Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kammizez: Jeg støtter teorien din. Forhåpentligvis ender jeg ikke opp med en Olga på 65, men Anastasia på 20.

Anastasia må være et av de mest sexy navnene jeg vet om. :p

Pass på at du ikke ender opp med Tatiana på 16 med en feit mafiaboss som far, Sergej, som catcher dere nakne med vodkaflaska i hånda mens dere ligger i senga..

Glemte å legge til at Sergej alltid har hatt lyst til å utforske sine seksuelle sider.. Det er såklart ikke godkjent blant gjengene i Moskva å ha seksuell omgang med menn, men her ser Sergej en god mulighet når han finner en høy, kjekk nordmann i senga til datteren hans..

Endret av kammizez
Lenke til kommentar

kammizez: Jeg støtter teorien din. Forhåpentligvis ender jeg ikke opp med en Olga på 65, men Anastasia på 20.

Anastasia må være et av de mest sexy navnene jeg vet om. :p

Pass på at du ikke ender opp med Tatiana på 16 med en feit mafiaboss som far, Sergej, som catcher dere nakne med vodkaflaska i hånda mens dere ligger i senga..

Det er rart hvordan man forbinder navn med type personer... Jeg ville heller ikke vært med noen som har en "Giovanni" til far.

Et lite ord som rimer på blå,

Det kan jo være en vond tå?

Med smerter som fy,

Skulle man fått ny,

Men nei, alle sier så, så.

hah, ikke værst for mitt første forsøk noensinne. Håper jeg da :innocent:

den var faktisk ganske bra! thumbup.gif

Takk takk :) andre gangen i mitt liv jeg prøver meg på noe med rim, første var et dikt på tysk på en tysktentamen og jeg endte med 5+ :p

Lenke til kommentar

Har helt gitt opp å snu døgnet. Synes det er ganske fint å være våken på natta å sove om dagen. Er så stille og fredelig om natta å det er så deilig ;)

Helt enig. Hva er bedre en å få være litt i fred med sine egne tanker uten at noen kommer å forstyrrer eller at det bråker så mye at du ikke hører deg selv tenkte. Driver hele tiden med et eller annet prosjekt, og da er det veldig kjekt å få jobbe i fred.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...