Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter å planlegger en roadtrip. Lurer på om jeg skal kjøre innom Russland og Finland. Noe å se der? Det er vel bare samer og skog. Ikke mye interesant med andre ord.

Finland suger generelt balle. Kun St. Petersburg og Moskva som er verdt å se i Russland. Sammen med et par sibirske byer, men jeg regner med (håper) at du ikke skal kjøre så langt.

Ekaterinburg og Novosibirsk er blant disse byene.

Lenke til kommentar

Jeg sitter å planlegger en roadtrip. Lurer på om jeg skal kjøre innom Russland og Finland. Noe å se der? Det er vel bare samer og skog. Ikke mye interesant med andre ord.

Finnes da mye interessant i Russland. :)

Ja, russiske menn dør ofte tidlig av alkohol, for ikke å snakke om at de generelt sett ser ut som juling. Russiske damer, øst europeiske damer generelt, har en tendens til å se rimelig bra ut. Kanskje jeg skal ta meg en tur innover i landet og hente hjem en Olga. :hmm:

Lenke til kommentar

Ja, russiske menn dør ofte tidlig av alkohol, for ikke å snakke om at de generelt sett ser ut som juling. Russiske damer, øst europeiske damer generelt, har en tendens til å se rimelig bra ut. Kanskje jeg skal ta meg en tur innover i landet og hente hjem en Olga. :hmm:

Tja, har vært i Sibir og fått tilbud om å kjøpe kone der. De kom med en stor bok med bilder av et par veldreide russere.

@yavel Ja, de er det.

Lenke til kommentar

Finland suger generelt balle. Kun St. Petersburg og Moskva som er verdt å se i Russland. Sammen med et par sibirske byer, men jeg regner med (håper) at du ikke skal kjøre så langt.

Ekaterinburg og Novosibirsk er blant disse byene.

Dersom jeg virkelig skal se Russland, så kommer jeg ikke til å kjøre, men jeg har lyst til å svippe innom så mange steder der som mulig, når jeg først er der. Jeg har alltid hatt lyst til å se Novgorod og Moskva.

'

Lemon: Da kan jo jeg bare bli med :fun:

Lenke til kommentar

Hey, you read my mind.

indeed, russiske damer kan være veldig pene.

Min teori er at de enten er grisestygge, eller så er de ekstremt pene.

Var en gang på et hotell i Hellas, stappet fullt med russere. Så en dame der som var noe av det vakreste jeg har sett. Etterhvert så jeg kjæresten hennes, som igrunn så ut som en kritthvit ape.. Tendenser til en slags sykdom..

Lenke til kommentar

Biff, poteter, brokkoli og øl. :D Øl begynte jeg foresten med for lengst.

Hvordan du får råd til så mye biff og øl er for meg et mysterium. Hva jobber du som?

'

kammizez: Jeg støtter teorien din. Forhåpentligvis ender jeg ikke opp med en Olga på 65, men Anastasia på 20.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Hvordan du får råd til så mye biff og øl er for meg et mysterium. Hva jobber du som?

'

kammizez:

Bare å jobbe litt svart det, så kan man få råd til mye rart :whistle::ph34r:

Det er rart hvordan russiske menn er så sykt stygge, mange kan jo være rett så søte som unge, også skjer det noe i alderen 15-19... De få som fortsatt ser bra ut, blir sikkert brukt til ting ikke jeg vil vite noe om.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...