Gjest Slettet+8974354 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vi har Ananasjuice, Eplejuice, Appelsinjuice (med fruktkjøtt) og iste i kantina på jobb. DISPENSER. SÅ MYE DU VIL. Kantina taper penger på meg, garantert Men det gjør ikke tannlegen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvorfor er det ikke mulig å se spoilertags på Iphonen? Fordi iPhone suger I likhet med alle andre apple-produkter 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Thankyou for et veldig seriøst svar , jeg vet nå grunnen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har også problemer med spoilertags når jeg surfer med telefonen. Og jeg har ikke iPhone. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Thankyou for et veldig seriøst svar , jeg vet nå grunnen Hvis dette var et forsøk på sarkasme så gjør du det feil. Det var nemlig et særdeles seriøst svar Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har aldri smakt kebab Hva er galt med deg? Vi har Ananasjuice, Eplejuice, Appelsinjuice (med fruktkjøtt) og iste i kantina på jobb. DISPENSER. SÅ MYE DU VIL. Kantina taper penger på meg, garantert Men det gjør ikke tannlegen Tannlegen er ikke så veldig fornøyd med meg, har bare hatt ett lite hull.. Og en knekt tann. Og et kjevebrist etter en voldsepisode... Hm, kanskje han liker meg after all? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har aldri smakt kebab Hva er galt med deg? Jeg har heller aldri spist kebab. Ingenting galt med det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Sånn rent teknisk sett bort fra at dere tydeligvis har en eller annen defekt? Blir litt som Charlie i It's Allways Sunny In Philadelphia. Han hadde aldri smakt pære før. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Noen som vet om det er veldig mye arbeid/dyrt med å starte et enkeltmannsforetak? Jeg skal egentlig ikke bruke det til noe, vil bare ha et organisasjonsnummer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvorfor er det ikke mulig å se spoilertags på Iphonen? Fordi iPhone suger I likhet med alle andre apple-produkter Jeg ... Jeg elsker deg. For øvrig hjelper jeg en elektriker med å trekke kabler rundt om i veggene til farmor Jeg angrer fortsatt litt på at jeg ikke valgte å gå elektro med halvparten av vennene mine og i stedet begynte på allmenn. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 sånn, der var den nye avataren på plass Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Den var, unnskyld utrykket, jævli stygg. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 er ikke min katt, fant den på nettet Hvorfor er det ikke mulig å se spoilertags på Iphonen? har du prøvd å ta på "Vis full side" nederst? Jeg har aldri smakt kebab skam deg 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har aldri smakt kebab Hva er galt med deg? Vi har Ananasjuice, Eplejuice, Appelsinjuice (med fruktkjøtt) og iste i kantina på jobb. DISPENSER. SÅ MYE DU VIL. Kantina taper penger på meg, garantert Men det gjør ikke tannlegen Tannlegen er ikke så veldig fornøyd med meg, har bare hatt ett lite hull.. Og en knekt tann. Og et kjevebrist etter en voldsepisode... Hm, kanskje han liker meg after all? Har ikke dere diabetikere kraftigere tenner en normalt? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 McDonalds hangover, føles ut som jeg har en slushmaskin i magen, men hodet sier at jeg har det bra. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) McDonalds hangover, føles ut som jeg har en slushmaskin i magen, men hodet sier at jeg har det bra. Haha, vet akuratt hvordan du har det. 5 minutter til HELG! Endret 7. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har ikke dere diabetikere kraftigere tenner en normalt? Kanskje? Aner faktisk ikke Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Sjefen har invitert meg til en fest hjemme hos han enten denne eller neste helg Og siden jeg ikke har fri neste helg, så sa han at vi kunne få en av ekstravikarene til å overta Jeg digger sjefen min. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har forsastt min juleavatar fra 2009 og tror jeg ikke skal endre den dette året også. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har ikke dere diabetikere kraftigere tenner en normalt? Kanskje? Aner faktisk ikke Mener å huske at en i klassen min snakket om det en gang, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg