Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten Smurf, hvordan gikk det med hyblene det hadde vært innbrudd på?

Aner ikke, har ikke hørt noe mer om hvem det var. Alt jeg vet er at det ikke var min og at det ikke har vært tegn til at uvedkommende har vært nær leiligheta vår engang. Så da er jeg egentlig fornøyd. Jeg bare håper ingen brøyt opp postkassen min og stjal Donald-bladene mine og husleia. :p

Lenke til kommentar

Forresten Smurf, hvordan gikk det med hyblene det hadde vært innbrudd på?

Aner ikke, har ikke hørt noe mer om hvem det var. Alt jeg vet er at det ikke var min og at det ikke har vært tegn til at uvedkommende har vært nær leiligheta vår engang. Så da er jeg egentlig fornøyd. Jeg bare håper ingen brøyt opp postkassen min og stjal Donald-bladene mine og husleia. :p

Så husleia di ligger i postkassa you say? :ph34r:

Lenke til kommentar

Deg også, Malin. Selv om du ikke drikker.

meg da?

tror det hadde blitt fett, ingen som kjeder seg når man fester med meg^^

Sleng deg med. :p

Mchansern, etter store mengder alkohol, snakker jeg trøndersk. Jeg slår deg. :p

Og jeg snakker ikke sånn fisefin bytrønder, men harry, kav brei trøndersk som er på grensen til å høres nederlandsk ut.

Lenke til kommentar

jeg knuller alle jentene som er villig på fest, helst slik at alle andre kan oppdage det! har også med meg en flaske shampis som jeg kan sprute ut over hele huset, samtidig som jeg har en dunk HB, som jeg gir til små jentene. dette er jo for at små jentene skal bli lettere på tråden! men dessverre så endre det som oftest med at de spyr over alt! har også stjelt piller fra medisinskapet til foreldrene av dem som har festen, tømt brannslukningsapparat på 2 stk som hadde sex.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...