Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Mindre pollen som blir spredt rundt om kring. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Og Ole Brumm måtte gått sulten. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Huffda:/ Men seriøst, hva ville egentlig skjedd? Matproduksjonen i verden ville gått adundas? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nei seriøst, mindre pollen. Mindre pollen betyr mindre planter, som igjen betyr mindre mat. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Skal kanskje skaffe meg slikt et fint Veileder merke på min bruker Kanskje det er umulig siden jeg har under 100 posts :/ det vet jeg ikke helt sikkert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg hadde en fin liten "har stålull/skjegg" under profilbildet mitt. Dessverre var det bare for noen timer. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har bestilt "Programmering i Java" av Else Lervik Kanskje jeg endelig kan få fingeren ut og få lært meg litt Javaprogrammering Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Da har jeg vært igjennom velkomstmøte, teori styrketrening, praksis styrketrening, og styrketrening i basseng. Jeg er sliten. Men det føles jævlig bra! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 I hvilken anledning er det du har gjort alt det der ? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg vil også ha et slikt vakkert "moderator" skilt på brukeren min Vi er utsolgt. Har følgende på lager (pris i parentes): Uberkristen (399,-) JegElskerL4r5 (299,-) Allah (tre kameler) JegEierJarmo (100 000 000,-) Forumsjef (en arm og fire tær) 5 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Enn "forumUnderling" da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Nei usj, sånt gjør vi da ikke. Det har vi leverandører til Jeg gjør sånt. Såfremst ikke verden ender i 2012.. Jeg begynner snart å bli litt redd egentlig. Først så leser man at 96% av alle humler har dødd ut i USA de siste 40 årene. Så begynner fugler å ramle nedfra himmelen. Jeg begynner snart å tro at dommedag er nær. Jeg vurderte om jeg skulle bli kristen sånn for sikkerhets skyld, men det virka som så mye regler og pes så jeg satser på at det holder å rope "Å, gud!" i senga. Og fiskene, IKKE GLEM FISKENE! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 hva om jeg er buddhist. blir jeg redda da når verden går under? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ferdig med prøveeksamen Nå skal friheten nytes til i morgen 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Superawesome of the bear! Jeg har en time til gode fra i går så det blir tidlig helg på moi . Da blir det nytt terminator maraton! Endret 6. januar 2011 av Mikkel™ 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Enn "forumUnderling" da? Jeg ga lagerlisten over. Vi er utsolgt på alt annet. Men jeg vet ikke hvor lurt det er at jeg er for aktiv her i tråden, hører rykter om at folk blir nervøse når rødinger stikker innom. Rasisme på nett - et stadig tilbakevendende problem. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er eneste skolen i hele troms fylke uten admin rights, de har det fordi de mener admin rights= virus..... Hvilken klasse går du i? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 RØDE KHMER! KOMMUNIST I KAFEEN! Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ja, jeg ble nesten redd nå. Er eneste skolen i hele troms fylke uten admin rights, de har det fordi de mener admin rights= virus..... Hvilken klasse går du i? Hvis du er en av de it ansvarlige så gidder jeg ikke å svare. Er jo faktisk ikke fødd i går å tørka bakom ovnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg