Diskutant Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Og der var vi våkne igjen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 "Våken" er et sterkt uttrykk. Jeg er på beina hvertfall. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Så gå og legg deg igjen om du er trøtt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Kan ikke. Things to do and people to see. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hahahaha, VG melder: "Sædbanken er nesten tom, trenger drahjelp fra norske menn" Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Kan ikke. Things to do and people to see. Mener du people to do and things to see? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 God morgon! Kva skjer i det vidstrakte land? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 God morgen. Jeg fikk faktisk lov av sjefen å reise hjem kl 2 i går, siden det var så lite å gjøre. Så jeg gjorde et iherdig forsøk på å beholde det lille jeg har igjen av en døgnrytme og la meg tre, våknet nå. Litt godt å få sovet ut en gang i blant, samtidig som at jeg ikke har sovet til langt på dag. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) God morgen forumkafe Her har man nettopp stått opp, og nå sitter jeg og holder på med stille aktiviteter for ikke å vekke typen som har vært på nattvakt. Endret 8. januar 2011 av Cinque Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hva er stille aktiviteter egentlig? Jeg spiller syremusikk for å våkne litt mer nå. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Akkurat nå innebefatter stille aktiviteter hekling, og å sitte med flatpakka på fanget og surfe på nettet Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Tour de ski Endret 8. januar 2011 av EdP Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Aha. Kanskje jeg skulle fortsette litt på strikkeprosjektet mitt eller noe sånt. Eventuelt stikke en tur på butikken for å kjøpe frokost. Meeeeh. Hater å måtte ut på vinteren. :c Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hva du strikker? Her har jeg joina ei venninne på lappeteppeheklinga hennes så her går det i masse små lapper som jeg hekler på auto Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Tja, strikker skjerf til gutten min. Ikke at jeg skal skryte på meg så store strikkeferdigheter da, siden jeg begynte å strikke like før jul. Aha, er jo greit det da. Ett lite tidsfordriv, om ikke annet. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Mhm. Også er lappeteppe ypperlig å hekle når man sitter på kafe sammen. Er ikke avhengig av å drasse på no svært. Trenger bare litt garn og en heklekrok Edit: Hvor er egentlig folk hen? Mange som har begynt på jobb og skole igjen eller? Endret 8. januar 2011 av Cinque Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Så sant. Jeg merker at jeg synes det er litt stress å dra med meg det meterlange sjerfet mitt nå. Tja, jeg har begynt på både skole og jobb igjen. Hurra for det. D: Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) En av få som er så heldig at jeg begynner neste uke jeg da tydeligvis Merker at jeg gleder meg til å komme i gang med forelesninger nå egentlig. Skal ha så mange kule og flinke forelesere utover våren. Også skal jeg begynne å lære norrønt Endret 8. januar 2011 av Cinque Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ja tydeligvis. Jeg merker at det er litt godt å være tilbake på skolen selv. Selv om jeg savner å kunne sove ett par timer lengre om morgenen. D: Og, norrønt høres spennende ut da. Selv om jeg sliter litt med å se den praktiske bruken av det i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg