Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syner modsa og admina her på Hardware er så mye bedre enn på itavisen at det er ubeskrivelig :p

Jeg skal huske de retningslinjene for senere tidsrom :p

Hva ligger forskjellen i?

Kan jeg kalle lars dust, uten at han kommer med banhammeren hmm? :w00t:

Det spørs helt på sammenhengen og hvordan du kaller meg dust.
Lenke til kommentar
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=888364&st=7980

Jævlig mye OT snakk de siste sidene. SKal egenlig kun være bilder og gjettinger.

Slettet offtopicen på siste siden og bad de holde seg til temaet. Ikke nøl med å rapportere om det fortsetter.

Også er det en skjult bruker som driver å gir pluss til alle i irritere tråden. Vet ikke om det er brudd på reglene ellerno, men bare nevner det

Tror ikke det er brudd på rettningslinjene. Jeg har uansett ikke mulighet til å se hvem som gjør det.
Lenke til kommentar

wtf Gitarhm, hvorfor er hele signatur-delen av innleggene dine en lenke til metallica-sangen? :hmm: fryktelig irriterende.

Fordi teksten er fra sangen :p

DET skjønner jeg. Skjønner at teksten din er en lenke. Problemet er at det hvite rommet RUNDT er også en lenke! Hele signatur-bredden!

Lenke til kommentar

wtf Gitarhm, hvorfor er hele signatur-delen av innleggene dine en lenke til metallica-sangen? :hmm: fryktelig irriterende.

Fordi teksten er fra sangen :p

DET skjønner jeg. Skjønner at teksten din er en lenke. Problemet er at det hvite rommet RUNDT er også en lenke! Hele signatur-bredden!

Vel, jeg har sentrert den og linka, vet ikke hvorfor det er rundt :hm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...