Yavel Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hva med å invitere med deg jentene på trening? Alle jenter liker svette gutter. så du tror jenter liker svette feite menn? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Trening er garantert mer effektiv. Og så igjen er sex mye morsommere enn trening. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Trening er garantert mer effektiv. Og så igjen er sex mye morsommere enn trening. Akkuratt på den så må jeg nesten motsi deg. Jeg må si trening er mye deiligere etterpå, følelsen at du har brukt muskler Sex er forsåvidt Ok. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Akkuratt på den så må jeg nesten motsi deg. Jeg må si trening er mye deiligere etterpå, følelsen at du har brukt muskler Sex er forsåvidt Ok. Hun er så dårlig, altså? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Trening er garantert mer effektiv. Og så igjen er sex mye morsommere enn trening. Akkuratt på den så må jeg nesten motsi deg. Jeg må si trening er mye deiligere etterpå, følelsen at du har brukt muskler Sex er forsåvidt Ok. Godt du enda er ung, så kan det kanskje hende du en dag treffer ei jente som kan vise deg hva god sex er Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Wee, har fått meg 24" skjerm. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Akkuratt på den så må jeg nesten motsi deg. Jeg må si trening er mye deiligere etterpå, følelsen at du har brukt muskler Sex er forsåvidt Ok. Bruker du ikke muskler når du har sex? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Forumfylla eier! Tja, varierer. Har relativt god erfaring, da Jeg har bare god erfaring. Men så har jeg bare vært på tre offisielle også. Samt en del flere uoffisielle hvor jeg bare har møtt random forumfolk på byen og dratt på fylla med de. Evt. jeg har vært på fylla og har funnet edruelige forumfolk som har fått meg hjem eller hjulpet meg når jeg ble jaget av folk som sku banke meg etc. (Takk til Hanne_ for sistnevnte.) Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Forumfylla eier! Tja, varierer. Har relativt god erfaring, da Jeg har bare god erfaring. Men så har jeg bare vært på tre offisielle også. Samt en del flere uoffisielle hvor jeg bare har møtt random forumfolk på byen og dratt på fylla med de. Evt. jeg har vært på fylla og har funnet edruelige forumfolk som har fått meg hjem eller hjulpet meg når jeg ble jaget av folk som sku banke meg etc. (Takk til Hanne_ for sistnevnte.) *Waving random hand* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Åh, Bundy! Han hadde jeg nesten glemt! Hvordan har du klart å nesten glemme ham? Selv når jeg har prøvd, har jeg ikke klart det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Akkuratt på den så må jeg nesten motsi deg. Jeg må si trening er mye deiligere etterpå, følelsen at du har brukt muskler Sex er forsåvidt Ok. *sniff* I smell a virgin. 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Og møtt Nurk på fylla. Var også awesome. Jeg mener hun bør komme hjem til meg for å drikke. Med eller uten type. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Og møtt Nurk på fylla. Var også awesome. Jeg mener hun bør komme hjem til meg for å drikke. Med eller uten type. Jeg kommer jeg kommer! Må bare ha penger først. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Og jeg må komme meg tilbake til Steinkjer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg kommer jeg kommer! Må bare ha penger først. Hva har jeg sagt om den slags sexprat? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Ja det hadde også vært en fordel L4r3: Kall det gratis smaksprøve om du vil. Endret 6. januar 2011 av Nurk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jepp. Litt skeptisk til å ha fest hjemme hos meg selv når jeg ikke selv er hjemme. Forøvrig vil jeg på fylla med cvłñ. SkyMarshall hadde det også vært fett og drukket med. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hve gidder vel å la seg jage? Pyser. Jeg bare valset inn og lot som jeg var hjemme. Etter en tid ble de vandt til meg. Så omfavnet de meg. Så opphøyet de meg til Gud. Ryktene skal ha det til at tråden på et tidspunkt ble omdøpt til "L4r5 og Bundys Pulehjørne". De gjorde en allvorlig feil da siden du ikke er noen gud. Men bra gjort å bli værende istede for å la andre vinne og gå igjen. hvis du likte deg i tråden vel og merke. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg er så forbanna trøtt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg sov i 11 timer. La meg 05:30 og sto opp 16:30. Slappe saker å være syk i nattskiftuka, man fortsetter jo bare på nattskiftrytmen selv om man er hjemme fra jobb. Drar på jobb igjen ikveld, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg