Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er trusselen dere aldri ser. Lurker omkring i kroker og skygger med banhammeren klar til hugg. Som en ninja sniker jeg meg rundt på jakt etter nye ofre.

Nå så jeg for meg en sånn superhelt intro, med dramatisk musikk og en litt små hes stemme.

Tror nesten du må få lagd deg et superhelt kostyme.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Trenger innspill av dere vise der ute (finnes det noen forresten)?

Planlegger ferieturer i fremtiden (les: Ganske langt frem i tid) nå og har kommet frem til at det trengs en storbyferie i Europa / nærheten av Europa. Jeg har vært i de aller fleste land i Europa, men ikke alle byer. Kan noen anbefale noen byer? Ser Lonely Planet anbefaler Albania og det frister meget.

PS: Dersom du foreslår Ayia Napa, Magaluf eller Kos vil jeg hacke en administrator account og permabanne deg for evig.

Lenke til kommentar

http://en.wikipedia.org/wiki/Widget_(beer)

Vanskelig å bruke google ja?

Spar meg.

Virkelig?

Jeg linker rett til en relevant artikkel, og påpeker at det faktisk er sånt som google lett finner. Jeg hadde skjønt aggresjonen om jeg hadde kommentert hvor enkelt det er å finne et slikt resultat ved å google, uten å inkludere en relevant link.

Et google søk etter Guinnies ball finner mange relevante resultater på førstesiden. Så da er det latskap å spørre her om det samme.

Forumkafeen er ikke "hjelp meg med å google"-kafeen, og i beste interesse for alle, så prøver jeg å gi litt opplysning sammen med selve svaret.

Det er faktisk unødvendig å spørre et dumt spørsmål her som man får svar på tvert med google. Lurer man på noe hverdagslig, som ikke kan googles og ikke er snedig nok til den egne tråden for slike spørsmål - så spør gjerne her. Men når noen stiller et dumt og lettgooglelig spørsmål her, så må det være lov å nevne google når man svarer, så lenge det gjøres uten verken sinne eller en alt for negativ tone.

Dessverre skal det ikke mer til enn to negative ord og plutselig så får man krangel her. Når vi vet såpass bør vi alle passe oss litt for å både med vilje starte krangler, og for å ganske enkelt kaste bort tiden til resten av forumkafeen med idioti. Jeg vil ikke kalle spørsmålet idioti, men å svare "spar meg" når jeg i et innlegg med relevant info nevner google - det er idioti. Slik negativitet kommer det ingenting godt ut av, og det er ganske enkelt for dumt. Jeg blir ikke sur for sånt, men det er nok av brukere her inne som går i luften av mindre. (God underholdning, men man skal jo ikke provosere fram sånt unødvendig.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...