Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har nettopp trent, og vært med kompisen min Du burde skrive biografi. Vil du lese den isåfall? Med tanke på at den sikkert ikke er lenger enn, tja 10-15 sider så kunne jeg godt satt av et kvarter ja. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lemon: SEX NÅ, OK? La oss krangle litt først, så skal jeg se det an. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bitch. Jeg hater deg. Har ingenting å krangle om. Det er din feil, din merr. Bitch. Jeg hater deg. Har ingenting å krangle om. Det er din feil, din merr. Lemon: SEX NÅ, OK? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bitch. Jeg hater deg. Har ingenting å krangle om. Det er din feil, din merr. Bitch. Jeg hater deg. Har ingenting å krangle om. Det er din feil, din merr. Lemon: SEX NÅ, OK? Hold deg unna damen min. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lars, du har en sint PM i inboxzzxxen. Ettersom hverken rapportering eller dette funket så går jeg over til noe mer effektivt; direkte personangrep. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har nettopp trent, og vært med kompisen min Du burde skrive biografi. Vil du lese den isåfall? Med tanke på at den sikkert ikke er lenger enn, tja 10-15 sider så kunne jeg godt satt av et kvarter ja. Ville du betalt for den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 En gang sølte jeg vann på PCen og glemte å tørke opp. Nå funker ikke enter. En gang sølte jeg en hav boks øl over laptopen. Den funker fortsatt. Lars, du har en sint PM i inboxzzxxen. Ser den. Lars, du har en sint PM i inboxzzxxen. Ettersom hverken rapportering eller dette funket så går jeg over til noe mer effektivt; direkte personangrep. Husk den gyldne forumregel. Få dine motstandere til å sverte seg selv, mens man selv holder baken skinnende ren. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lars, du har en sint PM i inboxzzxxen. Ettersom hverken rapportering eller dette funket så går jeg over til noe mer effektivt; direkte personangrep. Ja, hvorfor ikke? Du kan starte med meg.. ^^ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lars, du har en sint PM i inboxzzxxen. Ettersom hverken rapportering eller dette funket så går jeg over til noe mer effektivt; direkte personangrep. Ja, hvorfor ikke? Du kan starte med meg.. ^^ Nei, jeg startet med TriCell. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=888364&pid=16735367&st=8020entry16735367 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lars, du har en sint PM i inboxzzxxen. Ettersom hverken rapportering eller dette funket så går jeg over til noe mer effektivt; direkte personangrep. Ja, hvorfor ikke? Du kan starte med meg.. ^^ DU! DU DIN.. DU DIN aaawwwww Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Yay! Har fått min første ordentlige jobb som grafisk designer. Er noe jeg holder en god del med på, og har nå gjennom en kollega fått et oppdrag for en ikke så alt for liten kunde. Morsomt Deilig å ha noe håndfast jeg kan putte på portfolioen i etterkant også. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jepp, er moro Skal designe et forum så det står i stil med siden de har laget, så er jo en ganske stor jobb også. Tipper det vil være omlag 2000-3000 registrerte brukere på forumet, om ikke fler. Edit: Gjorde litt om på tallet, når jeg tenkte meg om. Endret 7. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Siden jeg sannsynligvis flytter til statene, og etterhvert vil få amerikansk statsborgerskap sannsynligvis. Så suger det litt om norge ikke tillater dobbeltstatsborgerskap. Er ikke så hypp på å miste mitt norske <.< Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg følte at noen kalte på meg i tråden, så nå må jeg sveipe gjennom flere sider. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 lurer på om jeg skal skrive en bok Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hvilket type forum? Hørt om Oslo Lions? En av norges største (om ikke den største?) gaming clan. De har et CSS team som er ranket nr 5 (?) i verden, afaik. De jobber med nye nettsteder, og jeg skal designe forumet til nettstedet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg