Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nurk, ditto. Og så sovne i skogen. Lars, høres i grunn ut som arme riddere det der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hva heter tingen i windows 7 der man kan velge programmer som starter ved oppstart? Finner ikke i kontrollpanelet og husker ikke hva jeg skal skrive i run... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Venner? Hvor mye er du villig i å betale for en slik... tittel...? Nå er du venn med alle hvertfall. Hva heter tingen i windows 7 der man kan velge programmer som starter ved oppstart? Finner ikke i kontrollpanelet og husker ikke hva jeg skal skrive i run... Prøv å kjøre "msconfig" uten hermetegn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Du tjener ialefall penger på det, da Jepp! Hadde vært rimelig kjedelig å dra på jobb uten lønn. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Du tjener ialefall penger på det, da Jepp! Hadde vært rimelig kjedelig å dra på jobb uten lønn. Jeg jobber 09.00-16.00 fra man-tors med bare 213 kr pr DAG men er jo bedre enn ingenting... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Lars, høres i grunn ut som arme riddere det der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 yarly. Selv om vi egentlig bare bruker egg og melk piska sammen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Venner? Hvor mye er du villig i å betale for en slik... tittel...? Nå er du venn med alle hvertfall. Hva heter tingen i windows 7 der man kan velge programmer som starter ved oppstart? Finner ikke i kontrollpanelet og husker ikke hva jeg skal skrive i run... Prøv å kjøre "msconfig" uten hermetegn. menmen..jeg får ikke lov å legge til nye programmer der..har lyst å linke til Steam, har hele steam-folderen med installerte spill på E:\ Når jeg la inn steam på C: (etter nyinstallert windows7) kom selvsagt ikke noenting under "installed games". Men hvis jeg åpner steam.exe fra E: folderen funker alt. Endret 6. januar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg jobber 09.00-16.00 fra man-tors med bare 213 kr pr DAG men er jo bedre enn ingenting... Per dag? Så du har 30 kroner timen? yarly. Selv om vi egentlig bare bruker egg og melk piska sammen. Selv bruker jeg egg og melk, samt salt og pepper. Mmm, to skiver dyppet i det, med ost og skinke, mens det freser i panna... /drool Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Du tjener ialefall penger på det, da Jepp! Hadde vært rimelig kjedelig å dra på jobb uten lønn. Jeg jobber 09.00-16.00 fra man-tors med bare 213 kr pr DAG men er jo bedre enn ingenting... Fortsatt mer enn hva jeg fikk i dagpenger fra NAV. Var 106 kr dagen. For å gjøre det bedre, så fikk jeg de ikke utbetalt før 3 måneder etter at jeg slutta med hele greia. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 menmen..jeg får ikke lov å legge til nye programmer der..har lyst å linke til Steam, har hele steam-folderen med installerte spill på E:\ Når jeg la inn steam på C: (etter nyinstallert windows7) kom selvsagt ikke noenting under "installed games". Men hvis jeg åpner steam.exe fra E: folderen funker alt. Det er fordi du har installert steam på C: og ikke på E:. Slett steam og legg opp snarvei fra E: isteden. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg jobber 09.00-16.00 fra man-tors med bare 213 kr pr DAG men er jo bedre enn ingenting... Per dag? Så du har 30 kroner timen? yarly. Selv om vi egentlig bare bruker egg og melk piska sammen. Selv bruker jeg egg og melk, samt salt og pepper. Mmm, to skiver dyppet i det, med ost og skinke, mens det freser i panna... /drool Ja, blir vel det. Hadde det ikke vært for at jeg har veldig grei og hyggelig sjef, og kjekke kolegaer hadde jeg ikke giddet det.. å trives på jobben er mye viktigere enn bra lønn! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Joda..men poenget er å få steam fra E: til å kjøre når windows starter. En link på desktop er greit nok, men da må jeg huske å starte den hver gang jeg har rebootet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Med andre ord, jeg hadde ca 12 kr timen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ja, blir vel det. Hadde det ikke vært for at jeg har veldig grei og hyggelig sjef, og kjekke kolegaer hadde jeg ikke giddet det.. å trives på jobben er mye viktigere enn bra lønn! Fint jeg får begge deler da! God lønn og et veldig godt arbeidsmiljø. Joda..men poenget er å få steam fra E: til å kjøre når windows starter. En link på desktop er greit nok, men da må jeg huske å starte den hver gang jeg har rebootet. How to Change, Add, or Remove Startup Programs in Windows 7 Med andre ord, jeg hadde ca 12 kr timen. For å sitte på ræva dagen lang? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Du tjener ialefall penger på det, da Jepp! Hadde vært rimelig kjedelig å dra på jobb uten lønn. Jeg jobber 09.00-16.00 fra man-tors med bare 213 kr pr DAG men er jo bedre enn ingenting... Fortsatt mer enn hva jeg fikk i dagpenger fra NAV. Var 106 kr dagen. For å gjøre det bedre, så fikk jeg de ikke utbetalt før 3 måneder etter at jeg slutta med hele greia. Hmm, det er jo litt kjipt da.. jeg har ikke hatt noe problemer med sene betalinger, har faktisk fått de ganske kjapt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nei, for å gå rundt på et sykehus å belære sykepleiere og leger om nøyaktig hva en datamaskin er, hvordan man restarter dem, hvorfor man ikke får signal fra skjerm / tastatur når man setter ledningene inn i CD-ROM-en (o_O), fikset printere ved å sparke dem bak, samt skifte backup-taper hver morgen klokken 09:00. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Aaaaah... Akustisk gitarspill er så vakkert og avslappende å høre på Tommy Emmanuel åhh! I like you! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jesus. Jeg fikk jo flere tusen i måneden i et halvt år uten å gjøre en damn shit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg