L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hello loners! What's uuup? Vurderer å legge meg snart. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg og, tenkte jeg skulle prøve noe nytt. Sove om natten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg og, tenkte jeg skulle prøve noe nytt. Sove om natten. Det er nesten litt uhørt egentlig. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Her sitter man å er lysvåken etter å ha sovet noen timer tidligere på kvelden. Sånn går det når man er i dårlig for og blir altfor tidlig trøtt... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg og, tenkte jeg skulle prøve noe nytt. Sove om natten. Det er nesten litt uhørt egentlig. Ja tenk at folk gjør det nå til dags, hvem hadde trodd det? Hørt at det er ganske normalt hos noen.. *grøss* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hello loners! What's uuup? Vurderer å legge meg snart. Jeg skvatt da jeg leste for meg selv at du skulle legge opp Er forbannet på meg selv da jeg faen ikke husker hvilken turnus-uke vi er i nå,skulle så gjerne ha ordnet turnusen min på telefonen...bare klabb og babb,mest babb. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Enten legger man seg, eller så blir man oppe. Ikke kast bort tid på å prøve å bestemme deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg skvatt da jeg leste for meg selv at du skulle legge opp Beklager, jeg skrev feil. "Jeg vurderer å legge meg inn snart" var det selvsagt det skulle stå. Hørt at det er ganske normalt hos noen.. *grøss* Fysj og fy. De burde vurdere behandling for problemet sitt. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Wæh... Liker ikke når det plutselig dukker opp penger på konto fra en tidligere arbeidsgiver. Misliker å ta telefoner for å ordne opp i sånt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Wæh... Liker ikke når det plutselig dukker opp penger på konto fra en tidligere arbeidsgiver. Misliker å ta telefoner for å ordne opp i sånt. Feriepenger? De kan jo komme når som helst etter 1. januar, om du har sluttet jobben i fjor. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Skjedde med folk som var diskrete i sin kåtskap? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Wæh... Liker ikke når det plutselig dukker opp penger på konto fra en tidligere arbeidsgiver. Misliker å ta telefoner for å ordne opp i sånt. Feriepenger? De kan jo komme når som helst etter 1. januar, om du har sluttet jobben i fjor. Har ikke jobbet der på et og et halvt år nå, så siste feriepengene fra dem fikk jeg i fjor sommer.. Så er nok mest sannsynlig noe som er overført feil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg skvatt da jeg leste for meg selv at du skulle legge opp Beklager, jeg skrev feil. "Jeg vurderer å legge meg inn snart" var det selvsagt det skulle stå. Aha..selvsagt. Menn i hvite frakker er koselige dyr Men nå er det kveld tror jeg...TROR jeg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hver eneste kveld tenker jeg: "Idag skal jeg legge meg tidlig!" Men det skjer aldri.. Det er dette forbanna forumet som ødelegger planene mine! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg skal snu døgnet på lørdag, gjennom å bli shitfaced Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hver eneste kveld tenker jeg: "Idag skal jeg legge meg tidlig!" Men det skjer aldri.. Det er dette forbanna forumet som ødelegger planene mine! Si fra litt tidligere neste gang så kan jeg gi deg noen timers utestengelse. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hver eneste kveld tenker jeg: "Idag skal jeg legge meg tidlig!" Men det skjer aldri.. Det er dette forbanna forumet som ødelegger planene mine! Si fra litt tidligere neste gang så kan jeg gi deg noen timers utestengelse. Genialt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 skulle nesten tro anon hatet diskusjon.no elns, for herregud som forumet lagger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Yay... speeddemosarchive.com har sin årlige maraton. Har ikke noe bedre å foreta meg på jobb så titter på stream der. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Og da kom man seg inn igjen på første gang siden kl. 23.45 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg