Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lurer på om jeg skal legge meg snart. Nææh drøyer litt til. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lurer på om jeg skal legge meg snart. Nææh drøyer litt til. Jeg synes du sa du hadde fått deg et liv? Hva er dette for noe tull? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hva vet du om det? Jeg trivdes alltid bedre sammen med Freddie, Mari, Nippen, Oyzzert og co enn de preppy, wannabe-sossene på pHollo. 3 typer orientering per måned. Kidza hadde du seff trivdes, men ikke skolen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vel, jeg trivdes ikke på pHollo før sisteåret uansett. Og aldri på Adolph Øien. Ei heller å jobbe på Schønning og Katta. Oh well. Kommer du oppom i kveld? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Seff. You just give the time. Trivdes på follo all years jeg. Men ingenting er som dragvoll. Dmmh kommer ikke close. Endret 7. januar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg synes du sa du hadde fått deg et liv? Hva er dette for noe tull? Hjulpet til med 2 flyttelass, sliten vettu. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vel, det er vel en viss forskjell på å ha kjedelige, selvopptatte lærere (mine) og riv, ruskende gale lærere (dine). Regner med å være hjemme enten litt over ti, eller litt over elleve. Kommer an på flybussen. Sender deg vel ei melding når jeg vet noe mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Flotters. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Du kan gjerne ta med noe mat oppover om jeg kommer etter elleve, da jeg antar at jeg ikke vil ha tid til å kjøpe noe når jeg kommer. Og jeg vet det ikke er noe mat i huset. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Husk å alltid ha kjøleskapet fullt. Om du ikke har penger, raner du en gammel dame etter du har hjulpet henne over gaten. Da stoler hun på deg, og hun er mest sårbar for ran. Ta helst hele vesken, de pleier ha gode drops, de gamle damene ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Du kan gjerne ta med noe mat oppover om jeg kommer etter elleve, da jeg antar at jeg ikke vil ha tid til å kjøpe noe når jeg kommer. Og jeg vet det ikke er noe mat i huset. Kan kjøpe en grandis eller noe slikt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nå fikk jeg lyst på grandiosa, så takk for det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Er faen meg bare hyggelig! Jævla finne!! Endret 7. januar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Husk å alltid ha kjøleskapet fullt. Om du ikke har penger, raner du en gammel dame etter du har hjulpet henne over gaten. Da stoler hun på deg, og hun er mest sårbar for ran. Ta helst hele vesken, de pleier ha gode drops, de gamle damene ^^ Jeg er lei av å rane og voldta gamle damer. Har begynt å få dårlig samvittighet. Du kan gjerne ta med noe mat oppover om jeg kommer etter elleve, da jeg antar at jeg ikke vil ha tid til å kjøpe noe når jeg kommer. Og jeg vet det ikke er noe mat i huset. Kan kjøpe en grandis eller noe slikt. w00t. Hadde vært maks awesome. Jeg spanderer whisky. Jeg vet jeg har sprit. Nå fikk jeg lyst på grandiosa, så takk for det! Ta deg en Sverigetur og kjøp rar grændis der? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 *Ler litt og forsvinner fra dataen* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bare litt? ;p Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ja, så var'e helg da.. Hva skal man i helga? Sitte her helt til noen ringer meg for å finne på noe. Med andre ord, og langt mer sannsynlig; bare sitte her. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Skal 1g paracet-tabletter smake forferdelig bittert? Kræsja med et veggmontert gull-gevir av hjort i går, og har enda hodepine Endret 7. januar 2011 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Ett kilo med paracet? Syke syke mannen... *edit* Ups, 1 gram. Haha. Endret 7. januar 2011 av Slimda 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Gram vs. kilo...tomato tomato Huff, skulle ha vært på postkontoret men det frister lite i dag: Produktnavn: NORGESPAKKE EGENEMBALLERTVekt: 32,8 kg Mål: 61x59x59 cm (LxBxH) Tror jeg tar det i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg