MrBjoern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 God morgen folkens Dagen ble straks bedre da jeg fikk byttet jobbvakten min. Elsker det når sånt går i boks. Dog, jeg har noen særinger på jobben min som ALDRI bytter vakter. Da, får jeg en litt god følelse når jeg nekter å ta vakter for de også. Kan nesten beskrives som en enda bedre følelse, faktisk. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Tenk på barna i Afrika. Det du sliter med er bare småtteri i forhold. Ja, tenk på de - De vet ikke hvordan vi har det, så om vi klarer å holde kjeft om det kan vi forsette å klage. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Eheee. I påsken er jeg både satt opp til å ha tidligvakt, til å ha vaktuke og jobbe på jobb #2. Nydelig timing. Fri, Fri, Fri. thou must attend the gathering! Ja, jeg har satt meg opp til å ha ferie den uka i tillegg, så det ordner seg. Det er i orden, bare ikke på papiret. Det er bare så typisk. Mye mer stress å fikse nå enn om jeg hadde gått klar. jeg har jo jobb #2 hver andre uke, tidligvakt hver tredje uke og vakttelefonen hver fjerde uke. Så alt MÅTTE jo komme samtidig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Forresten, bazukh, du må fikse avataren din til noe ikke-julete. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hmm, mon tro om jeg drar avgårde på TG i år. Tar nok ikke med pcen men bare ta en titt, mener jeg. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 bewhold barten, fjern lua. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 God morgen folkens Dagen ble straks bedre da jeg fikk byttet jobbvakten min. Elsker det når sånt går i boks. Dog, jeg har noen særinger på jobben min som ALDRI bytter vakter. Da, får jeg en litt god følelse når jeg nekter å ta vakter for de også. Kan nesten beskrives som en enda bedre følelse, faktisk. Jeg måtte ikke bytte vakten med noen da. Er litt annerledes på jobben der jeg jobber. Er telefonselgerjobb, så ingen som må "steppe" inn for meg. Er vel omlag 10-12 stk der uansett tenker jeg. Så én til eller fra er ikke så farlig. Er jo drittjobb uten like da. Tror ikke jeg blir der stort lenger. Er jeg litt sliten en dag... tar det lang tid før jeg får salg, derfor mister jeg motivasjon, som resulterer i færre salg, som resulterer i (bokstavelig talt) polakklønn. Selger jeg 2-3 abonnenter om dagen derimot, er saken en litt annen. Da har jeg vel ~220kr i timen. Skal starte enkeltmannsforetak og satse på å tjene penger på grafisk design og webutvikling. Det er mye morsomere, og kan brukes senere. Jobber med selvpromoteringssiden min as we speak faktisk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Tenk på barna i Afrika. Det du sliter med er bare småtteri i forhold. Barna i Afrika har det enkelt. De vet ikke hvor jævlig det er å være stappmett til man nesten spyr. 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hmm, mon tro om jeg drar avgårde på TG i år. Tar nok ikke med pcen men bare ta en titt, mener jeg. Roadtrip? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 nå har jeg gjenoppstått fra denne karantenen som ble utstedt fra en infantil moderator. Vi driver med "hellig krig" mot regimet som driver dette forumet. Hvem er "vi"? Blir du blir sterkt forstyrret av måten jeg omtaler meg selv på? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Blir du blir sterkt forstyrret av måten jeg omtaler meg selv på? Neida, men å omtale seg selv i flertall eller som tredje person er litt 2008 vel? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Roadtrip? Oh yes! Da håper jeg virkelig at bilen min er fiksa innen den tid, så slipper vi å bruke Acc(id)enten. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er det bare jeg som til nå ikke har klart å kjøre ut/krasje/bli innvolvert i krasj på vinterføre her ? Note to self: Koble iPhonen til stereoen før jeg begynner å kjøre. 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er det bare jeg som til nå ikke har klart å kjøre ut/krasje/bli innvolvert i krasj på vinterføre her ? Jeg har ikke gjort det enda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Blir du blir sterkt forstyrret av måten jeg omtaler meg selv på? Neida, men å omtale seg selv i flertall eller som tredje person er litt 2008 vel? Vi eksisterte ikke på forumet i 2008, vi ble skapt 28/06-2010 og er ment for å vare evig. Kan du henvise til kilder hvor det å omtale seg i tredje person tilhører en annen tid? jeg skal skifte doktrine om omtaling dersom det er upassende med med nåværende tid. Hvis det er personlig mening så vil vi fortsette med dette da den har ingen funksjon. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Blir du blir sterkt forstyrret av måten jeg omtaler meg selv på? Neida, men å omtale seg selv i flertall eller som tredje person er litt 2008 vel? Vi eksisterte ikke på forumet i 2008, vi ble skapt 28/06-2010 og er ment for å vare evig. Kan du henvise til kilder hvor det å omtale seg i tredje person tilhører en annen tid? jeg skal skifte doktrine om omtaling dersom det er upassende med med nåværende tid. Hvis det er personlig mening så vil vi fortsette med dette da den har ingen funksjon. Jeg finner det bekymringsverdig at min personlige mening ikke har noen funksjon. Du skriver vel for at folk skal gidde å lese det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Roadtrip? Oh yes! Da håper jeg virkelig at bilen min er fiksa innen den tid, så slipper vi å bruke Acc(id)enten. Wth? Derfor du kjørte rundt på en sølvgrå bil i jula? Hva er det som feiler kjerra? Note to self: Koble iPhonen til stereoen før jeg begynner å kjøre.Der har du for å la Apple styre livet ditt! Mohahahaha..ha..ha...*kremt* Vi eksisterte ikke på forumet i 2008, vi ble skapt 28/06-2010 og er ment for å vare evig. Kan du henvise til kilder hvor det å omtale seg i tredje person tilhører en annen tid? jeg skal skifte doktrine om omtaling dersom det er upassende med med nåværende tid. Hvis det er personlig mening så vil vi fortsette med dette da den har ingen funksjon. Memes er tidløse men denne er nok en foreldet meme. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Kutt ut personangrepene, folkens. Jeg vil gjerne få kose meg med middagen og slippe å konsentrere meg om å følge med her i tråden. Har dere et problem med noen av brukerne kan dere holde det for dere selv. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Kutt ut personangrepene, folkens. Jeg vil gjerne få kose meg med middagen og slippe å konsentrere meg om å følge med her i tråden. Har dere et problem med noen av brukerne kan dere holde det for dere selv. I was just saying what everyone else was thinking. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg