ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Imorgen skal jeg på 10kr shopping på spar! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 *prat om sex* Jeg trodde sex var blant den beste treningen man kunne få. Sånn, med tanke på at man bruker mange muskelgrupper samtidig, øker utholdenhet osv. Menmen. Mulig det bare er en unskyldning jeg har laget for meg selv, slik at jeg kan slippe å trene. Joda, sa ikke at det var dårlig - men jeg sa bare at den treningen jeg ville ha ville jeg heller ha en sex akkuratt nå. Jeg valgte forresten å dra til jentene om dere lurer. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Datasmurf, du skuffer. Var overbevist om en "faen jeg sovna"-post jeg nå. Pleier alltid å være slike fra deg. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Imorgen skal jeg på 10kr shopping på spar! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Imorgen skal jeg på 10kr shopping på spar! ? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det var det første jeg tenkte på, men det var ikke morsomt nok til at jeg var sikker på om det var en vits. Ditt mega-troll. Alt jeg sier er morsomt og bør postes i gullkorn kategorien. 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) på grunn av folk som deg må folk som meg slite med flere tonn ekstra varer når vi har tikroner Endret 6. januar 2011 av Balli Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 på grunn av folk som deg må folk som meg slite med flere tonn ekstra varer når vi har tikroner Ja stakkars deg, gi meg penger slik at jeg kan handle til full pris da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 på grunn av folk som deg må folk som meg slite med flere tonn ekstra varer når vi har tikroner Løsningen er enkel: Slutt med tikronersalg eller slutt å syte. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 på grunn av folk som deg må folk som meg slite med flere tonn ekstra varer når vi har tikroner Ja stakkars deg, gi meg penger slik at jeg kan handle til full pris da. her: *gir penger* Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er ikke den beste treninga Styrketrening forbrenner kalorier flere timer etter trening også Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Imorgen skal jeg på 10kr shopping på spar! Varer den ut uka? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 på grunn av folk som deg må folk som meg slite med flere tonn ekstra varer når vi har tikroner Ja stakkars deg, gi meg penger slik at jeg kan handle til full pris da. her: *gir penger* Er fortsatt blakk ..... Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 på grunn av folk som deg må folk som meg slite med flere tonn ekstra varer når vi har tikroner Løsningen er enkel: Slutt med tikronersalg eller slutt å syte. må ha ti-kroner, har ikke noe valg pga spar styret blablabla Imorgen skal jeg på 10kr shopping på spar! Varer den ut uka? varer ut neste uke Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Syns sånne markeder er fantastiske, gir meg jo mat! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Syns sånne markeder er fantastiske, gir meg jo mat! hamstrer selv nudler på tikroner Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Syns sånne markeder er fantastiske, gir meg jo mat! hamstrer selv nudler på tikroner Hvis jeg lever på nudler blir jeg jo feit. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 man kan spise annent selv om man hamstrer nudler, nudler varer lenge :b Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Datovarer til halv pris er også en livredder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg