frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 trengs en for og kjenne igjen en Japp hmm skal jeg ringe frisøren mon tro, hadde vært greit å vært lekker på håret til vi skal reise til spania Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg er jævlig trøtt idag! Jeg må slutte å henge hos venninna mi til klokka er halv to på natta, men det er så kos Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 hmm skal jeg ringe frisøren mon tro, hadde vært greit å vært lekker på håret til vi skal reise til spania du trenger ikke det du da... du har allerede lurt en stakkars jævel du Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 hmm skal jeg ringe frisøren mon tro, hadde vært greit å vært lekker på håret til vi skal reise til spania du trenger ikke det du da... du har allerede lurt en stakkars jævel du litt kjekkt å se litt fin ut for det om vel? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 litt kjekkt å se litt fin ut for det om vel? hvorfor? er sikkert så mange eldre damen der, at de fleste ser pene ut uansett Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 litt kjekkt å se litt fin ut for det om vel? hvorfor? er sikkert så mange eldre damen der, at de fleste ser pene ut uansett Man skal føle seg vel man kan ikke gå rundt å se ut som ett troll bare for at man har mann Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Man skal føle seg vel man kan ikke gå rundt å se ut som ett troll bare for at man har mann joda han har ikke noe valg uansett... og er deilig og se ut som en dass av og til Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Man skal føle seg vel man kan ikke gå rundt å se ut som ett troll bare for at man har mann joda han har ikke noe valg uansett... og er deilig og se ut som en dass av og til Hører du dette Nora du trenge aldri mere å gå til frisøren, Espen elsker deg uansett. Du trenger sikkert ikke å dysje heller Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Hører du dette Nora du trenge aldri mere å gå til frisøren, Espen elsker deg uansett.Du trenger sikkert ikke å dysje heller er slik jeg har gjort det da... men skal faktisk klippe meg denne uken tenkte jeg da... så dra til frisøren du... må nesten nevne at det er personligheten til Nora som tiltrekker meg mest... men utrolig søt er hun jo også <3 Endret 21. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hører du dette Nora du trenge aldri mere å gå til frisøren, Espen elsker deg uansett.Du trenger sikkert ikke å dysje heller er slik jeg har gjort det da... men skal faktisk klippe meg denne uken tenkte jeg da... så dra til frisøren du... må nesten nevne at det er personligheten til Nora som tiltrekker meg mest... men utrolig søt er hun jo også <3 hehe tenkte meg at det hjalp å skrive det slik ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Åh... Så sulten -,- Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 hehe tenkte meg at det hjalp å skrive det slik ja Hater dere kvinnfolk! dere er en slu rase, og er like slue hele gjengen!!! Smurf: Spis noe da Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 I morgen skal jeg til frisøren! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Jenter er rare dyr, feks en venninne av meg som jeg liker litt, det virker som ho ikke liker meg i det hele tatt på den måten som jeg liker henne, men vis jeg prater med eks'en min eller no, så blir ho sjalu virker det som.. Endret 21. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Mornings alle sammen, sitter her trøtt og lurer på hva som skjer i kafeen jeg Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det skjer veldig lite her, ingen som sier noe Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Synd, tror jeg forumhorer andre steder just i dag jeg Snakkes Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Javel! Bare reis du, trenger ikke deg jeg! Klarer meg helt fint alene!! Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Javel! Bare reis du, trenger ikke deg jeg! Klarer meg helt fint alene!! jer er her jeg *trøste* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Javel! Bare reis du, trenger ikke deg jeg! Klarer meg helt fint alene!! jeg er her da... sitter og prater mellom samtalene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg