Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Håper pappa har bestilt sånn Analog Audio -> Optical Audio dingseboms. Har fått satt opp høytalarane skikkelig nå, men tv og ps3 har bare optical audio inngang Og den dingsebomsen alt er kobla til har bare analog utgang Men til tv så kobler jeg bare dingsebomsen til riks-tv boksen. Men jeg vil ha surround på PS3 Sett deg gjerne inn i hva "dingseboms" gjør, og hva den heter. Forsterkeren som høytalerene er kobla til Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 så gøy når forumet lagger Skype lagger ikke da Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Noen som er med en tur til New Delhi? Eventuelt andre steder.... typisk at man ikke finner noen å reise med Et par kamerater er ute og reiser, men er redd de har kommet seg til Australia innen jeg får meg fri (i februar en gang) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Speaking of nettsteder... jobber med mitt eget nettsted. Ser ut til å kunne bli ganske bra. Venter bare på godkjenning i brønnøysundsregisteret før jeg kan opprette .no domene. Blir bra! Du sier ifra når det er ferdig? Og hva det heter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvis du betaler turen er jeg med Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Speaking of nettsteder... jobber med mitt eget nettsted. Ser ut til å kunne bli ganske bra. Venter bare på godkjenning i brønnøysundsregisteret før jeg kan opprette .no domene. Blir bra! Du sier ifra når det er ferdig? Og hva det heter? Selvfølgelig. Skal ha så mange inn på siden som overhode mulig. Tar nok en god stund da. Må designe en hel blogg (ikke template blog nei. Lager hele selv, most likely), få på plass domene, webserver osv. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvis du betaler turen er jeg med You wish... Hvis det var tilfellet hadde jeg fått med en kamerat (en som alltid er blakk, selv om det er under en mnd. siden han fikk 7k i dimmepenger) Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Skal vi se, muntlig prøveeksamen i morgen tidlig, fikk oppgaven i dag og jeg kom akkurat hjem fra jobb Skal bli en laaang natt Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Speaking of nettsteder... jobber med mitt eget nettsted. Ser ut til å kunne bli ganske bra. Venter bare på godkjenning i brønnøysundsregisteret før jeg kan opprette .no domene. Blir bra! Du sier ifra når det er ferdig? Og hva det heter? Selvfølgelig. Skal ha så mange inn på siden som overhode mulig. Tar nok en god stund da. Må designe en hel blogg (ikke template blog nei. Lager hele selv, most likely), få på plass domene, webserver osv. Kult! Lykke til videre i prosessen! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Speaking of nettsteder... jobber med mitt eget nettsted. Ser ut til å kunne bli ganske bra. Venter bare på godkjenning i brønnøysundsregisteret før jeg kan opprette .no domene. Blir bra! Du sier ifra når det er ferdig? Og hva det heter? Selvfølgelig. Skal ha så mange inn på siden som overhode mulig. Tar nok en god stund da. Må designe en hel blogg (ikke template blog nei. Lager hele selv, most likely), få på plass domene, webserver osv. Kult! Lykke til videre i prosessen! Takk! Blir å tjene penger på det her, så jeg kan si opp den jævla jobben jeg har nå. Skal starte å studere grafisk design til høsten også, så det blir bra. Dette er noe jeg elsker å holde på med, og har bare idag jobbet 5-6 timer frivillig. Kun for å lære, samt for å få på plass min egen side (som skal være både info om meg selv, portfolie, blog, kontakt info). Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ajaco: Lykke til. Grafisk design generelt kan være utrolig trivielt å jobbe med. Samtidig som jeg til tider har ønsket å stikke en agurk langt opp i rumpa på både utviklere av programvare, grafiske løsninger og stuck up kunder. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Kafèen e itj livat, nej. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Rølpe kan du gjøre et annet sted. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg snakker da ikke sånn til vanlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 så gøy når forumet lagger Spesielt når man prøver å moderere. Det kan jeg love deg. Kafèen e itj livat, nej. Forumlaggingen har vel skremt vekk folket. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Moderate this. Endret 5. januar 2011 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 *kapow* den så jeg her igjen for litt sia. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Speaking of nettsteder... jobber med mitt eget nettsted. Ser ut til å kunne bli ganske bra. Venter bare på godkjenning i brønnøysundsregisteret før jeg kan opprette .no domene. Blir bra! Woow, gleder meg til å se! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Moderate this. http://www.theodoresworld.net/pics/0608/backwardgImage1.jpg Hmmm? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 God damn it og det er irriterende med slike søkemotorer for flytrafikk. Ingen av den klarer å ha med alle flyselskapene og kombinere dem for å få ting billigre. Blir til at jeg må sjekke først manuelt om det er billigre å bare fly til mellomlandingsplassen og ta noe annet fra mellomlandingsplassen og til desitnasjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg