SnittLeif Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Heisann sveisann, hva driver dere med siden dere ikke er ute og setter byen på hodet? Drukner i en eksistensiell krise, og vurderer å forsvinne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Heisann sveisann, hva driver dere med siden dere ikke er ute og setter byen på hodet? Er tilbake på jobb og skal sitte her til klokken 05. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg må vente 230 min på en oppdatering for å spille Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Stekt fisk med cordon bleu inni og poteter var overraskende godt. Mat smaker liksom bedre når man lager potetene selv Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Heisann sveisann, hva driver dere med siden dere ikke er ute og setter byen på hodet? Spiser alt for mye mat. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Studioet stengte 8 i dag, å siden jeg våknet av middagshvilen klokka 6 orka jeg ikke tanken på å stresse. Satt mæ ne førr å dinge til 75 på wow.... men da kjente æ at æ ville trene... så ny ska æ snart ut en tur Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Høres jo for det meste... bra ut (med unntak av jobb og eksistensiell krise... yikes). Jeg driver og dytter i meg ordentlig mat (tortellini med bacon, sopp, sjalottløk, tomat, salat, avocado og ciabatta - omnomnom!), det skal være bursdagslan her i huset hele helga, og når sekstenåringene inntar huset blir det nok pizza på menyen fra morra til morra. Edit: Oooog der var alle rigga opp med pc-er, ovnen lukter svidd pizza og "NEI GI DEG DIN PIKK JEG SKULLE JO DEFUSE!!!111" runger gjennom huset. Endret 7. januar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg momser sjokolade og depper over det faktum at jeg skal jobbe nattskift både i natt og i morgen. Samt kveldsskift på søndag og mandag. Sånn. I tillegg til at jeg begynner å bli rimelig syk og har en nese som renner konstant. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kunne tenkt meg et lan nå gitt. 2 måneder siden sist i hvertfall Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Høres jo for det meste... bra ut (med unntak av jobb og eksistensiell krise... yikes). Jeg driver og dytter i meg ordentlig mat (tortellini med bacon, sopp, sjalottløk, tomat, salat, avocado og ciabatta - omnomnom!), det skal være bursdagslan her i huset hele helga, og når sekstenåringene inntar huset blir det nok pizza på menyen fra morra til morra. Edit: Oooog der var alle rigga opp med pc-er, ovnen lukter svidd pizza og "NEI GI DEG DIN PIKK JEG SKULLE JO DEFUSE!!!111" runger gjennom huset. Du burde være god hønemor og be ungene spise skikkelig mat og ikke bare drikke Cola, så slipper du at de renner ned dassen med diare. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Studioet stengte 8 i dag, å siden jeg våknet av middagshvilen klokka 6 orka jeg ikke tanken på å stresse. Satt mæ ne førr å dinge til 75 på wow.... men da kjente æ at æ ville trene... så ny ska æ snart ut en tur Vennligst skriv enten nynorsk eller bokmål (ref. rettningslinjene). Om alle hadde skrevet dialekt hadde det vært tilnærmet umulig å lese her på forumet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Har ikke vært på lan siden 2006 eller 2007 jeg. Føler igrunn ikke det samme jaget etter det lenger altså. Og det var TG trooor jeg. Endret 7. januar 2011 av Demonfudge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Jeg og kvinnfolket hadde vel planer om å dra på TG i år nå. Får se hva det blir til. Har ikke vært på LAN på flere år, men siste gangen var jeg helt alene uten evne til å bli kjent med noen, så det får i så fall bli en spennende opplevelse denne gangen. Endret 7. januar 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Studioet stengte 8 i dag, å siden jeg våknet av middagshvilen klokka 6 orka jeg ikke tanken på å stresse. Satt mæ ne førr å dinge til 75 på wow.... men da kjente æ at æ ville trene... så ny ska æ snart ut en tur Vennligst skriv enten nynorsk eller bokmål (ref. rettningslinjene). Om alle hadde skrevet dialekt hadde det vært tilnærmet umulig å lese her på forumet. Ikke så ille å ha et øye som vaker over DNFK til en hver tid Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jau, vurderer det jeg også, men får se. Om Lemon ikke skal dit så kommer jeg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Du burde være god hønemor og be ungene spise skikkelig mat og ikke bare drikke Cola, så slipper du at de renner ned dassen med diare. Jeg pleier å gjøre det, sist blei jeg takka med at en av gutta TISSA i postkassa til naboen. De kan SULTE for min del. (Neida, det blir vel litt ordentlig mat óg, men de vil jo gjerne ha pizza til nattmat. Og natta varer jo lenge på lan.) Har ikke vært på lan siden 2006 eller 2007 jeg. Føler igrunn ikke det samme jaget etter det lenger altså. Og det var TG trooor jeg. Nei, jeg kjenner at det er litt stress nå, sjøl om det jo er koselig. Jeg har planer om å barrikadere meg på rommet med øreklokker, strikketøy og film, kun avbrutt av ekspedisjoner opp på kjøkkenet. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg og kvinnfolket hadde vel planer om å dra på TG i år nå. Får se hva det blir til. Har ikke vært på LAN på flere år, men siste gangen var jeg helt alene uten evne til å bli kjent med noen, så det får i så fall bli en spennende opplevelse denne gangen. Kan jo kanskje ta det i stedet for Rørosturen det mest sannsynlig ikke blir no av Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jau, vurderer det jeg også, men får se. Om Lemon ikke skal dit så kommer jeg. Jeg ville sovet med åpne øyne i natt hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det gjør jeg jo hver natt. Bor i Enebakk vettu. Et øye på døra og et øye på søstra si, som bøndene her pleier å si. HAHAHAHAHAHA. Hm. *Spille Lotro* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg og kvinnfolket hadde vel planer om å dra på TG i år nå. Får se hva det blir til. Har ikke vært på LAN på flere år, men siste gangen var jeg helt alene uten evne til å bli kjent med noen, så det får i så fall bli en spennende opplevelse denne gangen. HW-rekka trenger flere HW-brukere. og et øye på søstra si Flere som har øynene på hu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg