Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Blir du blir sterkt forstyrret av måten jeg omtaler meg selv på?

Neida, men å omtale seg selv i flertall eller som tredje person er litt 2008 vel?

Vi eksisterte ikke på forumet i 2008, vi ble skapt 28/06-2010 og er ment for å vare evig.

Kan du henvise til kilder hvor det å omtale seg i tredje person tilhører en annen tid? jeg skal skifte doktrine om omtaling dersom det er upassende med med nåværende tid. Hvis det er personlig mening så vil vi fortsette med dette da den har ingen funksjon.

Jeg finner det bekymringsverdig at min personlige mening ikke har noen funksjon. Du skriver vel for at folk skal gidde å lese det?

Din mening er ikke meningsløs eller verdiløs, men forumet er som sagt kjent med at jeg er statisk, og jeg ikke følge rådet ditt hvis det viser seg at det å omtale seg på alternative måter ikke har en datostempling.

Det gjør ingenting at det ene innlegget forsvant jeg regner med at opposisjonen fikk informasjonen med seg.

Lenke til kommentar
Wth? Derfor du kjørte rundt på en sølvgrå bil i jula? Hva er det som feiler kjerra?

Ja, eller, det er bilen til søstra mi, lånte den fordi jeg skulle opp et par dårlige bakker.

Når det gjelder bilen min så har stempelet gått i oppløsning i den ene sylindern, laget litt riper og slikt. Pluss at han som skrur på bilen min er småtreig da. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Kutt ut personangrepene, folkens. Jeg vil gjerne få kose meg med middagen og slippe å konsentrere meg om å følge med her i tråden. Har dere et problem med noen av brukerne kan dere holde det for dere selv.

I was just saying what everyone else was thinking.

Kan du komme med noen begrunnelser på hvordan i pokker du tror at du representerer forumet eller hvordan andre brukere tenker?

Pluss opp dette innlegget dersom dere er enig i hannes tidligere synspunkt.

Lenke til kommentar
Ja, eller, det er bilen til søstra mi, lånte den fordi jeg skulle opp et par dårlige bakker.

Når det gjelder bilen min så har stempelet gått i oppløsning i den ene sylindern, laget litt riper og slikt. Pluss at han som skrur på bilen min er småtreig da. :wee:

Huffda. Stress med å ha bil tydeligvis. LENGE LEVE NSB! :ermm:

@Tricell: du er like underholdene som å se på en tv-skjerm full av statisk støy :fun:

Lenke til kommentar

Unnskyld meg Runar, men middag klokken 15:00?

Er ikke det vanlig? ermm.gif

Ehm, ikke der jeg er i fra iallefall. Middag tidligst 18.00. Vanligvis rundt 19.00-20.00. Det er vel litt senere enn gjennomsnittet igjen.... men 15.00? Seriøst? Det er tidligere enn farmoren min jo.

Lenke til kommentar

Er ikke det vanlig? ermm.gif

Ehm, ikke der jeg er i fra iallefall. Middag tidligst 18.00. Vanligvis rundt 19.00-20.00. Det er vel litt senere enn gjennomsnittet igjen.... men 15.00? Seriøst? Det er tidligere enn farmoren min jo.

Bestemor spiser middag rundt 19:00 tror jeg .. hmm.gif

Lenke til kommentar

Kjørte ut og totalskadet bilen. Blitt her til nå, feiret jul osv - og vært tilgjengelig for politi :p

Adrian, da. Du må lære deg å holde fartsgrensa.

Jeg holdt fartsgrensa! Bremset faktisk ned mot neste fartsgrense FØR skiltet..!

Regner med det var ganske glatt. Holdt selv på å kræsje to ganger i dag. Nå er jeg en så utrolig god sjåfør at det selvsagt bare ble med "nesten", men ikke alle kan være like gode.

Lenke til kommentar

Vel, jeg spiser når jeg er sulten. Middagen har enda ikke kommet på bordet, men jeg pleier å spise mellom 1600 og 1800. Grunnen til at jeg dro så tidlig var at jeg skulle bort, pluss at å lage maten tar en times tid. ;)

Eid av Teknologiveien.

Jeg kjørte på den lille fine gangveien, så det var vel ikke Teknologiveien som eide meg. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...