Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Gitarhm: 746 inlegg? Du bør ta turen utenfor lekeplassen og bli klok. snakket om desember generelt! 1334+3=1337 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nå så jeg for meg en sånn superhelt intro, med dramatisk musikk og en litt små hes stemme. Tror nesten du må få lagd deg et superhelt kostyme. Jeg har allerede skaffet meg tights. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg er 144 innlegg fra 20k :O Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 wtf Gitarhm, hvorfor er hele signatur-delen av innleggene dine en lenke til metallica-sangen? fryktelig irriterende. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Syner modsa og admina her på Hardware er så mye bedre enn på itavisen at det er ubeskrivelig Jeg skal huske de retningslinjene for senere tidsrom Hva ligger forskjellen i? Kan jeg kalle lars dust, uten at han kommer med banhammeren hmm? Det spørs helt på sammenhengen og hvordan du kaller meg dust. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 wtf Gitarhm, hvorfor er hele signatur-delen av innleggene dine en lenke til metallica-sangen? fryktelig irriterende. Fordi teksten er fra sangen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lars rydd opp i Geografi-tråden. Kreft har spredd seg dit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lars rydd opp i Geografi-tråden. Kreft har spredd seg dit. Det var da som faen. Jeg tenkte jeg hadde moderert nok i dag jeg. Gi meg en lenke så skal jeg se på det hvertfall. Hva er egentlig galt der? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Cancer! Cancer everywhere! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lars rydd opp i Geografi-tråden. Kreft har spredd seg dit. Det var da som faen. Jeg tenkte jeg hadde moderert nok i dag jeg. Gi meg en lenke så skal jeg se på det hvertfall. Hva er egentlig galt der? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=888364&st=7980 Jævlig mye OT snakk de siste sidene. SKal egenlig kun være bilder og gjettinger. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Også er det en skjult bruker som driver å gir pluss til alle i irritere tråden. Vet ikke om det er brudd på reglene ellerno, men bare nevner det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=888364&st=7980 Jævlig mye OT snakk de siste sidene. SKal egenlig kun være bilder og gjettinger. Slettet offtopicen på siste siden og bad de holde seg til temaet. Ikke nøl med å rapportere om det fortsetter. Også er det en skjult bruker som driver å gir pluss til alle i irritere tråden. Vet ikke om det er brudd på reglene ellerno, men bare nevner det Tror ikke det er brudd på rettningslinjene. Jeg har uansett ikke mulighet til å se hvem som gjør det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 wtf Gitarhm, hvorfor er hele signatur-delen av innleggene dine en lenke til metallica-sangen? fryktelig irriterende. Fordi teksten er fra sangen DET skjønner jeg. Skjønner at teksten din er en lenke. Problemet er at det hvite rommet RUNDT er også en lenke! Hele signatur-bredden! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 wtf Gitarhm, hvorfor er hele signatur-delen av innleggene dine en lenke til metallica-sangen? fryktelig irriterende. Fordi teksten er fra sangen DET skjønner jeg. Skjønner at teksten din er en lenke. Problemet er at det hvite rommet RUNDT er også en lenke! Hele signatur-bredden! Vel, jeg har sentrert den og linka, vet ikke hvorfor det er rundt Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 blabla hvorfor lager du ikke en fly blogg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vel, jeg har sentrert den og linka, vet ikke hvorfor det er rundt Fordi du hadde -tagen på utsiden av Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 blabla hvorfor lager du ikke en fly blogg? Du ser på Nytt på nytt ja? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vel, jeg har sentrert den og linka, vet ikke hvorfor det er rundt Fordi du hadde -tagen på utsiden av -tagen. Jeg har ryddet i koden på den. takk Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Visste ikke at Bjørn Kjos var så munter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 takk No problem. Holdt på å drite meg litt ut da. Den ble feil første gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg