Slimda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vel, jeg har sentrert den og linka, vet ikke hvorfor det er rundt Fordi du hadde -tagen på utsiden av -tagen. Jeg har ryddet i koden på den. Takk. Var fryktelig irriterende. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 blabla hvorfor lager du ikke en fly blogg? Du ser på Nytt på nytt ja? det gjør jeg, og da tenkte jeg på deg du reiser jo hit og dit ta med deg et kamera knips noen bilder, skriv om opplevelsene Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 blabla hvorfor lager du ikke en fly blogg? Du ser på Nytt på nytt ja? det gjør jeg, og da tenkte jeg på deg du reiser jo hit og dit ta med deg et kamera knips noen bilder, skriv om opplevelsene Lover å lage en sinnsyk tripreport til sommeren når jeg skal til Vietnam og Kambodsja på ferie. Det blir sinnsykt, stay tuned. Skal poste den på forumet her. Drar til USA om 14 dager, men det er jobb så da gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har allerede skaffet meg tights. Er det nå jeg skal si pic or it didn't happen ? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvorfor det? Alle har vel noen tights ligende hjemme selv, så hvorfor se Lars med det når man kan ta på sine egne? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Edit: Oooog der var alle rigga opp med pc-er, ovnen lukter svidd pizza og "NEI GI DEG DIN PIKK JEG SKULLE JO DEFUSE!!!111" runger gjennom huset. Ultimate ! EDIT: Hei, forresten Endret 7. januar 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) @ Coa Fordi Lars er sexy. Endret 7. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Hahaha. Hei, Adrian. ^^ Jeg har begynt å benytte meg av RockMelt. Takker for invite. Fantastiske saker! Savner å se deg pålogget da D: Endret 7. januar 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 @ Coa Fordi Lars er sexy. Nå ja, dersom du vil se andre gutter sexy kropper er det helt greit for meg. Jeg er ikke trangsynt av meg, så kjør på! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Adrian: Jaa, er det ikke flott? Nei, du veit, jeg har slikt å gjøre, jeg har slikt å føre. Har blitt bitt av strikkebasillen, veit du. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ja, det er meget flott. Kom ny oppdatering i dag også, me like. Såå opptatt er du ikke, hadde da vært hyggelig og få sagt hei i tide og utide / nå og da? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Godt! Da regner jeg med du poster ett lettkleddbilde av deg her innen timen er gått? Helst i en blanding av lær og tights. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 GOD DAMN IT... Noen som vil være med på ferie i februar? Er alltid sånn at folk ikke kan eller at det faktisk viser seg at kameraten som aldri klarer å holde på penger har klart å bruke opp det han hadde (igjen). Nå har jeg fått meg to uker fri fra jobben, så da får jeg vel bare reise uansett Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Godt! Da regner jeg med du poster ett lettkleddbilde av deg her innen timen er gått? Helst i en blanding av lær og tights. Hvis jeg ikke tar feil har Coa postet et bar-overkroppsbilde her inne på forumet en gang. Jeg vet dette fordi jeg masturberer til det hver dag og jeg bare later som om jeg vagt husker det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Wheelie: Lemon kaller å ha telefonsex med meg for å "strikke", jeg aner ikke hvorfor. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Godt! Da regner jeg med du poster ett lettkleddbilde av deg her innen timen er gått? Helst i en blanding av lær og tights. Jeg har allerede postet bilde her i barings, orker ikke å sale opp med lakk og lær. Da må jeg finne frem ledningen til kameraet, og det orker jeg ikke.. Er uansett ikke særlig glad i det uansett. Blir så klamt samt umulig å bevege seg. Å ha på seg en lærtanga er som å ha på seg en tvangstrøye. ' Mchansern. Det kom ikke som en overraskelse. Jeg har hørt om flere som har gjort det samme etter å ha blitt eksponert for bildet. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvem er øverste leder for Diskusjon.no ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg