Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi det er stress. Ser ikke bruken i å sitere brukeren over meg..

Edit: La oss si jeg nå hadde sitert deg.. det hadde vært unødvendig. Du skjønner fint at denne posten er rettet mot deg, uten at jeg trenger å sitere det.

Endret av Ajaco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi det er stress. Ser ikke bruken i å sitere brukeren over meg..

Det hender at flere brukere svarer i en tråd samtidig. Da blir det fort rotete hvis man ikke siterer det innlegget man svarer på.

Men det er nå opp til deg selv å bestemme. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Leif: Do it! Er ganske digg å dra barbermaskinen gjennom håret. Pleide alltid å dra til frisøren før, men det er mye diggere å bare ta maskinen på 2-3 cm og dra den gjennom håret. :wee:

Lurer forresten på om jeg skal bytte nick tilbake til gode gamle Arekey (basert på hvordan man uttaler forbokstavene i for- og mellomnavnet mitt) jeg? Hva tror dere. Gir jo en bedre fleksibilitet i forhold til avatarer og slikt så. :p

Lenke til kommentar

Lurer forresten på om jeg skal bytte nick tilbake til gode gamle Arekey (basert på hvordan man uttaler forbokstavene i for- og mellomnavnet mitt) jeg? Hva tror dere. Gir jo en bedre fleksibilitet i forhold til avatarer og slikt så. :p

Nei.

Liker navnet ditt, nå husker jeg deg, og avataren din skal ikke endres. (Men fjern nisselua, vi er godt ute i 2011 allerede.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...