Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

jeg har en tendens til og ta av på fest, flere ganger jeg har hørt av venner at før jeg har kommet på en fest har det vært rolig og null partyfaktor, men i det øyeblikket jeg setter føttene innenfor døra fyker taket iværet. Stek stek stek :fun:!

Det at du i det hele tatt bruker ordet "stek" (som forøvrig var "inn" å bruke i 2007) indikerer at du er 14 år.

Gå tilbake til playmo og vent med alkoholen et par år. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare plain ost og skinke ble litt "meh". Men fortsatt bedre enn i mikroen der alt blir bare en guffen masse.

- Lag pannekakerøre.

- Legg noen skiver i pannekakerøren og la de trekke til seg røren.

- Varm toastjernet

- Legg skivene i toastjernet en stund

- Ta dem ut

- Påfør syltetøy i ønsket mengde

- ??????

- PROFIT!!!

Lenke til kommentar

Om jeg er eneste vert for festen, holder jeg meg et sted mellom brisen og go'full. Er det flere som har ansvar, blir jeg nærmere go'full og etter hvert ganske go'full og har jeg nada ansvar, blir jeg skikkelig go'full og tidvis dritings. Dog, det kan ha noe med hva jeg inntar å gjøre.

Lenke til kommentar

Slimda, we know. :wee:

Og vi respekterer deg for det og om jeg ender på et forumtreff med deg, lover jeg å prøve så godt jeg kan å ikke helle sprit i Villaen din. :)

Jeg hadde merket det, trust me. Har hatt en haug med folk som har tilbydd meg drikke hvor "du ikke kjenner det minste alkohol-smak!". Har gitt opp egentlig.

Lenke til kommentar

Ja hva er "stek" forresten?

Noen tullete nordmenn synes det er kult å herme etter partysvensker.

Partysvensker sier "stek" når man er i siget. Å steke når man går i fine klær, drikker den feteste drikken, er på den feteste nattklubben og er generelt jævlig i siget.

Men igjen, dette ordet er såpass pubertalt og utdatert at det er sosialt selvmord å bruke det.

Håper det oppklarer!

Lenke til kommentar

Bare plain ost og skinke ble litt "meh". Men fortsatt bedre enn i mikroen der alt blir bare en guffen masse.

- Lag pannekakerøre.

- Legg noen skiver i pannekakerøren og la de trekke til seg røren.

- Varm toastjernet

- Legg skivene i toastjernet en stund

- Ta dem ut

- Påfør syltetøy i ønsket mengde

- ??????

- PROFIT!!!

Oj, det hørtes snasent ut! Må prøves.

Lenke til kommentar

jeg har en tendens til og ta av på fest, flere ganger jeg har hørt av venner at før jeg har kommet på en fest har det vært rolig og null partyfaktor, men i det øyeblikket jeg setter føttene innenfor døra fyker taket iværet. Stek stek stek :fun:!

Det at du i det hele tatt bruker ordet "stek" (som forøvrig var "inn" å bruke i 2007) indikerer at du er 14 år.

Han er 16-17, trur eg.

Lenke til kommentar

Slimda, har du prøvd drue? Typ sånn som er smak- og luktløs og som gjør deg så steike dritings at det ikke finnes morsomt engang? :p

Du sitter der og drikker brusen din (i mitt tilfelle Sprite, som alltid har smakt dram, selv før jeg begynte å drikke), og så går du på do, og kommer tilbake og noen har sprita opp brusen din og du merker nada før neste gang du skal gå på do, og da klarer ikke føttene dine å bære deg lenger og du må bare sette deg tilbake. Evt. få noen til å støtte deg ut i friskluft.

Helt jævlig. En av mine første fyllefester. Hos min tidligere bestevenninne og nabo. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...