Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Man kan også bryte med Jarmo. Trenger bare babyolje. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lemon og jeg har hatt avstemning i strikkeklubben vår og bestemt oss for å ta inn Jarmo. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Lemon og jeg har hatt avstemning i strikkeklubben vår og bestemt oss for å ta inn Jarmo. *rekke opp hånden og si "velg meg"* Jeg krever ny stemming! Jeg er kjekk Endret 7. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 følte meg i det modige hjørne Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Man kan også bryte med Jarmo. Trenger bare babyolje. Du trenger mye babyolje for det. Tenker meg det fort kan gå med et oljefat(ca 200liter) med babyolje Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lemon og jeg har hatt avstemning i strikkeklubben vår og bestemt oss for å ta inn Jarmo. Takk, takk Ellers, er dere fornøyd med tidenes tilstander? Happy new year og lenge til sommeren? Forresten, fikk en fantastisk SS-julegave av Lars. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Snublet og datt bakover med en 19" crt engang jeg. Glatt trapp etter et lan en vår for lenge siden. Datt bakover og landet på singelen med skjermen oppå meg. Det gjorde vondt. Men skjermen berget. En gang gikk jeg og bærte på laptopen min da den var rimelig ny, og så snublet jeg ned trappa. Det gjorde helt helvetes vondt, men jeg klarte å berge datamaskinen så smerten var fraværende. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 En gang sølte jeg vann på PCen og glemte å tørke opp. Nå funker ikke enter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lars, du har en sint PM i inboxzzxxen. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) f Endret 7. januar 2011 av Sureño Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 driver å krangler med min bedre halvdel nå, livet skal ikke være enkelt. Bah, jeg uansett se forover til make-up sex, da. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Når dere krangler, sier du bare "SEX NÅ, OK?" så blir dere nok venner med en gang Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har nettopp trent, og vært med kompisen min Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har nettopp trent, og vært med kompisen min Gratulerer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har nettopp trent, og vært med kompisen min Du burde skrive biografi. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har nettopp trent, og vært med kompisen min ikke damene altså? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nei. Han "glemmer" bare kondom, og forventer at de skal godta angrepille. 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har nettopp trent, og vært med kompisen min Gratulerer. Takker. Jeg har nettopp trent, og vært med kompisen min Du burde skrive biografi. Vil du lese den isåfall? Jeg har nettopp trent, og vært med kompisen min ikke damene altså? Jo, men vi ble avbrutt av moren hennes. Nei. Han "glemmer" bare kondom, og forventer at de skal godta angrepille. Jeg har gått over til damer med p-pille. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lemon og jeg har hatt avstemning i strikkeklubben vår og bestemt oss for å ta inn Jarmo. Takk, takk Ellers, er dere fornøyd med tidenes tilstander? Happy new year og lenge til sommeren? Forresten, fikk en fantastisk SS-julegave av Lars. Jeg er så innmari, innmari fonøyd. Livet er flott. Jaa, jeg hørte om den. Helt fantastisk! Når dere krangler, sier du bare "SEX NÅ, OK?" så blir dere nok venner med en gang Det er litt flaut å innrømme at det sannsynligvis hadde funka på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg