Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Så du vil ikke gjøre det for å tilfredsstille meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvem er øverste leder for Diskusjon.no ? Jeg husker ikke hvem som har redaktøransvaret, men det er irrelevant siden han sannsynligvis ikke en gang sitter her, men Dotten er innholdsanvarlig og er øverste sjef som teller. Etter han er det Tom Waits for Alice. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvem er øverste leder for Diskusjon.no ? Jeg, Runars Kozebamse. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvorfor det? Alle har vel noen tights ligende hjemme selv, så hvorfor se Lars med det når man kan ta på sine egne? Jeg regner med han har et par med masse farger, og den er sikkert mere superhelte aktig. Og nei, jeg har ikke tights. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 I wants life in the forumkafé! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) You better hide yo kids n hide yo wife, cus we have a Jarmo in the forumkafe Endret 7. januar 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 You better hide yo kids n hide yo wife, cus we have a Jarmo in the forumkafe Han er her fordi du har vært en slem liten bisk. 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Wheelie: Lemon kaller å ha telefonsex med meg for å "strikke", jeg aner ikke hvorfor. Plass til meg i strikke-klubben deres? You better hide yo kids n hide yo wife, cus we have a Jarmo in the forumkafe Too late.. ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Wheelie: Lemon kaller å ha telefonsex med meg for å "strikke", jeg aner ikke hvorfor. Plass til meg i strikke-klubben deres? Det kan vel tenkes, hvis du lover å ikke oppføre deg. Adrian: Joda, joda, har vært dårlig i det siste. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 strikke? MOAR LIKE Strippe. :dribble: 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Wheelie: Lemon kaller å ha telefonsex med meg for å "strikke", jeg aner ikke hvorfor. Plass til meg i strikke-klubben deres? Det kan vel tenkes, hvis du lover å ikke oppføre deg. Adrian: Joda, joda, har vært dårlig i det siste. Jarmo får da jomfruer tilsendt fra Finland (jmfr. Snowdogs), kravstor den mannen! Logg på da Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Wheelie: Lemon kaller å ha telefonsex med meg for å "strikke", jeg aner ikke hvorfor. Plass til meg i strikke-klubben deres? Det kan vel tenkes, hvis du lover å ikke oppføre deg. Med stor glede og oppriktig ærlig måte skal jeg være en slem gutt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Du er en poser, Jarmo. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 *snip* Med stor glede og oppriktig ærlig måte skal jeg være en slem gutt. det er ikke tillatt med tøsing i DNFK! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 33 kilo er jo ingenting. Faen, IKKE den gamle CRT-kassen. Dro den til TG en gang i tiden og jeg har hatet kassen siden Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 *snip* Med stor glede og oppriktig ærlig måte skal jeg være en slem gutt. det er ikke tillatt med tøsing i DNFK! Jarmo styres ikke av reglene på forumet. Reglene styres av han. Ikke sant Jarmopuz? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Snublet og datt bakover med en 19" crt engang jeg. Glatt trapp etter et lan en vår for lenge siden. Datt bakover og landet på singelen med skjermen oppå meg. Det gjorde vondt. Men skjermen berget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg