Reprieval Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 ting som rimer på blå? Nå. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Et lite ord som rimer på blå, Det kan jo være en vond tå? Med smerter som fy, Skulle man fått ny, Men nei, alle sier så, så. hah, ikke værst for mitt første forsøk noensinne. Håper jeg da Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) kammizez: Jeg støtter teorien din. Forhåpentligvis ender jeg ikke opp med en Olga på 65, men Anastasia på 20. Anastasia må være et av de mest sexy navnene jeg vet om. Pass på at du ikke ender opp med Tatiana på 16 med en feit mafiaboss som far, Sergej, som catcher dere nakne med vodkaflaska i hånda mens dere ligger i senga.. Glemte å legge til at Sergej alltid har hatt lyst til å utforske sine seksuelle sider.. Det er såklart ikke godkjent blant gjengene i Moskva å ha seksuell omgang med menn, men her ser Sergej en god mulighet når han finner en høy, kjekk nordmann i senga til datteren hans.. Endret 8. januar 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Et lite ord som rimer på blå, Det kan jo være en vond tå? Med smerter som fy, Skulle man fått ny, Men nei, alle sier så, så. hah, ikke værst for mitt første forsøk noensinne. Håper jeg da den var faktisk ganske bra! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 "This game will unlock in approximately 3 months, 2 weeks, 2 days and 16 hours" GLEDER MEG TIL PORTAL 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 kammizez: Jeg støtter teorien din. Forhåpentligvis ender jeg ikke opp med en Olga på 65, men Anastasia på 20. Anastasia må være et av de mest sexy navnene jeg vet om. Pass på at du ikke ender opp med Tatiana på 16 med en feit mafiaboss som far, Sergej, som catcher dere nakne med vodkaflaska i hånda mens dere ligger i senga.. Det er rart hvordan man forbinder navn med type personer... Jeg ville heller ikke vært med noen som har en "Giovanni" til far. Et lite ord som rimer på blå, Det kan jo være en vond tå? Med smerter som fy, Skulle man fått ny, Men nei, alle sier så, så. hah, ikke værst for mitt første forsøk noensinne. Håper jeg da den var faktisk ganske bra! Takk takk andre gangen i mitt liv jeg prøver meg på noe med rim, første var et dikt på tysk på en tysktentamen og jeg endte med 5+ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Synd jeg sov etter middag, nå er døgnrytmen destroyed. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg hadde planer om å gå på ski i 10-tiden. Den planen er skrinlagt nå. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Sove kan man da gjøre når man blir gammel Jeg sitter nå bare å venter på at 12 åringene våkner så jeg kan spille COD igjen Bare proffer på nå så da er det ikke så gøy lengere. Endret 8. januar 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ja, her døgner man oppå døgningen etter man har døgnet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har helt gitt opp å snu døgnet. Synes det er ganske fint å være våken på natta å sove om dagen. Er så stille og fredelig om natta å det er så deilig 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Klokka ble ganske fort 12, greit nok. Kan jo være våken. Ble veldig fort 2. Greit nok. Burde nok sove nå. Klokken ble EKSTREMT fort 5. NÅ burde jeg virkelig sove. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Klokka ble ganske fort 12, greit nok. Kan jo være våken. Ble veldig fort 2. Greit nok. Burde nok sove nå. Klokken ble EKSTREMT fort 5. NÅ burde jeg virkelig sove. sitter i samme fella Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har helt gitt opp å snu døgnet. Synes det er ganske fint å være våken på natta å sove om dagen. Er så stille og fredelig om natta å det er så deilig Helt enig. Hva er bedre en å få være litt i fred med sine egne tanker uten at noen kommer å forstyrrer eller at det bråker så mye at du ikke hører deg selv tenkte. Driver hele tiden med et eller annet prosjekt, og da er det veldig kjekt å få jobbe i fred. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Klokka er 8, og jeg er våken ... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Klokka er 8, og jeg er våken ... Er våken jeg å Håper butikken åpner 9, så man får i seg litt mat før man bikker trynet i puta. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Men jeg har jo sovet inatt, har jo ingenting å gjøre oppe så tidlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg