TacoFjes Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ajaco, hvorfor siterer du nesten aldri innlegg? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Fordi det er stress. Ser ikke bruken i å sitere brukeren over meg.. Edit: La oss si jeg nå hadde sitert deg.. det hadde vært unødvendig. Du skjønner fint at denne posten er rettet mot deg, uten at jeg trenger å sitere det. Endret 5. januar 2011 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fordi det er stress. Ser ikke bruken i å sitere brukeren over meg.. Det hender at flere brukere svarer i en tråd samtidig. Da blir det fort rotete hvis man ikke siterer det innlegget man svarer på. Men det er nå opp til deg selv å bestemme. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er ofte jeg går inn i etterkant og legger inn en quote, evt noe àla: @Runar: Blablabal Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 For dem som er ekstra stor interesse av den norske middagen, les her. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Skjønner at den er rettet mot meg, men er ikke sikkert jeg hadde sett den. Enklere om du siterer folk man snakker til så ser de det med en gang Synes jeg Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Skjønner at den er rettet mot meg, men er ikke sikkert jeg hadde sett den. Enklere om du siterer folk man snakker til så ser de det med en gang Synes jeg Ok. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Lurer på om jeg ikke skal stikke til "frisøren" jeg.. Dvs. inn på badet og finne barbermaskina 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 skal det sjøl til uka. begynner å få mye hår på huet. greit å rake bort alt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Leif: Do it! Er ganske digg å dra barbermaskinen gjennom håret. Pleide alltid å dra til frisøren før, men det er mye diggere å bare ta maskinen på 2-3 cm og dra den gjennom håret. Lurer forresten på om jeg skal bytte nick tilbake til gode gamle Arekey (basert på hvordan man uttaler forbokstavene i for- og mellomnavnet mitt) jeg? Hva tror dere. Gir jo en bedre fleksibilitet i forhold til avatarer og slikt så. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 skal det sjøl til uka. begynner å få mye hår på huet. greit å rake bort alt. Jeg har ikke gjort noe med håret siden mars 2009, så det er vel på tide Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fikk meg en god latter da jeg leste denne artikkelen. Ikke saken da, den er trist. http://www.dagbladet.no/2011/01/05/nyheter/utenriks/overgrep/pedofili/gambia/14957839/ Informasjonssjef ser ut til å være veldig opptatt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Smurfen dere elsker å hate er nå tilbake. I Norge! Befinner meg for øyeblikket i regntunge Stavanger og chiller / tørker og vurderer om jeg skal dra ut for å finne kjentfolk i kveld, eller ta alle i morgen. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fryser ihjel snart. Ikke så lurt å sovne med veranda døra åpen Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fikk meg en god latter da jeg leste denne artikkelen. Ikke saken da, den er trist. http://www.dagbladet.no/2011/01/05/nyheter/utenriks/overgrep/pedofili/gambia/14957839/ Informasjonssjef ser ut til å være veldig opptatt. Å gud. w00t, Datasmurf! Stavanger. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fikk meg en god latter da jeg leste denne artikkelen. Ikke saken da, den er trist. http://www.dagbladet...ambia/14957839/ Informasjonssjef ser ut til å være veldig opptatt. Litt kabal action er aldri galt Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Lurer forresten på om jeg skal bytte nick tilbake til gode gamle Arekey (basert på hvordan man uttaler forbokstavene i for- og mellomnavnet mitt) jeg? Hva tror dere. Gir jo en bedre fleksibilitet i forhold til avatarer og slikt så. Nei. Liker navnet ditt, nå husker jeg deg, og avataren din skal ikke endres. (Men fjern nisselua, vi er godt ute i 2011 allerede.) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Nisselua fjernes i morgen, 13. juledag, dagen jula tradisjonelt sett er over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg