Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Feilen er retta opp, hey kosebamsen min! Noe som minner meg på. Fiks avataren din. Hehe, har gjort det men den orginale er for liten elns, aner ikke. Jeg ser den i kontrollpanel og sånt da. La meg prøve på nytt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Hehe, har gjort det men den orginale er for liten elns, aner ikke. Jeg ser den i kontrollpanel og sånt da. La meg prøve på nytt. Ahh. I see. Du har den som profilbilde nå hvertfall. Tror størrelsen på avatarene har blitt oppskalert siden sist du var her, elns. Nao is working. Endret 7. januar 2011 av MrBjoern Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ahh. I see. Du har den som profilbilde nå hvertfall. Tror størrelsen på avatarene har blitt oppskalert siden sist du var her, elns. Nytt forumsystem siden sist jeg var her vettu, fikk ordna nå. Og for å avbekrefte et par ting, jeg har aldri lagd brukere her i ettertid, det har vært falske bundy's.. Ja, jeg har vært å søkt opp alt på ordet Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det verste er at vi satt å snakka om deg seinest i går. Og nå er du plutselig her. Jeg trodde et øyeblikk det var en av adminsa som kødda med meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det verste er at vi satt å snakka om deg seinest i går. Og nå er du plutselig her. Jeg trodde et øyeblikk det var en av adminsa som kødda med meg. Tror jeg vet hva jeg skal ha som signatur, Jeg er unntaket som bekrefter regelen Nei, dette er ekte vare Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det verste er at vi satt å snakka om deg seinest i går. Og nå er du plutselig her. Jeg trodde et øyeblikk det var en av adminsa som kødda med meg. Jaaa. Jeg er fortsatt litt skeptisk. Eheee. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jaaa. Jeg er fortsatt litt skeptisk. Eheee. Det er bare bra, det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Du er vel en av de få som har fødselsdag etter du ble medlem og. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Du er vel en av de få som har fødselsdag etter du ble medlem og. Pff, du ble medlem samme tidspunktet jeg ble permbanna ^^ Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Deilig å ikke ha lærer i mattetimen <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Pff, du ble medlem samme tidspunktet jeg ble permbanna ^^ Og jeg begynte ikke å bruke forumet i det hele tatt før et år senere ellerno. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Og jeg begynte ikke å bruke forumet i det hele tatt før et år senere ellerno. Hehehe, ikke sant.. Men all ære til Tom Waits For Alice, han retta opp feilen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det verste er at vi satt å snakka om deg seinest i går. Og nå er du plutselig her. Jeg trodde et øyeblikk det var en av adminsa som kødda med meg. Jaaa. Jeg er fortsatt litt skeptisk. Eheee. Jeg kan bekrefte at avgjørelsen om å slippe han inn er skrevet på Intra, så det er nok ekte Bundy. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg er bare et gammelt datafragment som hjemsøker serveren Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Du er the ghost in the machine, Bundy. Hver gang forumet henger, var det egentlig bare du som hikket. Endret 7. januar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Du er the ghost in the machine, Bundy. Hver gang forumet henger, var det egentlig bare du som hikket. Du må likvideres, du veit sannheten, er ikke lenge før du forsvinner nå, av menn i oransje jakker med HW logoen på som kommer inn midt på natta og drar deg ut av senga og bortført Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Du er the ghost in the machine, Bundy. Hver gang forumet henger, var det egentlig bare du som hikket. Du må likvideres, du veit sannheten, er ikke lenge før du forsvinner nå, av menn i oransje jakker med HW logoen på som kommer inn midt på natta og drar deg ut av senga og bortført Velkommen tilbake! Du har vært savnet, visstnok Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Lol. Hei Bundy. Hey Zeromac, hyggelig å se deg igjen Velkommen tilbake! Du har vært savnet, visstnok Jeg har sett hva du har skrevet om meg.. Ikke prøv deg .. Men ja, hallo! Har sagt det et par ganger allerede, men var bra jeg ble banned, fikk et liv :!: Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) God morgen! http://www.youtube.com/watch?v=6mXM-oGggrM Sånn vil jeg også ha Endret 7. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg