Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hello loners! What's uuup?

Vurderer å legge meg snart.

Jeg skvatt da jeg leste for meg selv at du skulle legge opp :ninja:

Er forbannet på meg selv da jeg faen ikke husker hvilken turnus-uke vi er i nå,skulle så gjerne ha ordnet turnusen min på telefonen...bare klabb og babb,mest babb.

Lenke til kommentar

Beklager, jeg skrev feil. "Jeg vurderer å legge meg inn snart" var det selvsagt det skulle stå.

Hørt at det er ganske normalt hos noen.. *grøss* :ermm:

Fysj og fy. De burde vurdere behandling for problemet sitt.
Lenke til kommentar

Wæh... Liker ikke når det plutselig dukker opp penger på konto fra en tidligere arbeidsgiver. Misliker å ta telefoner for å ordne opp i sånt.

Feriepenger? De kan jo komme når som helst etter 1. januar, om du har sluttet jobben i fjor.

Lenke til kommentar

Wæh... Liker ikke når det plutselig dukker opp penger på konto fra en tidligere arbeidsgiver. Misliker å ta telefoner for å ordne opp i sånt.

Feriepenger? De kan jo komme når som helst etter 1. januar, om du har sluttet jobben i fjor.

Har ikke jobbet der på et og et halvt år nå, så siste feriepengene fra dem fikk jeg i fjor sommer.. Så er nok mest sannsynlig noe som er overført feil.

Lenke til kommentar
Beklager, jeg skrev feil. "Jeg vurderer å legge meg inn snart" var det selvsagt det skulle stå.

Aha..selvsagt. Menn i hvite frakker er koselige dyr :fun:

Men nå er det kveld tror jeg...TROR jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Yay... speeddemosarchive.com har sin årlige maraton. Har ikke noe bedre å foreta meg på jobb så titter på stream der. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...