Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8974354

Vi har Ananasjuice, Eplejuice, Appelsinjuice (med fruktkjøtt) og iste i kantina på jobb. DISPENSER. SÅ MYE DU VIL. Kantina taper penger på meg, garantert :wee:

Men det gjør ikke tannlegen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri smakt kebab :)

Hva er galt med deg?

Vi har Ananasjuice, Eplejuice, Appelsinjuice (med fruktkjøtt) og iste i kantina på jobb. DISPENSER. SÅ MYE DU VIL. Kantina taper penger på meg, garantert :wee:

Tannlegen er ikke så veldig fornøyd med meg, har bare hatt ett lite hull.. Og en knekt tann. Og et kjevebrist etter en voldsepisode... Hm, kanskje han liker meg after all?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ikke mulig å se spoilertags på Iphonen?

Fordi iPhone suger :)

I likhet med alle andre apple-produkter

Jeg ... Jeg elsker deg. :love:

For øvrig hjelper jeg en elektriker med å trekke kabler rundt om i veggene til farmor :wee:

Jeg angrer fortsatt litt på at jeg ikke valgte å gå elektro med halvparten av vennene mine og i stedet begynte på allmenn. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri smakt kebab :)

Hva er galt med deg?

Tannlegen er ikke så veldig fornøyd med meg, har bare hatt ett lite hull.. Og en knekt tann. Og et kjevebrist etter en voldsepisode... Hm, kanskje han liker meg after all?

Har ikke dere diabetikere kraftigere tenner en normalt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...