Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg blir også sånn daff når husarbeid må gjøres. Støvsuge 10 minutter, sette seg foran PC'n i 30..tappe i oppvaskkummen, sitte foran TV i 20 minutter, oops var vannet blitt kaldt igjen, tappe i kummen på nytt, vaske, sette meg ned igjen osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blææææ! Igår sa kjemilæreren at jeg, han og ei anna idag i kjemien skulle snakke om en utsatt prøve jeg og ho andre skal ha. Idag klarte jeg å forsove meg til kjemitimen. Så senere på dagen sa jeg til han: "Jeg klarte å forsove meg til kjemien, men hva ble dere enige om om prøven" - "Åja, var du borte ja, vi snakket ikke om den, vi tar det i morra". Han hadde ikke merket at jeg var borte, men nå har jeg fått fravær. Jaja. :p

Lenke til kommentar

Hva skal jeg med en mill på saldo?

1. Ta kopi av saldo-utskrift.

2. Ta med en kopi på byen.

3. "mist" en kopi ut av lommeboken når jeg bestiller noe på et utested, gjerne i nærheten av en pen ung dame.

4. Lat som jeg ikke merket det.

5. Profit!

Du kan føre over et stort beløp til din beste venn , om jeg hadde hatt en mill på konto skulle hvertfall min bestevenn fått 50.000 eller mer :D

Lenke til kommentar

Du kan føre over et stort beløp til din beste venn , om jeg hadde hatt en mill på konto skulle hvertfall min bestevenn fått 50.000 eller mer :D

Nå var jo det snakk om penger man får på konto grunnet kjøp av leilighet da.(lån i banken) :p

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...