Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg sannsynligvis flytter til statene, og etterhvert vil få amerikansk statsborgerskap sannsynligvis. Så suger det litt om norge ikke tillater dobbeltstatsborgerskap. Er ikke så hypp på å miste mitt norske <.<

Hvorfor skal du flytte dit?

Lenke til kommentar

Siden jeg sannsynligvis flytter til statene, og etterhvert vil få amerikansk statsborgerskap sannsynligvis. Så suger det litt om norge ikke tillater dobbeltstatsborgerskap. Er ikke så hypp på å miste mitt norske <.<

trodde det var usa, som ikke godtok 2 borgerskap, vet jo at french eller moland, har britisk pass i tillegg til det norske

edit, sorry my bad, http://www.udi.no/templates/Tema.aspx?id=7266

Endret av Yavel
Lenke til kommentar

Jeg hadde to statsborgerskap tidligere. :cool:

hvorfor ga du fra deg nr 2?

Mener det var noe om at jeg fylte atten og da kunne jeg bare ha ett ellernoe? Husker ikke. Men vet at jeg bare har norsk nå.

Jeg mener å huske å ha lest et sted at du har røtter fra et annet land også? Hvilket land? :)

PS. Det er trygt, svensken er ikke her.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde to statsborgerskap tidligere. :cool:

hvorfor ga du fra deg nr 2?

Mener det var noe om at jeg fylte atten og da kunne jeg bare ha ett ellernoe? Husker ikke. Men vet at jeg bare har norsk nå.

hva var ditt nr 2 land?

og jeg som hadde tenkt til og kjøpe meg britisk lord status :p

Lenke til kommentar

Hvordan er norsken din muntlig? Ser jo godt at du mestrer norsk godt skriftlig, men hvis du kom hit som seksåring, og blir påvirket av dansk og svensk daglig av dine foreldre, hvordan høres det ut da?

Gikk ut av vgs med karakter 6 i både norsk (muntlig og skriftlig) samt engelsk.

Det hjelper å bo i Afrika i ung alder! Engelsken forbedres kraftig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det var da voldsomt med at folk fra regimet skulle snoke på profilen min, 2 administratorer og 1 moderator på under en halvtime.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...