Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

God ettermiddag diskusjon.no, nå har jeg gjenoppstått fra denne karantenen som ble utstedt fra en infantil moderator.

Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro det? :whistle:

Dere er klin forbanna like! ( var værre før, men uansett)

Baserer du det på avatarer ol. eller har jeg truffet deg? :p

Usikker på om jeg har møtt deg, var i flekkefjord en gang med en felles bekjent av oss, men er ikke sikker på om jeg traff deg da. Har møtt broderen din da på Hove 09 tror jeg det var.

Petterslask, vi må finne på noe snart. Helst før TG11! :D

Jepp det må vi får gjort, regner med at jeg skal til Oslo i løpet av denne mnd. Så da forlanger jeg at du skal være med ut og drikke øl :)

Lenke til kommentar

Noen andre som er syk og ligger hjemme?

Jeg har vært hjemmeværende hos min far etter ulykken før jul, og holdt i dag på å spy ned halve badet. Teller det?

Kan jeg spørre hva som har skjedd?

Kjørte ut og totalskadet bilen. Blitt her til nå, feiret jul osv - og vært tilgjengelig for politi :p

Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro det? :whistle:

Dere er klin forbanna like! ( var værre før, men uansett)

Baserer du det på avatarer ol. eller har jeg truffet deg? :p

Usikker på om jeg har møtt deg, var i flekkefjord en gang med en felles bekjent av oss, men er ikke sikker på om jeg traff deg da. Har møtt broderen din da på Hove 09 tror jeg det var.

Petterslask, vi må finne på noe snart. Helst før TG11! :D

Jepp det må vi får gjort, regner med at jeg skal til Oslo i løpet av denne mnd. Så da forlanger jeg at du skal være med ut og drikke øl :)

Om jeg ikke jobber, eller skal jobbe de neste 16 timene, er jeg med! :D

Lenke til kommentar

Men.. du kjørte uten å ha lappen? :ermm:

Jeg er i Oslo nå btw. Kjeder vettet av meg. Nettop vært å byttet skoene mine som var ødelagt. Nå venter jeg bare på at klokka skal bli tre, sånn at jeg kan busse/toge utover mot Lillestrøm for å møte søtingen når han er ferdig på skolen. xD

Endret av MrBjoern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...