Abnormaxie Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Er en forbasket (deilig og veltrent, mrawr) harstadværing som har kjørt meg så jævlig idag! Klarer knapt å sitte, og å reise seg er ren tortur. Edit: Styrketrening, sådan .. Endret 8. januar 2011 av SuperadreMalin 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Blir disconnected fra xbox live hele tiden Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 sånn da var man omsider tilbake i danmark ja. det lukter sigarettrøyk i leiligheten min da :/ lufta ut nesten all lukta nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg følte at noen kalte på meg i tråden, så nå må jeg sveipe gjennom flere sider. Det var vel meg tenker jeg. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er en forbasket (deilig og veltrent, mrawr) harstadværing som har kjørt meg så jævlig idag! Klarer knapt å sitte, og å reise seg er ren tortur. Du har ikke navnet hans. Kanskje jeg kjenner han. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Siden jeg sannsynligvis flytter til statene, og etterhvert vil få amerikansk statsborgerskap sannsynligvis. Så suger det litt om norge ikke tillater dobbeltstatsborgerskap. Er ikke så hypp på å miste mitt norske <.< Hvorfor skal du flytte dit? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er en forbasket (deilig og veltrent, mrawr) harstadværing som har kjørt meg så jævlig idag! Klarer knapt å sitte, og å reise seg er ren tortur. Du har ikke navnet hans. Kanskje jeg kjenner han. Tviler, han bor ikke der lenger. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Siden jeg sannsynligvis flytter til statene, og etterhvert vil få amerikansk statsborgerskap sannsynligvis. Så suger det litt om norge ikke tillater dobbeltstatsborgerskap. Er ikke så hypp på å miste mitt norske <.< trodde det var usa, som ikke godtok 2 borgerskap, vet jo at french eller moland, har britisk pass i tillegg til det norske edit, sorry my bad, http://www.udi.no/templates/Tema.aspx?id=7266 Endret 8. januar 2011 av Yavel Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg hadde to statsborgerskap tidligere. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg sitter å planlegger en roadtrip. Lurer på om jeg skal kjøre innom Russland og Finland. Noe å se der? Det er vel bare samer og skog. Ikke mye interesant med andre ord. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg hadde to statsborgerskap tidligere. hvorfor ga du fra deg nr 2? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg hadde to statsborgerskap tidligere. hvorfor ga du fra deg nr 2? Mener det var noe om at jeg fylte atten og da kunne jeg bare ha ett ellernoe? Husker ikke. Men vet at jeg bare har norsk nå. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg hadde to statsborgerskap tidligere. hvorfor ga du fra deg nr 2? Mener det var noe om at jeg fylte atten og da kunne jeg bare ha ett ellernoe? Husker ikke. Men vet at jeg bare har norsk nå. Jeg mener å huske å ha lest et sted at du har røtter fra et annet land også? Hvilket land? PS. Det er trygt, svensken er ikke her. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg hadde to statsborgerskap tidligere. hvorfor ga du fra deg nr 2? Mener det var noe om at jeg fylte atten og da kunne jeg bare ha ett ellernoe? Husker ikke. Men vet at jeg bare har norsk nå. hva var ditt nr 2 land? og jeg som hadde tenkt til og kjøpe meg britisk lord status Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Min far er dansk, min mor er svensk, jeg er født i sverige, bodde fire år i Zimbabwe, bodde to år i Algerie, bodde to år i Sverige og nå Noreg! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hvordan er norsken din muntlig? Ser jo godt at du mestrer norsk godt skriftlig, men hvis du kom hit som seksåring, og blir påvirket av dansk og svensk daglig av dine foreldre, hvordan høres det ut da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hvordan er norsken din muntlig? Ser jo godt at du mestrer norsk godt skriftlig, men hvis du kom hit som seksåring, og blir påvirket av dansk og svensk daglig av dine foreldre, hvordan høres det ut da? Gikk ut av vgs med karakter 6 i både norsk (muntlig og skriftlig) samt engelsk. Det hjelper å bo i Afrika i ung alder! Engelsken forbedres kraftig. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg sitter å planlegger en roadtrip. Lurer på om jeg skal kjøre innom Russland og Finland. Noe å se der? Det er vel bare samer og skog. Ikke mye interesant med andre ord. Finnes da mye interessant i Russland. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det var da voldsomt med at folk fra regimet skulle snoke på profilen min, 2 administratorer og 1 moderator på under en halvtime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg