Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Det er en ting jeg lurer på hvordan kan jeg sjekke stats i tråder hvor jeg kan se hvor mange innlegg jeg og andre brukere har postet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Trykk på der det i oversikten står hvor mange innlegg det har blitt postet i tråden.

Hva er det du mener?

Det er ikke innlegg nummeret og heller ikke de tallene som viser hvilken side man er på i tråden. Kan du beskrive hvor hen på skjermen jeg skal fokusere særlig på? og eventuelt hvordan den knappen ser ut?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Trykk på sosialt. Da ser du alle trådene på side en i sosial kategorien. Der ser du den nye forumkafeen. Ser du litt til høyre for tråden, ser du antall svar, og et antall visninger. Trykk på antall svar, også tada!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Gå til Sosialt-delen og klikk på antallet innlegg hos DNFK. Det er en link, burde være lett å se.

Takk for hjelpen, jeg skjønner hvordan det fungerer. Jeg forsøkte tilsvarende men kunne ikke se at det ene tallet var en link på under "statistikk" i sektoren.

For den feilen som jeg gjorde var at jeg forsøkte å trykke på det tallet inne på "Mine innlegg" og der er det ikke en link på det tallet. Men jeg takker for deres samarbeid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...