The Barnacle Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Imorgen skal jeg på 10kr shopping på spar! Drit i Spar! Kom heller på ICA Maxis 10 kronersmarked, mye flere varer!! :D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ingen vits i å rippe opp i utestengelsesgrunner her uansett..ta det med moderatorene på PM. Velkommen tilbake. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 nei, du har rett skal redigere det vekk. orker ikke ta det opp med moderatorne uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 L4r5 har blitt moderator i Sosialt siden sist, hvertfall. :-O Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Forundrer meg ikke, han er god mann til jobben. lurer på om jeg fortsatt er den med lengst advarselsslogg? Jaja, heretter skal jeg holde meg godt i skinnet, forumstyret (som jeg elsker) følger nok med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 7 minutter igjen til jeg kan logge av, sette meg i bilen, dundre Turboneger og kjøre langsomt langs E6 i rushtrafikken og hjem for å sove.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg elsker metall, jeg liker rock, men klarer ikke å bli Turbo-fan. Er noe med vokalstilen jeg ikke digger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Homoerotisk voldtektsmusikk er flott når man holder på å sovne av veien på vei hjem fra jobb Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg greier bare å være litt turbo-fan når jeg er full og fester, men ellers greier jeg det ikke, enda jeg elsker f.eks Satyricon og Dimmu Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Og da fikk jeg opphevet min permban Hallo folkens! Er glad jeg ikke skal noen sted i dag, hehe. Now guys! Update me. Hva har han/du gjort for å fortjene lang ban? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Malin: Vi har ikke lov til å diskutere ban reasons i tråden, så..nei. Blir bare elendigheter av sånt. TRBNGR funker greit helt til hank åpner kjeften for min del. Endret 7. januar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 Jaja, heretter skal jeg holde meg godt i skinnet, forumstyret (som jeg elsker) følger nok med. For ordens skyld: Forumstyret eksisterer ikke lenger. Forumet ledes av et administratorteam, hvorav to (Dotten og jeg) har deltids stillinger, og to (Jarmo og TSP) er frivillige. Dotten har tittel innholdsansvarlig. Vi svarer til ansvarlig redaktør. Nå har vi fått nye eiere, og med det kan det bli endringer. Geir Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Malin: Vi har ikke lov til å diskutere ban reasons i tråden, så..nei. Blir bare elendigheter av sånt. TRBNGR funker greit helt til hank åpner kjeften for min del. Oh. I wasn't aware. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 You are now aware of your awareness. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Geir Bra for min del, jeg ligger vel godt an hos dere, i forhold til de som var i kontroll tidligere Men var jo bare bra jeg ble permbanned(selv om fornærmede skrev mail til forumstyret og sa hun ikke hadde noe i mot det jeg sa), fikk meg et liv og greier så det var jo bare utrolig digg sånnsett! ^^ Endret 7. januar 2011 av Bundy Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 ÅÅååh, digg å se deg igjen Kevin. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 ÅÅååh, digg å se deg igjen Kevin. Feilen er retta opp, hey kosebamsen min! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Dæven. Bare... Dæven. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Dæven. Bare... Dæven. En god legende kommer alltid tilbake, pus Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Feilen er retta opp, hey kosebamsen min! Noe som minner meg på. Fiks avataren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg