Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Btw, i dag er det hellige tre kongers dag. Feir med måte!

What the fuck kind of twisted Danske tradisjon er dette?

Du må ha respekt for helligdagene! :) Nå ja, nå skal det sies at hellige tre kongers dag ble fjernet som "rød dag" i Norge for drøyt 250 år siden.

Lenke til kommentar

Tja tja, vi kjører 100% HP, på PC-er, printere og servere. De er ikke akkurat billige de heller. Har vel en 100+ servere stående omkring med forskjellige oppgaver.

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for IBM, så jeg er egentlig veldig fornøyd med at det er den linja vi kjører her.

Lenke til kommentar

Her er det mer

"Hei, IT-support, du prater med Ida. Hva kan jeg hjelpe deg med?"

"blablablablablablabalbalbalbalablablablablablablitenuviktigsaksommåfiksesnåååå"

"Har du sendt sak til helpdesk?"

"uh, nei, men atte, kan ikke du bare blablablabla"

:p

"hei, hvor er skjermswitchen på datarommet vårt?"

"Midt i dataskapet på datarommet, med en stor hvit lapp som sier "skjermswitch"."

Sukk... brukere... :p

Lenke til kommentar

Halla. Hvor mye koster en legetime?? sånn ca.! Bare å prate med han/hun! Kanskje 1 time

Egenandelen på konsultasjoner hos fastlegen din er 132/172kr pluss eventuelle gebyr. Tror de pleier å sette av 15 minutter per konsultasjon så om du har noe som kommer til å ta lenger tid er det en fordel å si fra om det på forhånd.

http://www.nav.no/Om+NAV/Satser+og+datoer/Egenandeler/Egenandeler/1073749654.cms

Endret av L4r5
Feil tall. La med lenke
Lenke til kommentar

Litt Off Topic, men hva synes folket generelt om gruppearbeid i skolen? Liker dere det?

Somregel ikke, ofte har det endt med at jeg ikke er fornøyd med innsatsen til resten av gruppa eller at noen ikke gjør noe i det heletatt.

Det skal også sies at det har vært ganger jeg ikke har gjort en dritt før et par dager til det er fermføring etc.

og har gjort det minst like bra som de som har stresset over oppgaven i to uker.

Tror ikke jeg er laget for gruppegreier, det går riktignok fint når det er definert hva hver person har hovedansvar over osv.

Lenke til kommentar

Litt Off Topic, men hva synes folket generelt om gruppearbeid i skolen? Liker dere det?

Det er helt avhengig av oppgaven og hvem man blir satt sammen med. Dersom man blir satt sammen med noen som er totalt uengasjert og som nekter å jobbe så er det jo et hel***e. Men dersom det er folk som er engasjerte og gjør en innsats, og at de faktisk er samarbeidsvillige så har jeg ingenting imot gruppearbeid.

Edit::: Mellomrom :ph34r:

Endret av Br0dskive
Lenke til kommentar

Halla. Hvor mye koster en legetime?? sånn ca.! Bare å prate med han/hun! Kanskje 1 time

Egenandelen på konsultasjoner hos fastlegen din er 132/172kr pluss eventuelle gebyr. Tror de pleier å sette av 15 minutter per konsultasjon så om du har noe som kommer til å ta lenger tid er det en fordel å si fra om det på forhånd.

http://www.nav.no/Om+NAV/Satser+og+datoer/Egenandeler/Egenandeler/1073749654.cms

Takker og bukker! :)

Jeg er fattig student, og går på videregående. Er 18 år, har dette noe å si? Får jeg det noe billigere?

Lenke til kommentar

Takker og bukker! :)

Jeg er fattig student, og går på videregående. Er 18 år, har dette noe å si? Får jeg det noe billigere?

Nei :no:. Det er "velferdsstaten Norge" vi snakke om :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...