WheelMan Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Det gjorde jeg, ja. Med 'ikke ille' mener jeg 6 måneder istedefor 12 eller 24. EDIT: Utsettelse altså. Endret 5. januar 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 For eksempel en citrissmakende penis, ja. :'D Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Kun din egen feil wheelman og ingen andres. Du har ingenting ute på veien og gjøre uten førerkort. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Usikker på om jeg har møtt deg, var i flekkefjord en gang med en felles bekjent av oss, men er ikke sikker på om jeg traff deg da. Har møtt broderen din da på Hove 09 tror jeg det var. Joda, jeg minnes vagt noe snakk om diskusjon.no/flekkefjord/hove som broren min har fortalt om! kanskje..kanskje...ER DE SAMME PERSON??? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Støtter to års utsettelse, uavhengig av hva hendelsen var. Som Gypsy skriver, du har ingenting å gjøre på veien uten gyldig førerkort. 6 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 kanskje han trenge mat elsno? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Eheee. I påsken er jeg både satt opp til å ha tidligvakt, til å ha vaktuke og jobbe på jobb #2. Nydelig timing. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 God ettermiddag diskusjon.no, nå har jeg gjenoppstått fra denne karantenen som ble utstedt fra en infantil moderator. Hysj da Vil vel ikke bannes igjen vel Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Eheee. I påsken er jeg både satt opp til å ha tidligvakt, til å ha vaktuke og jobbe på jobb #2. Nydelig timing. Fri, Fri, Fri. thou must attend the gathering! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Sameboe: Tatt en titt i "Hva betyr smilefjesene"-tråden? Ida: Teite deg som jobber nå da. Jeg er stuck på La Baguette i østbanehallen HELT alene. I tillegg rusler det masse skumle folk forbi, og det stinker hasj fra etasjen under. Jeg er redd. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er det bare jeg som til nå ikke har klart å kjøre ut/krasje/bli innvolvert i krasj på vinterføre her ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 nå har jeg gjenoppstått fra denne karantenen som ble utstedt fra en infantil moderator. Vi driver med "hellig krig" mot regimet som driver dette forumet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er det bare jeg som til nå ikke har klart å kjøre ut/krasje/bli innvolvert i krasj på vinterføre her ? Nope. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Eeheheee, hvordan blir det med lappen og sånn nå da? Tror ikke det blir så ille, ikke stor jeg kunne gjort for å unngå det som skjedde. Men du har ikke lappen? Da kunne du jo unngått å kjøre bil i så fall. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 nå har jeg gjenoppstått fra denne karantenen som ble utstedt fra en infantil moderator. Vi driver med "hellig krig" mot regimet som driver dette forumet. Moroklumpen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Støtter to års utsettelse, uavhengig av hva hendelsen var. Som Gypsy skriver, du har ingenting å gjøre på veien uten gyldig førerkort. Jeg skal ikke forsvare det heller jeg, er helt enig selv. Men det betyr ikke at jeg BER om to års utsettelse av den grunn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er det bare jeg som til nå ikke har klart å kjøre ut/krasje/bli innvolvert i krasj på vinterføre her ? Er forsatt uten uhell på vinterføre men jeg har hoppet over en grøft på sommerføre. Dårlig oppmerket, eller ingen oppmerking av nedkjørselen og vopp så fløy man. Vi driver med "hellig krig" mot regimet som driver dette forumet. Det er din lykkedag: http://www.tek.no/artikler/naa_starter_vi/80285 Nå har du fryktelig mange å kjempe imot Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 God morgen folkens Dagen ble straks bedre da jeg fikk byttet jobbvakten min. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Bummer, Wheelman. Jeg sa jo at det var en dårlig idé Og si meg, bilen totalskadd? Den er litt kjip. Du får vel ingenting på forsikringa heller, siden du ikke hadde lappen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 nå har jeg gjenoppstått fra denne karantenen som ble utstedt fra en infantil moderator. Vi driver med "hellig krig" mot regimet som driver dette forumet. Hvem er "vi"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg