Bytex Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg blir også sånn daff når husarbeid må gjøres. Støvsuge 10 minutter, sette seg foran PC'n i 30..tappe i oppvaskkummen, sitte foran TV i 20 minutter, oops var vannet blitt kaldt igjen, tappe i kummen på nytt, vaske, sette meg ned igjen osv. 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 At det er mulig å være så sliten da. Støvsugde gulvet i stuen, og nå fikk jeg lyst til å legge meg. Trode støvsugere gjorde jobben selv nå jeg 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Blææææ! Igår sa kjemilæreren at jeg, han og ei anna idag i kjemien skulle snakke om en utsatt prøve jeg og ho andre skal ha. Idag klarte jeg å forsove meg til kjemitimen. Så senere på dagen sa jeg til han: "Jeg klarte å forsove meg til kjemien, men hva ble dere enige om om prøven" - "Åja, var du borte ja, vi snakket ikke om den, vi tar det i morra". Han hadde ikke merket at jeg var borte, men nå har jeg fått fravær. Jaja. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hva skal jeg med en mill på saldo? 1. Ta kopi av saldo-utskrift. 2. Ta med en kopi på byen. 3. "mist" en kopi ut av lommeboken når jeg bestiller noe på et utested, gjerne i nærheten av en pen ung dame. 4. Lat som jeg ikke merket det. 5. Profit! Du kan føre over et stort beløp til din beste venn , om jeg hadde hatt en mill på konto skulle hvertfall min bestevenn fått 50.000 eller mer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Du kan føre over et stort beløp til din beste venn , om jeg hadde hatt en mill på konto skulle hvertfall min bestevenn fått 50.000 eller mer Nå var jo det snakk om penger man får på konto grunnet kjøp av leilighet da.(lån i banken) Endret 6. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Kan det ikke bli mars / april snart? Jeg vil ha den siste boka om Jordens barn ... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 PCen voldtok seg selv når jeg bestilte noe fra Dustinhome, så jeg fikk to bestillinger >,< Må ringe i morra og kansellere. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 "Ekstremforhold" i UK-versjonen av 71 grader nord: -20 grader! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hjemme fra jobb! Ikke jobb før mandag. Smådigg! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 jeg skal ikke jobbe før onsdag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fortjener jeg en kald pils siden jeg er så flink moderator? (Den som sier nei straffes med permban.) Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Fortjener jeg en kald pils siden jeg er så flink moderator? (Den som sier nei straffes med permban.) nei. du fortjener en is-kald pils Endret 6. januar 2011 av Balli Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hurra, jeg skal jobbe nattskift i morgen og på lørdag. Så kveldsskift på søndag og mandag. Koselig, nei.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 nei. du fortjener en is-kald pils Et øyeblikk så trodde jeg at jeg måtte ta frem den rød knappen på deg. Men du tok deg inn. Derfor får du custom title frem til klokken er 2137 på min PC-klokke. Nyt den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg jobber natt idag også morgenskift på mandag..usj. Må bruke mesteparten av helga til å få snudd rundt døgnet etter bare rangling hele juleferien også. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 nei. du fortjener en is-kald pils Et øyeblikk så trodde jeg at jeg måtte ta frem den rød knappen på deg. Men du tok deg inn. Derfor får du custom title frem til klokken er 2137 på min PC-klokke. Nyt den. oh KULT Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Måtte ha noen å prøve å redigere anyways Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 woo i iz prøvekaninen til l4r5 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fortjener jeg en kald pils siden jeg er så flink moderator? (Den som sier nei straffes med permban.) Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg