UaeX Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Gutter lurer på en ting! (og jenter ^^). Skal kjøpe meg parkas..... fant en i sportmann, men kom da til å google, kom inn på amazon... også videre... var jo så billig, endte opp med å finne denne: http://viewitem.eim.ebay.no/Peak_Mans_Goose_Down_Expedition_Parka_Hiking_Jacket/170586380134/item Noen som tror det er bare fake eller? Some1? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Avataren din! Ser meg gjennom første sesong nå. ser sesong 4 nå, sykt konge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Gutter lurer på en ting! (og jenter ^^). Skal kjøpe meg parkas..... fant en i sportmann, men kom da til å google, kom inn på amazon... også videre... var jo så billig, endte opp med å finne denne: http://viewitem.eim.ebay.no/Peak_Mans_Goose_Down_Expedition_Parka_Hiking_Jacket/170586380134/item Noen som tror det er bare fake eller? Some1? Tror du har mer flaks med å få et godt svar her. Terningkast 7/10 Innspill/forslag? Forslag: Skaff deg bedre terning. Vil tro terningkastet høynes ved å utføre de forandringene som er foreslått ved neste forsøk på stekte nudler med kylling Jeg mente at en terning maks går til tallet 6... Nub. Kutt yatzyen og så finner du straks terninger hvor tallene går opp til 20 (og kanskje forbi det også, høyeste jeg har spilt med er en d20). Lucky fucker. Belønning for å ha fullført militæret. Måtte møte opp til jobbintervjuer og slikt, men det var ett intervju over et halvt år. Fikk vel sånn ca 24 000 totalt for å gjøre ingenting. Såklart, de pengene er jo borte nå. De forsvant jo i boligkjøp mange år etterpå. Jeg ble fortalt at jeg ikke var ønsket i militæret. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg ble fortalt at jeg ikke var ønsket i militæret. Say what? Why? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Såklart, de pengene er jo borte nå. De forsvant jo i boligkjøp mange år etterpå. Penger blir jo ikke "borte" fordiom du har kjøpt bolig for dem, tryggeste pengeplasseringen som finnes det Wow det tar på å flytte ass. Har jo hundre tusen ting som skal pakkes i hundre kasser, og tenk i morgen tidlig forlater jeg redet :o Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Flytting er alltid mye styr. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 heldiggris, jeg vil også forlate redet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg ble fortalt at jeg ikke var ønsket i militæret. Say what? Why? sikkert pga fysisk helse Mja, delvis, men hovedsaklig pga. min daværende psykiske helse. heldiggris, jeg vil også forlate redet. Jeg forlot redet for 4 år siden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Penger blir jo ikke "borte" fordiom du har kjøpt bolig for dem, tryggeste pengeplasseringen som finnes det Wow det tar på å flytte ass. Har jo hundre tusen ting som skal pakkes i hundre kasser, og tenk i morgen tidlig forlater jeg redet :o Jo, dem blir borte. Når jeg sjekker saldo, er de ikke der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Penger er som vin. Det ser fint ut på hylla, men får ikke noen funksjon før de blir brukt. Ikke merker man noe til det som bare står og ser pent ut heller. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jammen... Å sjekke saldoen når du har en mill på konto er jo sååå tilfredsstillendes. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det er godt mulig, men hva annet enn kort underholdning får du av det?` Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Han kan plage andre med faktumet at han har over en mill på kontoen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Du kan filme det, se det på repeat og fappe til det om du liker penger? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Han kan plage andre med faktumet at han har over en mill på kontoen? Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill. Og forøvrig kan man gjøre som man vil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hva skal jeg med en mill på saldo? 1. Ta kopi av saldo-utskrift. 2. Ta med en kopi på byen. 3. "mist" en kopi ut av lommeboken når jeg bestiller noe på et utested, gjerne i nærheten av en pen ung dame. 4. Lat som jeg ikke merket det. 5. Profit! 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hva skal jeg med en mill på saldo? 1. Ta kopi av saldo-utskrift. 2. Ta med en kopi på byen. 3. "mist" en kopi ut av lommeboken når jeg bestiller noe på et utested, gjerne i nærheten av en pen ung dame. 4. Lat som jeg ikke merket det. 5. Profit! I'd go for you. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=NYd8q7_FiOo *mimre* Synd det ikke blir noen Storåsfestival i år. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 At det er mulig å være så sliten da. Støvsugde gulvet i stuen, og nå fikk jeg lyst til å legge meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg