Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du husker meg, vel? :(

(Du på TG neste år, btw?)

Klart jeg husker deg ^^ Jeg husker alle, bare ikke numrene :p

Jeg tror jeg skal klare å komme meg til TG12. Vet ikke enda, kommer an på når påska er. Jeg dimmer i mars 2012, så kan hende jeg har veldig lyst til å dra hjem :p

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar

Datasmurf: ida3

Thought so. Ida2 hadde en klon på Steinkjer for et par år siden, men hun flytta.

Sverger alltid på at jeg ser Nyhus på skolen da, vel vitende om at det ikke er ham. :p

Arinodin, det er enkelt. :D

bazukh var først, ergo er hun Ida. :)

Så kom Aidskake, dette gjorde henne til Ida2.

Deretter kom Kitty, hun ble Ida3.

En periode på en måned eller noe, hadde vi også en Ida4, som visstnok var en venn av Aids, men hun forsvant igjen og gjorde ikke så mye ut av seg, så hun går stort sett i glemmeboken.

Lenke til kommentar

Alt var mye bedre før og jeg lengter tilbake til tiden da HalTan og AnAnAs var med oss. Da slasken var aktiv og mushi var å se andre steder enn tråder om hunder og katter.

Da Hanne og Veronica var babesa fra Røros og Cun het Cun og Glint het Glint og da LarsP og Stefan var svært lei av meg i RPP og den generelle horinga mi.

Samt da Bandidos-Pelle hadde den awesome avataren sin. :wee:

Og alle de andre, så klart. :)

Klager ikke på det nåværende forumet og de nåværende kidsa heller, men uansett hvor mye jeg prøver og hvor mye godvilje jeg legger til, så blir det ikke helt det samme.

Lenke til kommentar

Jeg savner Neppes konstante flisespikkeri :p

"En periode på en måned eller noe, hadde vi også en Ida4, som visstnok var en venn av Aids, men hun forsvant igjen og gjorde ikke så mye ut av seg, så hun går stort sett i glemmeboken." - Var ikke "Ida4" en kjæreste av Espen Pai? Eller ble hun aldri godkjent som en SO-Ida?

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar

Klart jeg husker deg ^^ Jeg husker alle, bare ikke numrene :p

Jeg tror jeg skal klare å komme meg til TG12. Vet ikke enda, kommer an på når påska er. Jeg dimmer i mars 2012, så kan hende jeg har veldig lyst til å dra hjem :p

Det er det som er så fint, jeg har jo ikke noe nummer. ^_^

Aah, det er sånn å forstå. Jaja, da ses vi vel i 2012 eller neste gang du drasser deg sørover. :-P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...