Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, 150 flydager i året med en gjennomsnittsreisetid på 3 timer vil tilsi at jeg flyr mer enn de fleste. (PS; Jeg er flynerd og elsker å fly).

Og i og med at mange her er ungdommer som gjerne flyr til Gran Canaria og Mallorca 2 ganger i året vil jeg påstå dette :cool:

Forundrer meg fortsatt over hvor du får pengene fra.. :p

Pengene? Jobben betaler! :cool:

De aller fleste turene er jobb, men noen er privat også. Har bestilt 4 ferier i 2011 sålangt og har allerede planlagt hvor alle ferier frem til 2016 skal være.

Reisegal? Neida! :blush:

Lenke til kommentar

Tja, 150 flydager i året med en gjennomsnittsreisetid på 3 timer vil tilsi at jeg flyr mer enn de fleste. (PS; Jeg er flynerd og elsker å fly).

Og i og med at mange her er ungdommer som gjerne flyr til Gran Canaria og Mallorca 2 ganger i året vil jeg påstå dette :cool:

Forundrer meg fortsatt over hvor du får pengene fra.. :p

Pengene? Jobben betaler! :cool:

De aller fleste turene er jobb, men noen er privat også. Har bestilt 4 ferier i 2011 sålangt og har allerede planlagt hvor alle ferier frem til 2016 skal være.

Reisegal? Neida! :blush:

Du er ikke reisegal. Du er gal. Bare gal. Hvem planlegger ferier 6 år frem i tid?

Lenke til kommentar

Du er ikke reisegal. Du er gal. Bare gal. Hvem planlegger ferier 6 år frem i tid?

I følge mitt notat blir det vårtur til Berlin, sommertur til Brasil og høsttur til Beograd / Kiev (ikke helt bestemt meg enda der) i 2016 så noen må det da være? :tease:

Hva med å studere? Eller er du ferdig og har leddgikt både her og der?

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

I følge mitt notat blir det vårtur til Berlin, sommertur til Brasil og høsttur til Beograd / Kiev (ikke helt bestemt meg enda der) i 2016 så noen må det da være? :tease:

Jeg har leddgikk og revmatisme. Det stemmer.

Lenke til kommentar

Verden går jo under i 2012, så hva er poenget?

Lenke til kommentar

Akkuratt på den så må jeg nesten motsi deg. Jeg må si trening er mye deiligere etterpå, følelsen at du har brukt muskler :)

Sex er forsåvidt Ok.

Hun er så dårlig, altså?

I don't know about this one.

Trening er garantert mer effektiv.

Og så igjen er sex mye morsommere enn trening.

Akkuratt på den så må jeg nesten motsi deg. Jeg må si trening er mye deiligere etterpå, følelsen at du har brukt muskler :)

Sex er forsåvidt Ok.

Godt du enda er ung, så kan det kanskje hende du en dag treffer ei jente som kan vise deg hva god sex er :)

Hope so.

Sex er forsåvidt Ok.

Bruker du ikke muskler når du har sex?

jo, men bruker enda flere når jeg trener og gir 100%.

Sex er forsåvidt Ok.

*sniff*

I smell a virgin.

Ok.

Lenke til kommentar

viss jeg husker rett så er han pilot for et privat selskap, så kan ikke skjønne hvorfor han skulle studere :p

Ikke pilot enda, men holder på med pilotlappen og er ferdig om et par år. 1-2 år er realistisk.

Jobber forøvrig innen flybransjen ja.

Lenke til kommentar

Var det du som dro til Somalia med en kompis els i sommer?

Nei, jeg dro på guttetur til Kongo. :cool: Ble noe tullball med de andre gutta så jeg måtte dra hjem alene.

Jeg har faktisk vært i Kongo å besøkt et rehabiliteringssenter for barnesoldater. Tro det eller ei

Lenke til kommentar

Nei, jeg dro på guttetur til Kongo. :cool: Ble noe tullball med de andre gutta så jeg måtte dra hjem alene.

Haha, care to explain? Er de i norge nå?

Trodde du tok den åpenbare Moland & French impliseringen.

Lenke til kommentar

*prat om sex*

Jeg trodde sex var blant den beste treningen man kunne få. Sånn, med tanke på at man bruker mange muskelgrupper samtidig, øker utholdenhet osv. Menmen. Mulig det bare er en unskyldning jeg har laget for meg selv, slik at jeg kan slippe å trene. :wee:

Lenke til kommentar

Haha, care to explain? Er de i norge nå?

Trodde du tok den åpenbare Moland & French impliseringen.

Det var det første jeg tenkte på, men det var ikke morsomt nok til at jeg var sikker på om det var en vits.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...