MrBjoern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Noen her som har 2 sekunder til å svare på et enkelt spørsmål angående webhotell? Om det står: Båndbredde: 50GB/mnd Betyr det at webhotellet kun godtar opp til 50 gb trafikk i mnd, etter 50 gb/mnd er oversteget, så vil ikke siden laste før måneden etter? Stemmer det. Eventuelt at du må betale ekstra for mer båndbredde, noe som gjerne er grisedyrt. Hvor bestiller du fra, og hva er det du egentlig trenger. Er mulig jeg vet om noen som matcher både kvalitet og pris. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nå må jeg kaste meg i pokerspilling, elsker poker Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Noen her som har 2 sekunder til å svare på et enkelt spørsmål angående webhotell? Om det står: Båndbredde: 50GB/mnd Betyr det at webhotellet kun godtar opp til 50 gb trafikk i mnd, etter 50 gb/mnd er oversteget, så vil ikke siden laste før måneden etter? Stemmer det. Eventuelt at du må betale ekstra for mer båndbredde, noe som gjerne er grisedyrt. Hvor bestiller du fra, og hva er det du egentlig trenger. Er mulig jeg vet om noen som matcher både kvalitet og pris. 50 gb/mnd holder i bøtter og spann nå i første omgang iallefall. Det er 1,1 mb/minutt i gjennomsnitt hele måneden. Neppe så mange som er inne på siden min :b Tenker å kjøpe webhotel og domene fra host1.no - har hørt en del positivt om de. Noen som har noen bedre forslag? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Aha. For all del, 50gb holder lenge med mindre du har noen form for Direct Download elns. Selv bruker jeg subsys.no Litt dyre kanskje, jeg betaler 600kr i året for domene og 1gb lagringsplass. Men så er supporten helt fantastisk, oppetiden bra og jeg får alt det jeg trenger. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Sjekker litt priser osv når jeg kommer hjem Sendte en mail til host1.no angående hvordan de gjør det med betaling osv. Da får jeg også en smakebit av supporten de driver, mtp på responstid, kvalitet osv. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Noen som har noen bedre forslag? Vet ikke om de er bedre, men jeg kjøpte mitt domene gjennom one.com Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Når jeg har fått nok feedback på min android ide så kjøper jeg fra one.com Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Responstiden til host1.no var 13 minutter. Jaggu. Det må jeg si. Merker meg sidene dere poster nå, og gjør litt research når jeg kommer hjem. Om folk har fler forslag, spit it out! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Her har det gått i ServeTheWorld siden 2004 og jeg klager ikke. Betaler 79 kr måneden for 10GB lagringsplass, ubegrenset dataoverføring, 10 domener, ørtogførti subdomener, databaser, e-post, ftp, mysql, php-ting og det hele. Har hostet min egen hjemmeside der i 7 år nå, samt et par webshops, hjemmesidene / bloggene til noen venner, den gamle skolesiden min og en del mer. Samt at jeg fikk pappa til å gå via dem også, som skaffa meg en eller annen bonus en gang i tiden. Folk vil sikkert si de er alt for dyre etc, men jeg er fornøyd med dem og har vel bare hatt nedetid 4 ganger, 3 av de var selvforskyldt pga. jeg brukte opp månedlig båndbredde (slik det var for 6-7 år siden, nå ser det ut som om det uendelig), samt hosta ulovlige filer. Fikk også en bot for å ha delt MP3-filer åpenlyst back in the days. Dessuten, jeg hadde aldri i verden orka å begynne på nytt med noe billigere. Flytte alt jeg har der til noe annet. Meh, tar for lang tid og er for care. 79 kr måneden er tross alt ganske rimelig i mine øyne. Men yeah, jeg drar hjem om fem timer, og har 12-13 kg overlast. Liker ikke helt det der. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Aha. For all del, 50gb holder lenge med mindre du har noen form for Direct Download elns. Selv bruker jeg subsys.no Litt dyre kanskje, jeg betaler 600kr i året for domene og 1gb lagringsplass. Men så er supporten helt fantastisk, oppetiden bra og jeg får alt det jeg trenger. Jeg er også veldig fornøyd med subsys.no Jeg liker adminsiden og epostsiden deres. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg er også veldig fornøyd med subsys.no Jeg liker adminsiden og epostsiden deres. Har de ikke kodet hele adminoppsettet selv? Virker litt mer.. skikkelig laget enn et tilfeldig cpanel oppsett hvertfall. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Gal_ape: Hva studerer du nå da? Nå studerer jeg 3D design ved Idefagskolen i Tønsberg Stortrives, og får holde på med stuff jeg selv interesserer meg for! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Forresten noen her som har gått på NITH. Hvis ja, erfaringer? De åpner for søknader for batchelorstudier på mandag, og vurderer svært sterkt å søke. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Subsys in my heart <3 Dobbelpost in my heart <3 Raske fine servere, flott support, norske, mellomstore. De veit hva de driver med. Har vel 2 webhotell og 3 domener der, og anbefaler som skal ha noe på nett for å gå for de. Endret 7. januar 2011 av cvłñ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Subsys in my heart <3 Dobbelpost in my heart <3 Slowpost in my heart? <3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Forumkræsj in my heart <3 -> refresh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Forresten noen her som har gått på NITH. Hvis ja, erfaringer? De åpner for søknader for batchelorstudier på mandag, og vurderer svært sterkt å søke. Jeg har en kompis som studerer der nå, om det teller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Forresten noen her som har gått på NITH. Hvis ja, erfaringer? De åpner for søknader for batchelorstudier på mandag, og vurderer svært sterkt å søke. Det halve året jeg var der var veldig interessant. Har bare hørt skryt av NITH, så det er absolutt verdt et forsøk. Vaffel in my <3 Jeg har tre vafler her med hvitost. Nammenam! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg