Alliha Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Omg I has new avatar! Kva syns de? Tvilar litt sjølv. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Flere som har øynene på hu. Ja, er ofte han andre broren det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ikke så ille å ha et øye som vaker over DNFK til en hver tid Jeg er trusselen dere aldri ser. Lurker omkring i kroker og skygger med banhammeren klar til hugg. Som en ninja sniker jeg meg rundt på jakt etter nye ofre. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg er trusselen dere aldri ser. Lurker omkring i kroker og skygger med banhammeren klar til hugg. Som en ninja sniker jeg meg rundt på jakt etter nye ofre. Nå så jeg for meg en sånn superhelt intro, med dramatisk musikk og en litt små hes stemme. Tror nesten du må få lagd deg et superhelt kostyme. Endret 7. januar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Syner modsa og admina her på Hardware er så mye bedre enn på itavisen at det er ubeskrivelig Jeg skal huske de retningslinjene for senere tidsrom Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) LAN slutter å være kult når man runder 25..hvertfall LAN med 99% unger under 18 som TG. Slapper helle av hjemme enn å holde ut 4 dager med 15-åringer på konstant sukkerkick og diare. Endret 7. januar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg prøver å kombinere de siste to. Kan bli interessant. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kan jeg kalle lars dust, uten at han kommer med banhammeren hmm? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Trenger innspill av dere vise der ute (finnes det noen forresten)? Planlegger ferieturer i fremtiden (les: Ganske langt frem i tid) nå og har kommet frem til at det trengs en storbyferie i Europa / nærheten av Europa. Jeg har vært i de aller fleste land i Europa, men ikke alle byer. Kan noen anbefale noen byer? Ser Lonely Planet anbefaler Albania og det frister meget. PS: Dersom du foreslår Ayia Napa, Magaluf eller Kos vil jeg hacke en administrator account og permabanne deg for evig. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Las Palmas?????++ :D:D:D:D::D:D: (Jeg synes det er veldig fint i Porto og Aix-en-Provence i henholdsvis Portugal og Frankrike.) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Porto tas opp til drøfting i generalforsamlingen. Aix en Provance har jeg vært i en del ganger. Takk for den. Hvis jeg vil oppleve fulle nordmenn drar jeg jo heller på byen i Oslo enn Las Palmas. Billigere er det også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg foreslår Ayia Napa, Magaluf eller Kos Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Widget_(beer) Vanskelig å bruke google ja? Spar meg. Virkelig? Jeg linker rett til en relevant artikkel, og påpeker at det faktisk er sånt som google lett finner. Jeg hadde skjønt aggresjonen om jeg hadde kommentert hvor enkelt det er å finne et slikt resultat ved å google, uten å inkludere en relevant link. Et google søk etter Guinnies ball finner mange relevante resultater på førstesiden. Så da er det latskap å spørre her om det samme. Forumkafeen er ikke "hjelp meg med å google"-kafeen, og i beste interesse for alle, så prøver jeg å gi litt opplysning sammen med selve svaret. Det er faktisk unødvendig å spørre et dumt spørsmål her som man får svar på tvert med google. Lurer man på noe hverdagslig, som ikke kan googles og ikke er snedig nok til den egne tråden for slike spørsmål - så spør gjerne her. Men når noen stiller et dumt og lettgooglelig spørsmål her, så må det være lov å nevne google når man svarer, så lenge det gjøres uten verken sinne eller en alt for negativ tone. Dessverre skal det ikke mer til enn to negative ord og plutselig så får man krangel her. Når vi vet såpass bør vi alle passe oss litt for å både med vilje starte krangler, og for å ganske enkelt kaste bort tiden til resten av forumkafeen med idioti. Jeg vil ikke kalle spørsmålet idioti, men å svare "spar meg" når jeg i et innlegg med relevant info nevner google - det er idioti. Slik negativitet kommer det ingenting godt ut av, og det er ganske enkelt for dumt. Jeg blir ikke sur for sånt, men det er nok av brukere her inne som går i luften av mindre. (God underholdning, men man skal jo ikke provosere fram sånt unødvendig.) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Trenger innspill av dere vise der ute (finnes det noen forresten)? ... Hva med Ayia Napa, Magaluf eller Kos? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Der treffer du fulle engelskmenn i tillegg. Double awesome. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 neivel, ignorer meg dere Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jarmo, du blir hacket i kveld. Jeg har en jobb å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Gitarhm: 746 inlegg? Du bør ta turen utenfor lekeplassen og bli klok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg