Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, har gjort det men den orginale er for liten elns, aner ikke. Jeg ser den i kontrollpanel og sånt da. La meg prøve på nytt.

Ahh. I see. :p Du har den som profilbilde nå hvertfall. Tror størrelsen på avatarene har blitt oppskalert siden sist du var her, elns. :ermm:

Nao is working. :wee:

Endret av MrBjoern
Lenke til kommentar

Ahh. I see. :p Du har den som profilbilde nå hvertfall. Tror størrelsen på avatarene har blitt oppskalert siden sist du var her, elns. :ermm:

Nytt forumsystem siden sist jeg var her vettu, fikk ordna nå. Og for å avbekrefte et par ting, jeg har aldri lagd brukere her i ettertid, det har vært falske bundy's.. Ja, jeg har vært å søkt opp alt på ordet Bundy :p

Lenke til kommentar

Det verste er at vi satt å snakka om deg seinest i går. Og nå er du plutselig her. Jeg trodde et øyeblikk det var en av adminsa som kødda med meg.

Jaaa. Jeg er fortsatt litt skeptisk. Eheee.

Jeg kan bekrefte at avgjørelsen om å slippe han inn er skrevet på Intra, så det er nok ekte Bundy.
Lenke til kommentar

Du er the ghost in the machine, Bundy. Hver gang forumet henger, var det egentlig bare du som hikket.

Du må likvideres, du veit sannheten, er ikke lenge før du forsvinner nå, av menn i oransje jakker med HW logoen på som kommer inn midt på natta og drar deg ut av senga og bortført :ph34r:

:tease:

Velkommen tilbake! Du har vært savnet, visstnok :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...