Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Du tjener ialefall penger på det, da Jepp! Hadde vært rimelig kjedelig å dra på jobb uten lønn. Jeg jobber 09.00-16.00 fra man-tors med bare 213 kr pr DAG men er jo bedre enn ingenting... Fortsatt mer enn hva jeg fikk i dagpenger fra NAV. Var 106 kr dagen. For å gjøre det bedre, så fikk jeg de ikke utbetalt før 3 måneder etter at jeg slutta med hele greia. Hmm, det er jo litt kjipt da.. jeg har ikke hatt noe problemer med sene betalinger, har faktisk fått de ganske kjapt Vestlandet trumfer nok en gang Trøndelag. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nav her kan dø for min del .. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Vanskelig å drepe et så stort selskap. Er mange mennesker som må bøte med livet da. Hadde du kunne hatt det på samvittigheten? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Vanskelig å drepe et så stort selskap. Er mange mennesker som må bøte med livet da. Hadde du kunne hatt det på samvittigheten? Sa da ikke at jeg skulle ta dem. Sitter å lever i håpet om at noen andre gjør det.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jesus. Jeg fikk jo flere tusen i måneden i et halvt år uten å gjøre en damn shit. Jeg antar du var ansatt. Jeg hospiterte på nevnte sted tre-fire ganger, samt "jobbet" der i 3 måneder (da jeg fikk dagpenger fra NAV), men da jeg søkte lærlingeplass der, gikk det derimot ikke (da de kutta ned avdelinga. Merkelige gerier i grunn. De var 3 stk + 1 lærling til å ta seg av IT-drift for hele sykehuset. Så la de ned IT-drift på sykehuset og flytta hele greia til Trondhjem, så om de trenger akutt IT-hjelp, må IT-folka kjøre i en times tid for å komme seg dit. Veldig bakvendt.) Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Sa da ikke at jeg skulle ta dem. Sitter å lever i håpet om at noen andre gjør det.. Er vel det alle gjør, så blir nok ikke noe av det! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jonas sitt forsøk på stekte nudler med kylling, og notater til neste gang. 2 pakker nudler 1/2 chili 1 fed hvitløk 1 egg kikkoman 1 kyllingfilet karri, pepper og salt rapsolje ----- Kok nudler Kutt kylling i biter Kutt chili og hvitløk i småbiter Stek kylling, hvitløk og chili i olje Ha oppi nudler, egg, kikkoman, karri, pepper og salt. Røre mye ----- Terningkast 7/10 Til neste gang: Litt ingefær, røre mer, panne med høyere kanter, ett egg til, steke litt lenger, mindre steketid på kyllingen, kutte opp nudlene litt før de stekes. Innspill/forslag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nav her kan dø for min del .. Ja, jeg gav bare opp NAV Steinkjer for å være ærlig. Slet frem og tilbake med dem i et halvt år, og når jeg endelig fikk kontakt med dem igjen, så sa de at de ikke hadde noen avtale eller noe som helst med meg. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Gutter lurer på en ting! (og jenter ^^). Skal kjøpe meg parkas..... fant en i sportmann, men kom da til å google, kom inn på amazon... også videre... var jo så billig, endte opp med å finne denne: http://viewitem.eim.ebay.no/Peak_Mans_Goose_Down_Expedition_Parka_Hiking_Jacket/170586380134/item Noen som tror det er bare fake eller? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ah såklart..glemte Startup-folderen i programs på startmenyen Da funket det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jesus. Jeg fikk jo flere tusen i måneden i et halvt år uten å gjøre en damn shit. Jeg antar du var ansatt. Nope. Satt hjemme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jonas sitt forsøk på stekte nudler med kylling, og notater til neste gang. 2 pakker nudler 1/2 chili 1 fed hvitløk 1 egg kikkoman 1 kyllingfilet karri, pepper og salt rapsolje ----- Kok nudler Kutt kylling i biter Kutt chili og hvitløk i småbiter Stek kylling, hvitløk og chili i olje Ha oppi nudler, egg, kikkoman, karri, pepper og salt. Røre mye ----- Terningkast 7/10 Til neste gang: Litt ingefær, røre mer, panne med høyere kanter, ett egg til, steke litt lenger, mindre steketid på kyllingen, kutte opp nudlene litt før de stekes. Innspill/forslag? Du trumfer Lars og meg i alle fall. http://sosjojuror.blogspot.com/2010/05/nudler-som-metter.html Jesus. Jeg fikk jo flere tusen i måneden i et halvt år uten å gjøre en damn shit. Jeg antar du var ansatt. Nope. Satt hjemme. Lucky fucker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ah såklart..glemte Startup-folderen i programs på startmenyen Da funket det. Som IT-konsulent tar jeg betalt i hele timer. Hvor tar jeg kontakt for betaling? Lucky fucker. Belønning for å ha fullført militæret. Måtte møte opp til jobbintervjuer og slikt, men det var ett intervju over et halvt år. Fikk vel sånn ca 24 000 totalt for å gjøre ingenting. Såklart, de pengene er jo borte nå. De forsvant jo i boligkjøp mange år etterpå. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Terningkast 7/10 Innspill/forslag? Forslag: Skaff deg bedre terning. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Avataren din! Ser meg gjennom første sesong nå. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Noen som kunne svare på mitt spørsmål? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hvis du repeterer det kan jeg godt prøve. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Terningkast 7/10 Innspill/forslag? Forslag: Skaff deg bedre terning. Vil tro terningkastet høynes ved å utføre de forandringene som er foreslått ved neste forsøk på stekte nudler med kylling Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Terningkast 7/10 Innspill/forslag? Forslag: Skaff deg bedre terning. Vil tro terningkastet høynes ved å utføre de forandringene som er foreslått ved neste forsøk på stekte nudler med kylling Jeg mente at en terning maks går til tallet 6... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Forslag: Skaff deg bedre terning. U no make sense Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg