WheelMan Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Noen andre som er syk og ligger hjemme? Jeg har vært hjemmeværende hos min far etter ulykken før jul, og holdt i dag på å spy ned halve badet. Teller det? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Noen andre som er syk og ligger hjemme? Jeg har vært hjemmeværende hos min far etter ulykken før jul, og holdt i dag på å spy ned halve badet. Teller det? nope Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det bekreftes. Eivind er en mann av mange kvaliteter. Feks en citrussmakende penis. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Norsk vær og klima, et produkt av vær og vind, indre og ytre krefter. Noen som kan gi meg forslag til hva å skrive om ? Kaledonske fjellkjedefoldingen, osv ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 For eksempel en citrissmakende penis, ja. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Noen andre som er syk og ligger hjemme? Jeg har vært hjemmeværende hos min far etter ulykken før jul, og holdt i dag på å spy ned halve badet. Teller det? Kan jeg spørre hva som har skjedd? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hva får deg til å tro det? Dere ble medlemmer nesten samtidig, du er lite aktiv og han er eneste "vennen" på profilen din. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Pluss at man ser likheten på profilbildet Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 og de har bursdag på samme dag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 kanskje..kanskje...ER DE SAMME PERSON??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 God ettermiddag diskusjon.no, nå har jeg gjenoppstått fra denne karantenen som ble utstedt fra en infantil moderator. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hva får deg til å tro det? Dere er klin forbanna like! ( var værre før, men uansett) Baserer du det på avatarer ol. eller har jeg truffet deg? Usikker på om jeg har møtt deg, var i flekkefjord en gang med en felles bekjent av oss, men er ikke sikker på om jeg traff deg da. Har møtt broderen din da på Hove 09 tror jeg det var. Petterslask, vi må finne på noe snart. Helst før TG11! Jepp det må vi får gjort, regner med at jeg skal til Oslo i løpet av denne mnd. Så da forlanger jeg at du skal være med ut og drikke øl Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Noen andre som er syk og ligger hjemme? Jeg har vært hjemmeværende hos min far etter ulykken før jul, og holdt i dag på å spy ned halve badet. Teller det? Kan jeg spørre hva som har skjedd? Kjørte ut og totalskadet bilen. Blitt her til nå, feiret jul osv - og vært tilgjengelig for politi Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Eeheheee, hvordan blir det med lappen og sånn nå da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hva får deg til å tro det? Dere er klin forbanna like! ( var værre før, men uansett) Baserer du det på avatarer ol. eller har jeg truffet deg? Usikker på om jeg har møtt deg, var i flekkefjord en gang med en felles bekjent av oss, men er ikke sikker på om jeg traff deg da. Har møtt broderen din da på Hove 09 tror jeg det var. Petterslask, vi må finne på noe snart. Helst før TG11! Jepp det må vi får gjort, regner med at jeg skal til Oslo i løpet av denne mnd. Så da forlanger jeg at du skal være med ut og drikke øl Om jeg ikke jobber, eller skal jobbe de neste 16 timene, er jeg med! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Eeheheee, hvordan blir det med lappen og sånn nå da? Tror ikke det blir så ille, ikke stor jeg kunne gjort for å unngå det som skjedde. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Kjørte ut og totalskadet bilen. Blitt her til nå, feiret jul osv - og vært tilgjengelig for politi Adrian, da. Du må lære deg å holde fartsgrensa. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 nå har jeg gjenoppstått fra denne karantenen som ble utstedt fra en infantil moderator. 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Kjørte ut og totalskadet bilen. Blitt her til nå, feiret jul osv - og vært tilgjengelig for politi Adrian, da. Du må lære deg å holde fartsgrensa. Jeg holdt fartsgrensa! Bremset faktisk ned mot neste fartsgrense FØR skiltet..! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Men.. du kjørte uten å ha lappen? Jeg er i Oslo nå btw. Kjeder vettet av meg. Nettop vært å byttet skoene mine som var ødelagt. Nå venter jeg bare på at klokka skal bli tre, sånn at jeg kan busse/toge utover mot Lillestrøm for å møte søtingen når han er ferdig på skolen. xD Endret 5. januar 2011 av MrBjoern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg