MrBjoern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 hamstrer selv nudler på tikroner Kjøper selv nudler til.. tre kroner. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 man kan spise annent selv om man hamstrer nudler, nudler varer lenge :b Ikke jeg. Datovarer til halv pris er også en livredder. Utgått varer på kiwi og. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Utgått varer på kiwi og. Hvis du er sleip så kan du flytte på varene på kiwi sånn at du veit at de ikke blir solgt før de går ut. Ikke at jeg oppfordrer til det da. Er usikker på legaliteten. 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har hatt tanken. Lever lenge på knekkebrød, ost og vann. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) http://dvice.com/archives/2010/12/11-cheap-gifts.php Do want aerogel & gallium! 1.Dekke aerogelen med eit tynt lag gallium 2.Kaste på folk 3.Dei skit murstein over kor lett den er og korleis dei ikkje blei skada Endret 6. januar 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvis du er sleip så kan du flytte på varene på kiwi sånn at du veit at de ikke blir solgt før de går ut. Ikke at jeg oppfordrer til det da. Er usikker på legaliteten. Jeg tror egentlig Kiwi trekker mer kunder, og får større fortjeneste på det at de faktisk lar kunden få varer som er utgått, enn det de taper på at enkelte kunder leker utspekulerte og bruker flere arbeidstimer på å en vare eller ti gratis. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Pappa ringte og sa at hvis jeg trengte penger, kunne han sende litt. Og her sitter jeg å sier nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Pappa ringte og sa at hvis jeg trengte penger, kunne han sende litt. Og her sitter jeg å sier nei. Fattern kom på msn her i går og lurte på om hvordan det stod til med kontoen min etter jula. Endte opp med at han overførte 1500 til meg. Har han lyst til å gi meg penger så skal han få lov, men jeg pleier ikke gå og spørre etter. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg spør aldri om penger, liker ikke det. Men mamma er veldig flink å sende selv om jeg sier nei. Pappa vet jeg ikke, han sa noe om å sende penger i en konvolutt siden kontoen min er i minus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Foreldrene mine har også til vane å gi meg noen hundrelapper når jeg har vært på besøk. Jeg har sluttet å prøve å si nei. Selv telefonregningen pleier de til tider å "glemme" å gi meg beskjed om beløpet på. Har fri familie så alt kommer på én regning. Pleide en periode å føre over et fast beløp til fattern for alle pengene jeg har lånt opp gjennom studietiden, men det får jeg heller ikke lov til Så jeg har bare sluttet å insistere, men heller konkludert med at jeg har utrolig hjelpsomme foreldre. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har hatt tanken. Lever lenge på knekkebrød, ost og vann. Ost er jo dyrt. Mye bedre med knekkebrød og vann. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har hatt tanken. Lever lenge på knekkebrød, ost og vann. Ost er jo dyrt. Mye bedre med knekkebrød og vann. Ikke når en ost varer så lenge. Knekkebrød og vann klarer jeg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvorfor må skype være så mongo, når jeg sier at jeg skal lukke det, så skal det virkelig ikke minimere seg Å måtte gå inn i taskmanager for å få lukket det er jo noe irriterende. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Uansett hvilken film du ser på youtube består 50%90% av kommentarene av en het diskusjon mellom "raser" og militærstyrker. Eventuelt at slik musikk som dette finnes ikke idag og gjør meg trist. Endret 6. januar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ikke når en ost varer så lenge. Knekkebrød og vann klarer jeg rett og slett ikke. Pfft. Pingle. Tenk på barna i Afrika. De må ta til takke med gjørmevann og fluer, og de klager ikke engang. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ikke når en ost varer så lenge. Knekkebrød og vann klarer jeg rett og slett ikke. Pfft. Pingle. Tenk på barna i Afrika. De må ta til takke med gjørmevann og fluer, og de klager ikke engang. Ja stakkars barn, hva hjelper det dem om jeg foretrekker ost på knekkebrødet mitt? Og hvor har jeg klaget? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvem har sagt at du har klaget? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Så ikke at det sto "engang" på slutten, så ble en antagelse. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hello loners! What's uuup? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Hvorfor må skype være så mongo, når jeg sier at jeg skal lukke det, så skal det virkelig ikke minimere seg Å måtte gå inn i taskmanager for å få lukket det er jo noe irriterende. Du bare klikker på knappen helt øverst der det står Skype, og velger lukk. Endret 6. januar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg