Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blabla

hvorfor lager du ikke en fly blogg?

Du ser på Nytt på nytt ja? :cool:

det gjør jeg, og da tenkte jeg på deg whistle.gif du reiser jo hit og dit :p ta med deg et kamera knips noen bilder, skriv om opplevelsene ;)

Lover å lage en sinnsyk tripreport til sommeren når jeg skal til Vietnam og Kambodsja på ferie. Det blir sinnsykt, stay tuned. Skal poste den på forumet her.

Drar til USA om 14 dager, men det er jobb så da gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar

GOD DAMN IT...

Noen som vil være med på ferie i februar?

Er alltid sånn at folk ikke kan eller at det faktisk viser seg at kameraten som aldri klarer å holde på penger har klart å bruke opp det han hadde (igjen).

Nå har jeg fått meg to uker fri fra jobben, så da får jeg vel bare reise uansett :hmm:

Lenke til kommentar

Godt! Da regner jeg med du poster ett lettkleddbilde av deg her innen timen er gått? Helst i en blanding av lær og tights.

Hvis jeg ikke tar feil har Coa postet et bar-overkroppsbilde her inne på forumet en gang.

Jeg vet dette fordi jeg masturberer til det hver dag og jeg bare later som om jeg vagt husker det.

Lenke til kommentar

Godt! Da regner jeg med du poster ett lettkleddbilde av deg her innen timen er gått? Helst i en blanding av lær og tights.

Jeg har allerede postet bilde her i barings, orker ikke å sale opp med lakk og lær. Da må jeg finne frem ledningen til kameraet, og det orker jeg ikke.. Er uansett ikke særlig glad i det uansett. Blir så klamt samt umulig å bevege seg. Å ha på seg en lærtanga er som å ha på seg en tvangstrøye.

'

Mchansern. Det kom ikke som en overraskelse. Jeg har hørt om flere som har gjort det samme etter å ha blitt eksponert for bildet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...