UaeX Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Vet dere hva? Har gjort matte i 5 timer nå, klasserommet er kokvarmt og det finnes ikke tegn til ventilasjon... Vurderer å melde det inn en eller annen plass. Kan jko fanken ikke jobbe under slike forhold, har sittet å sedd på manshow og morten ramm i et par timer nå siden jeg blir så ukonsentrert av dårlig luft (har astma i tillegg). Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Tenk på barna i Afrika. Det du sliter med er bare småtteri i forhold. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har og funnet en jeg vet av på ordntlig, her på forumet. Blir bare veldig paranoid av sånt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har faktisk nå funnet ut at jeg vet hvem en på forumet er IRL og har møtt han flere ganger. Gidder ikke å si hvem det er her da, tror jeg har sett han i DNFK et par ganger. Woo! Internett-detektiven er mitt alter-ego. Kom igjen, a. Sett det i spoiler. Det er DEG! Tulla. Det er en som heter MagnusW. Gikk på ungdomsskole med han Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg vet om en jeg også. Ellers har jeg jo møtt endel herfra. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har funnet ut at søskene mine er her -.- Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Dette handler ikke om barna i afrika, dette handler om det at vi i norges, et av verdens rikeste land (på pairet), ikke kan ha god nok inneklima på våre skoler. Dette er latterlig. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Noen andre som er syk og ligger hjemme? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg vet om en jeg også. Ellers har jeg jo møtt endel herfra. Jeg har også truffet "noen" fra forumet før Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Noen andre som er syk og ligger hjemme? Var syk i over tre uker sammenhengende like før jul så er nok ferdig Hvordan syk er du? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ikke akkurat vanskelig å treffe folk fra forumet (TG!) Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Broren min er her, og er sykt mer aktiv enn det jeg er. Selv om jeg har vært medlem en liten måned lenger eller noe.. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har vondt i hodet, er forferdelig sliten(holdt på å bryte sammen da jeg skulle løfte tre middagstallerkener i går ), vodnt i halsen, hoster og snørrer. Ellers har jeg det glimrende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Broren min er her, og er sykt mer aktiv enn det jeg er. Selv om jeg har vært medlem en liten måned lenger eller noe.. Er du broren til Milanjo? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hva får deg til å tro det? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hva får deg til å tro det? Dere er klin forbanna like! ( var værre før, men uansett) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Petterslask, vi må finne på noe snart. Helst før TG11! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har du egentlig noen andre interesser enn å krangle og slenge dritt? Ja. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det bekreftes. Eivind er en mann av mange kvaliteter. 1 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hva får deg til å tro det? Dere er klin forbanna like! ( var værre før, men uansett) Baserer du det på avatarer ol. eller har jeg truffet deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg