Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Håper pappa har bestilt sånn Analog Audio -> Optical Audio dingseboms.

Har fått satt opp høytalarane skikkelig nå, men tv og ps3 har bare optical audio inngang :(

Og den dingsebomsen alt er kobla til har bare analog utgang

Men til tv så kobler jeg bare dingsebomsen til riks-tv boksen.

Men jeg vil ha surround på PS3 :(

Sett deg gjerne inn i hva "dingseboms" gjør, og hva den heter.

Forsterkeren som høytalerene er kobla til :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Speaking of nettsteder... jobber med mitt eget nettsted. Ser ut til å kunne bli ganske bra. Venter bare på godkjenning i brønnøysundsregisteret før jeg kan opprette .no domene. Blir bra!

Du sier ifra når det er ferdig? Og hva det heter?

Selvfølgelig. Skal ha så mange inn på siden som overhode mulig. Tar nok en god stund da. Må designe en hel blogg (ikke template blog nei. Lager hele selv, most likely), få på plass domene, webserver osv.

Lenke til kommentar

Speaking of nettsteder... jobber med mitt eget nettsted. Ser ut til å kunne bli ganske bra. Venter bare på godkjenning i brønnøysundsregisteret før jeg kan opprette .no domene. Blir bra!

Selvfølgelig. Skal ha så mange inn på siden som overhode mulig. Tar nok en god stund da. Må designe en hel blogg (ikke template blog nei. Lager hele selv, most likely), få på plass domene, webserver osv.

Kult! Lykke til videre i prosessen!

Lenke til kommentar

Kult! Lykke til videre i prosessen!

Takk! Blir å tjene penger på det her, så jeg kan si opp den jævla jobben jeg har nå. Skal starte å studere grafisk design til høsten også, så det blir bra. Dette er noe jeg elsker å holde på med, og har bare idag jobbet 5-6 timer frivillig. Kun for å lære, samt for å få på plass min egen side (som skal være både info om meg selv, portfolie, blog, kontakt info).

Lenke til kommentar

Woow, gleder meg til å se!

Lenke til kommentar

God damn it og det er irriterende med slike søkemotorer for flytrafikk.

Ingen av den klarer å ha med alle flyselskapene og kombinere dem for å få ting billigre.

Blir til at jeg må sjekke først manuelt om det er billigre å bare fly til mellomlandingsplassen og ta noe annet fra mellomlandingsplassen og til desitnasjonen :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...