Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Noen som har inngående kunnskap i Norges tollregler? (snakker ikke om alko-kvoten, den kan jeg). Trenger hjelp til å finne ut om noe jeg skal ta med hjem fra Asia er lovlig eller ei. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Noen som har inngående kunnskap i Norges tollregler? (snakker ikke om alko-kvoten, den kan jeg). Trenger hjelp til å finne ut om noe jeg skal ta med hjem fra Asia er lovlig eller ei. kommer an på hva det er? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Noen som har inngående kunnskap i Norges tollregler? (snakker ikke om alko-kvoten, den kan jeg). Trenger hjelp til å finne ut om noe jeg skal ta med hjem fra Asia er lovlig eller ei. kommer an på hva det er? Snake Wine Dau slange i en flaske med sprit. Kul souvenir. inb4 stakkars slange. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Etter mengder med alkohol er jeg borte Jeg er aldri på samme sted i mer enn to minutter. Hukommelse er også bortevekk. Og jeg slår dere trøndere, for jeg blir nordlending i fylla Jeg er forsåvidt det ellers også. Jeg er finnmarking med et snev nordlending, som har trønderske tendenser med alkohol. I still win. + at jeg drikker som en mann. Endret 6. januar 2011 av Nurk Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Etter mengder med alkohol er jeg borte Jeg er aldri på samme sted i mer enn to minutter. Hukommelse er også bortevekk. Og jeg slår dere trøndere, for jeg blir nordlending i fylla Jeg er forsåvidt det ellers også. Jeg er finnmarking med et snev nordlending, som har trønderske tendenser med alkohol. I still win. + at jeg drikker som en mann. Jeg vil ha sex med deg. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Etter mengder med alkohol er jeg borte Jeg er aldri på samme sted i mer enn to minutter. Hukommelse er også bortevekk. Og jeg slår dere trøndere, for jeg blir nordlending i fylla Jeg er forsåvidt det ellers også. Jeg er finnmarking med et snev nordlending, som har trønderske tendenser med alkohol. I still win. + at jeg drikker som en mann. Jeg vil ha sex med deg. Du er ikke den eneste. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Noen som har inngående kunnskap i Norges tollregler? (snakker ikke om alko-kvoten, den kan jeg). Trenger hjelp til å finne ut om noe jeg skal ta med hjem fra Asia er lovlig eller ei. kommer an på hva det er? Snake Wine Dau slange i en flaske med sprit. Kul souvenir. inb4 stakkars slange. hadde sendt en mail til tollvesenet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Etter mengder med alkohol er jeg borte Jeg er aldri på samme sted i mer enn to minutter. Hukommelse er også bortevekk. Og jeg slår dere trøndere, for jeg blir nordlending i fylla Jeg er forsåvidt det ellers også. Jeg er ikke trønder da, selv om mange tror det. o_O Er vel mange som blir av den tragiske sorten på fylla, også. Blir jeg vel aldri! Nei, men daske meg skulle du. Etter mengder med alkohol er jeg borte Jeg er aldri på samme sted i mer enn to minutter. Hukommelse er også bortevekk. Og jeg slår dere trøndere, for jeg blir nordlending i fylla Jeg er forsåvidt det ellers også. Jeg er finnmarking med et snev nordlending, som har trønderske tendenser med alkohol. I still win. + at jeg drikker som en mann. Jeg vil ha sex med deg. Du er ikke den eneste. Nei, han er ikke alene om det. Vi er mange. :----D Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 jeg har en tendens til og ta av på fest, flere ganger jeg har hørt av venner at før jeg har kommet på en fest har det vært rolig og null partyfaktor, men i det øyeblikket jeg setter føttene innenfor døra fyker taket iværet. Stek stek stek ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nei, men daske meg skulle du. Men det var ikke fordi jeg var full. Det er fordi du egentlig har lyst til å daskes. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Aaaaah... Akustisk gitarspill er så vakkert og avslappende å høre på Tommy Emmanuel 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Men jeg vil bare vite hva annet enn ostesmørbrød som kan lages i toastjern! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Men jeg vil bare vite hva annet enn ostesmørbrød som kan lages i toastjern! Sveler Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Men jeg vil bare vite hva annet enn ostesmørbrød som kan lages i toastjern! Du kan lage et stilig mønster i fjeset ditt. 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Men jeg vil bare vite hva annet enn ostesmørbrød som kan lages i toastjern! Vet ikke annet enn ostesmørbrød, men går jo ann og mixe innholdet i ostesmørbrødet! F.eks: Tacosaus/ost, sylteagurkmix/ost, ketchup/ost og masse masse krydde selvfølgelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Bare plain ost og skinke ble litt "meh". Men fortsatt bedre enn i mikroen der alt blir bare en guffen masse. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Aaaaah... Akustisk gitarspill er så vakkert og avslappende å høre på Tommy Emmanuel Helt, helt enig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nei, men daske meg skulle du. Men det var ikke fordi jeg var full. Det er fordi du egentlig har lyst til å daskes. Point taken, men ikke i ansiktet. jeg har en tendens til og ta av på fest, flere ganger jeg har hørt av venner at før jeg har kommet på en fest har det vært rolig og null partyfaktor, men i det øyeblikket jeg setter føttene innenfor døra fyker taket iværet. Stek stek stek ! Er noe lignende med meg også. Hver gang jeg er på vei til fest, voers, bar eller hva søren, så lenge det skal nytes alkohol, så er jeg stuptrett og vil helst bare sove og gjepser hele veien dit, men med en gang jeg er innenfor døra til lokalet er det hæla i taket. ^^ Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Dere høres kjedelig ut på fylla ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Bare plain ost og skinke ble litt "meh". Men fortsatt bedre enn i mikroen der alt blir bare en guffen masse. På samme måte som du kan lage toast i vaffeljern, kan du helle vaffelrøre, pannekakerøre og svelerøre i toastjern. Bare pass på å ikke hell så mye i at det flyter over. For øvrig blir det godt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg