Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tungtvann har noen bra låter, men jeg foretrekker Kompani 69 og Dårlig Hårdag (eller hva de kaller seg) fra nord. ^^

I Trøndelag har vi Fremmed Rase (aka Alien Breed), Gode Ord Dør Sist, Ståle Stiil, Sørsia Gerilja, Bad Spit, 3 Vise Menn og 1.element

Vestlandet har Kriminell Kunst (med Tore Pang bl.a.) og Lave Giraffer, samt en drøss med andre jeg ikke husker navnet på i farten, samt de vi ikke snakker om (aka Lars Vaular og Spetakkel)

Østlandet har selvfølgelig flest, og det er så mange å nevne at jeg ikke gidder. :p

Vel, okay, jeg kan nevne noen få av de jeg liker / likte.

Klovner i Kamp, Oral Bee & Da Playboy Foundation, Pen Jakke, Diaz, URO og Apollo.

Og akkurat nå lurer jeg veldig på hvorfor jeg skrev dette innlegget. Oh well. Jeg har på meg dress og skal ta bilder. :wee:

Bukseseler er awesome! :D

Lenke til kommentar

Trøndersk rap var så mye bedre før enn nå.

Oh well. *sette på Ugress og forsvinne mentalt bort fra soddspannet*

Rap på dialekt får meg til å grøsse.

Hah! Det minnar meg om Sidebrook som besøkte skulen!

Dei prøvde å få med seg publikum, men absolutt ingen svarte! :!: Just that awkward silence.

Worst concert ever

Lenke til kommentar

Trøndersk rap var så mye bedre før enn nå.

Oh well. *sette på Ugress og forsvinne mentalt bort fra soddspannet*

Rap på dialekt får meg til å grøsse.

Hah! Det minnar meg om Sidebrook som besøkte skulen!

Dei prøvde å få med seg publikum, men absolutt ingen svarte! laugh.gif Just that awkward silence.

Worst concert ever

FUU!!!

Side Brok er digg. ph34r.gif

Endret av SuperadreMalin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg er Bjørn :)

ff050128108b79ea5555601054c3dc51.jpg

Hadde sikkert vært artig det også! :fun:

Gaaaahhh...I am bård!
Såklart, det er vi alle som henger her.
Tja, sånn ca.

Folka i kollektivet har dratt til Trysil og andre til Hemsedal for å stå på ski ser det vist ut som.

It's xmas all over again :ninja:

Lenke til kommentar

Ingenting. Norge er et fritt land etter som jeg vet :)

Jeg tror jeg trenger et nytt skjermkort gitt. Vifta lager jævlige lyder og jeg har en sterk misstanke om at det er der ustabiliteten til denne pc'en kommer ifra.

Neieh, faen skulle man ta seg til i dag egentlig? Kjeder driten av meg allerede og dagen er bare så vidt satt i gang.

Lenke til kommentar

Hva er så ille med Oral Bee?

Han er / var da populær nok i USA, solgt til platina der. :wee:

Info please... håper det var under annet navn + at han lager bedre ting på engelsk :ermm:

(ikke det at jeg liker rap noe særlig uansett)

Nvm. Ser ut som det er som producer at han solgte til platina.

Men Baby Beesh likte "Mitt image som pimp" så godt at han sampla låta i en av sangene sine på "Smokin' Nephew" elns.

Om du gidder / er interessert, kan du lese litt her:

http://www.africasgateway.com/2003/07/big-ice-oral-bee-west-coast-2-norway-da-interview/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...