Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg savner Neppes konstante flisespikkeri :p

"En periode på en måned eller noe, hadde vi også en Ida4, som visstnok var en venn av Aids, men hun forsvant igjen og gjorde ikke så mye ut av seg, så hun går stort sett i glemmeboken." - Var ikke "Ida4" en kjæreste av Espen Pai? Eller ble hun aldri godkjent som en SO-Ida?

Ah, Neppe. Han burde bli mer aktiv her.

Evt. så burde jeg komme meg på byen for å møte ham. Vi har jo snakket om det så lenge nå. Alt for lenge siden sist jeg traff ham. Var vel da han fortsatt var sammen med Juliess, som da bodde utenfor Verdal. :wee:

Hmm, kan hende det. Jeg husker ikke. Jeg vet jeg har bilde av vedkommende i alle fall, men får ikke sjekket det før på søndag. :p

Jeg skal tilbringe 2 måneder i Stavanger fra mars og utover :p Kanskje man kan fikse et møte da? :)

Awesome! Da får jeg ta meg en tur nedover igjen da, om du har tid til å møtes. Alt for lenge siden vi satt på St. Hanshaugen og drakk og røykte. :p

Gawd, slackers. Post noe da. Jeg liker ikke å ha tre poster på rad. :p

Lenke til kommentar

Ah, Neppe. Han burde bli mer aktiv her.

Evt. så burde jeg komme meg på byen for å møte ham. Vi har jo snakket om det så lenge nå. Alt for lenge siden sist jeg traff ham. Var vel da han fortsatt var sammen med Juliess, som da bodde utenfor Verdal. :wee:

Har aldri møtt Neppe, jeg :p

Awesome! Da får jeg ta meg en tur nedover igjen da, om du har tid til å møtes. Alt for lenge siden vi satt på St. Hanshaugen og drakk og røykte. :p

Jeg vet ikke hvor mye fri man får i rekrutten, men jeg vil gjerne møte alle forumfolka som jeg kjenner :D Spesielt du og bazukh :love:

Trodde det skulle bli awkward å møte deg, men vi begynte straks å kalle hverandre "pus" :wee: Vi klemte også :D

?

Lukket gruppe?

Du vet, en gruppe mennesker som ikke er så veldig åpen til nye mennesker, bevisst eller ubevisst.

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
er da enkelte som opplever det her og :p

Da kan du tenke deg hvordan det var før.

Jeg vet åssen det var her før, grunnet min dystleksi så postet jeg ikke så mye før, men jeg var en major stalker ph34r.gif leste masse poster (enkelte deler av forumet, var mye mer lærerikt før)

Endret av Yavel
Lenke til kommentar

Datasmurf: <3 Hadde helt glemt det der...gleder meg til å sjekke postkassa når jeg vender hjem igjen!

^^

Fant ingen fra byen vi bodde i da, så ble fra SF i stedet. :p

?

Lukket gruppe?

Ikke like lett å få innpass som det er nå. De fleste ble kjeppjaget om de sa et ord feil.

Yeah. Jeg husker jeg slet med å få innpass i starten selv. Var vel i SO3 eller noe.

Men det gjorde jeg da i RPP1 også.

Lenke til kommentar

Vi var få, vi var konservative og skeptiske. Fremmede ble forbigått eller bortskremt.

Og vi hadde Bundy. :wee:

Arinodin, du får nok noen frihelger her og der skal du se. Det gjorde i alle fall min gamle klassekamerat som dro rett til Madla etter at han ble ferdig på skolen i fjor.

Så inviterer vi bare bazukh og Lars og Gislebassen til Stavanger og går på byen og blir fulle. =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...