Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutter lurer på en ting! (og jenter ^^). Skal kjøpe meg parkas..... fant en i sportmann, men kom da til å google, kom inn på amazon... også videre... var jo så billig, endte opp med å finne denne: http://viewitem.eim.ebay.no/Peak_Mans_Goose_Down_Expedition_Parka_Hiking_Jacket/170586380134/item

Noen som tror det er bare fake eller?

Some1?

Tror du har mer flaks med å få et godt svar her. :)

Terningkast 7/10

Innspill/forslag? :fun:

Forslag: Skaff deg bedre terning.

Vil tro terningkastet høynes ved å utføre de forandringene som er foreslått ved neste forsøk på stekte nudler med kylling

Jeg mente at en terning maks går til tallet 6...

Nub. Kutt yatzyen og så finner du straks terninger hvor tallene går opp til 20 (og kanskje forbi det også, høyeste jeg har spilt med er en d20).

Lucky fucker. :p

Belønning for å ha fullført militæret. Måtte møte opp til jobbintervjuer og slikt, men det var ett intervju over et halvt år. Fikk vel sånn ca 24 000 totalt for å gjøre ingenting.

Såklart, de pengene er jo borte nå. De forsvant jo i boligkjøp mange år etterpå. :p

Jeg ble fortalt at jeg ikke var ønsket i militæret. :p

Lenke til kommentar

Såklart, de pengene er jo borte nå. De forsvant jo i boligkjøp mange år etterpå. :p

Penger blir jo ikke "borte" fordiom du har kjøpt bolig for dem, tryggeste pengeplasseringen som finnes det :D

Wow det tar på å flytte ass. Har jo hundre tusen ting som skal pakkes i hundre kasser, og tenk i morgen tidlig forlater jeg redet :o

Lenke til kommentar

Penger blir jo ikke "borte" fordiom du har kjøpt bolig for dem, tryggeste pengeplasseringen som finnes det :D

Wow det tar på å flytte ass. Har jo hundre tusen ting som skal pakkes i hundre kasser, og tenk i morgen tidlig forlater jeg redet :o

Jo, dem blir borte.

Når jeg sjekker saldo, er de ikke der. :tease:

Lenke til kommentar

Hva skal jeg med en mill på saldo?

1. Ta kopi av saldo-utskrift.

2. Ta med en kopi på byen.

3. "mist" en kopi ut av lommeboken når jeg bestiller noe på et utested, gjerne i nærheten av en pen ung dame.

4. Lat som jeg ikke merket det.

5. Profit!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skal jeg med en mill på saldo?

1. Ta kopi av saldo-utskrift.

2. Ta med en kopi på byen.

3. "mist" en kopi ut av lommeboken når jeg bestiller noe på et utested, gjerne i nærheten av en pen ung dame.

4. Lat som jeg ikke merket det.

5. Profit!

I'd go for you. ph34r.gif

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...