Balli Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 såklart gjorde jeg det! on another note: DO THE LEOSTRUTT! http://www.youtube.com/watch?v=Y8fndX_7PqQ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nei Forseint. Jeg har allerede åpnet den. Kan ikke la kullsyra gå ut. Da må den helles ut og det er alkoholmisbruk. 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Håper du tar screenshot. Jeg glemte å ta screenshot da Dotten gjorde om tittelen min fra "Bruker" til "Kulere enn deg" Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nei Forseint. Jeg har allerede åpnet den. Kan ikke la kullsyra gå ut. Da må den helles ut og det er alkoholmisbruk. Jeg hadde håpet. Grunnen til at jeg ikke ville du skulle åpne den i utgangspunktet er rett og slett fordi pils smaker så ubegripelig jævlig at jeg ikke unner noen det, men for all del.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg leste "E-sluts" på den ene tab-en din. iPhail. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 hvor mange øl sa du, du tok? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 14. På en gang. Intravenøst. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 da er det vel samme om de er kalde eller ikke? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Joda, du kjenner mye bedre strømmen av øl som brer seg utover i årene når den er kald Endret 6. januar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Her angriper hestehæren min byen Burgos Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Så moderatorer kan endre "bruker" til hva de vil også.. Hmm.. Kult! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Så moderatorer kan endre "bruker" til hva de vil også.. Hmm.. Kult! Hm, den muligheten har jeg ikke sett før. *teste* Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Så moderatorer kan endre "bruker" til hva de vil også.. Hmm.. Kult! Hm, den muligheten har jeg ikke sett før. *teste* teste gjerne på meg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg gir deg mulighet til å skrive "Forumdiktator" eller "Kim Jong-il". Eller "Reiseguru" ettersom jeg har sittet mer i fly i 2010 enn hva de aller fleste av dere har gjort i hele deres liv. Og jeg bidrar mye i reisedelen! Burde egentlig blitt moderator der, men det hender jeg spyr ut eder og galle som ikke er en moderator verdig. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg gir deg mulighet til å skrive "Forumdiktator" eller "Kim Jong-il". Eller "Reiseguru" ettersom jeg har sittet mer i fly i 2010 enn hva de aller fleste av dere har gjort i hele deres liv. Nå krever jeg et litt mer nøyaktig tall. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Så moderatorer kan endre "bruker" til hva de vil også.. Hmm.. Kult! Hm, den muligheten har jeg ikke sett før. *teste* Må bare teste på meg, til f.eks "Glad i Runar", eller "Kosebamsen til L4r5", eller "Jarmos sutteklut" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg gir deg mulighet til å skrive "Forumdiktator" eller "Kim Jong-il". Eller "Reiseguru" ettersom jeg har sittet mer i fly i 2010 enn hva de aller fleste av dere har gjort i hele deres liv. Nå krever jeg et litt mer nøyaktig tall. Tja, 150 flydager i året med en gjennomsnittsreisetid på 3 timer vil tilsi at jeg flyr mer enn de fleste. (PS; Jeg er flynerd og elsker å fly). Og i og med at mange her er ungdommer som gjerne flyr til Gran Canaria og Mallorca 2 ganger i året vil jeg påstå dette Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Tja, 150 flydager i året med en gjennomsnittsreisetid på 3 timer vil tilsi at jeg flyr mer enn de fleste. (PS; Jeg er flynerd og elsker å fly). Og i og med at mange her er ungdommer som gjerne flyr til Gran Canaria og Mallorca 2 ganger i året vil jeg påstå dette Forundrer meg fortsatt over hvor du får pengene fra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg