Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venner? Hvor mye er du villig i å betale for en slik... tittel...?

Nå er du venn med alle hvertfall. :)

Hva heter tingen i windows 7 der man kan velge programmer som starter ved oppstart? Finner ikke i kontrollpanelet og husker ikke hva jeg skal skrive i run...

Prøv å kjøre "msconfig" uten hermetegn.
Lenke til kommentar

Venner? Hvor mye er du villig i å betale for en slik... tittel...?

Nå er du venn med alle hvertfall. :)

Hva heter tingen i windows 7 der man kan velge programmer som starter ved oppstart? Finner ikke i kontrollpanelet og husker ikke hva jeg skal skrive i run...

Prøv å kjøre "msconfig" uten hermetegn.

menmen..jeg får ikke lov å legge til nye programmer der..har lyst å linke til Steam, har hele steam-folderen med installerte spill på E:\

Når jeg la inn steam på C: (etter nyinstallert windows7) kom selvsagt ikke noenting under "installed games". Men hvis jeg åpner steam.exe fra E: folderen funker alt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg jobber 09.00-16.00 fra man-tors med bare 213 kr pr DAG :thumbdown: men er jo bedre enn ingenting...

Per dag? Så du har 30 kroner timen? :p

yarly.

Selv om vi egentlig bare bruker egg og melk piska sammen.

Selv bruker jeg egg og melk, samt salt og pepper. Mmm, to skiver dyppet i det, med ost og skinke, mens det freser i panna... /drool

Lenke til kommentar

Du tjener ialefall penger på det, da ;)

Jepp! Hadde vært rimelig kjedelig å dra på jobb uten lønn. :tease:

Jeg jobber 09.00-16.00 fra man-tors med bare 213 kr pr DAG :thumbdown: men er jo bedre enn ingenting...

Fortsatt mer enn hva jeg fikk i dagpenger fra NAV. :p

Var 106 kr dagen.

For å gjøre det bedre, så fikk jeg de ikke utbetalt før 3 måneder etter at jeg slutta med hele greia. :p

Lenke til kommentar

menmen..jeg får ikke lov å legge til nye programmer der..har lyst å linke til Steam, har hele steam-folderen med installerte spill på E:\

Når jeg la inn steam på C: (etter nyinstallert windows7) kom selvsagt ikke noenting under "installed games". Men hvis jeg åpner steam.exe fra E: folderen funker alt.

Det er fordi du har installert steam på C: og ikke på E:. Slett steam og legg opp snarvei fra E: isteden.

Lenke til kommentar

Per dag? Så du har 30 kroner timen? :p

yarly.

Selv om vi egentlig bare bruker egg og melk piska sammen.

Selv bruker jeg egg og melk, samt salt og pepper. Mmm, to skiver dyppet i det, med ost og skinke, mens det freser i panna... /drool

Ja, blir vel det. Hadde det ikke vært for at jeg har veldig grei og hyggelig sjef, og kjekke kolegaer hadde jeg ikke giddet det.. å trives på jobben er mye viktigere enn bra lønn! ;)

Lenke til kommentar

Ja, blir vel det. Hadde det ikke vært for at jeg har veldig grei og hyggelig sjef, og kjekke kolegaer hadde jeg ikke giddet det.. å trives på jobben er mye viktigere enn bra lønn! ;)

Fint jeg får begge deler da! God lønn og et veldig godt arbeidsmiljø. :D

Joda..men poenget er å få steam fra E: til å kjøre når windows starter. En link på desktop er greit nok, men da må jeg huske å starte den hver gang jeg har rebootet.

How to Change, Add, or Remove Startup Programs in Windows 7

Med andre ord, jeg hadde ca 12 kr timen. :p

For å sitte på ræva dagen lang? :p

Lenke til kommentar

Du tjener ialefall penger på det, da ;)

Jepp! Hadde vært rimelig kjedelig å dra på jobb uten lønn. :tease:

Fortsatt mer enn hva jeg fikk i dagpenger fra NAV. :p

Var 106 kr dagen.

For å gjøre det bedre, så fikk jeg de ikke utbetalt før 3 måneder etter at jeg slutta med hele greia. :p

Hmm, det er jo litt kjipt da.. jeg har ikke hatt noe problemer med sene betalinger, har faktisk fått de ganske kjapt :p

Lenke til kommentar

Nei, for å gå rundt på et sykehus å belære sykepleiere og leger om nøyaktig hva en datamaskin er, hvordan man restarter dem, hvorfor man ikke får signal fra skjerm / tastatur når man setter ledningene inn i CD-ROM-en (o_O), fikset printere ved å sparke dem bak, samt skifte backup-taper hver morgen klokken 09:00.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...