UaeX Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Din egen feil. Man legger frem gymtøy kvelden før. TRU FAKT NIGGA. True story bro. Sitter å gjør matte nå i hele dag..... Noen som joiner eksponentiallikninger, eksponentialfunksjoner og logaritmelikninger? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hehe , skjønner har aldri døgnet jeg , aldri klart det. Jeg er en av de som klarer å sove 20 timer i strekk Men bare bra at døgning funker for dere Jeg er også en av de som kan sove 20 timer i døgnet, men døgning er null stress. Hadde en periode på rundt tre år hvor jeg døgna i hvert fall en gang i uka. Jeg er blitt litt flinkere til å få nok søvn nå, riktignok. Sitter å gjør matte nå i hele dag..... Noen som joiner eksponentiallikninger, eksponentialfunksjoner og logaritmelikninger? Ah, I wish! Vi kan bytte? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Og da sier jeg meg endelig ferdig med særemnet. Rettet opp i det som var av leifer, gramatiske feil osv. Så får vi se hvordan det går, håper på en femmer hvertfall. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hva bytter du mot det? Å være trøtt i trynet etter to timers søvn, samt å gå gjennom alle lånepc-ene på bygget. Men det er i det minste varm mat til lunsj i dag. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg er hekta på Jones in the Fast Lane. Jones in the Fast Lane Husker jeg hadde det på 386-en for en evighet siden Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har faktisk nå funnet ut at jeg vet hvem en på forumet er IRL og har møtt han flere ganger. Gidder ikke å si hvem det er her da, tror jeg har sett han i DNFK et par ganger. Woo! Internett-detektiven er mitt alter-ego. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 grattis? klarte å legge meg i 1 tida i natt, så antar at jeg får til å komme på rett kjøl før skolestart. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fylla nerva * 1000. Gir 500 i skuddpremie til den personen som gidder å gi meg nakkeskudd. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg er ferdig på skolen nå, og har planer om å ta en liten tur inn til Oslo før jeg reiser videre til Lillestrøm i halv 4 tiden. Noen som er keen på å finne på noe frem til da? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Og Nyhus er i gang igjen... Har du egentlig noen andre interesser enn å krangle og slenge dritt? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Jeg er ferdig på skolen nå, og har planer om å ta en liten tur inn til Oslo før jeg reiser videre til Lillestrøm i halv 4 tiden. Noen som er keen på å finne på noe frem til da? Jeg jobber frem til fire, ellers så hadde jeg lett vært med. Endret 5. januar 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fy faen så ekkelt... Så inn i HELVETE ekkelt. I går, 10 minutter etter at jeg dro fra jobb var det frontkollisjon 10 kilometer bak meg, hu som omkom var en eks-kollega fra Steinkjer vgs. I dag for 1 time siden var det frontkollisjon bare 15 kilometer ifra der igjen på samme strekningen jeg må kjøre for å komme meg hjem... Bare til nå siden Oktober har det vært 6-7 ulykker der. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) veistrekningen kommer å tar deg mikkel Endret 5. januar 2011 av Balli Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det er faen ikke morro! Jeg må kjøre den satan strekka hver jævla dag når jeg skal til jobb og folk tar jo effen ikke hensyn til noe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fy faen så ekkelt... Så inn i HELVETE ekkelt. I går, 10 minutter etter at jeg dro fra jobb var det frontkollisjon 10 kilometer bak meg, hu som omkom var en eks-kollega fra Steinkjer vgs. I dag for 1 time siden var det frontkollisjon bare 15 kilometer ifra der igjen på samme strekningen jeg må kjøre for å komme meg hjem... Bare til nå siden Oktober har det vært 6-7 ulykker der. Verdal? Kjør forsiktig Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Gjett hvem som forsov seg - til NÅ? Jeg orker ikke gå til skolen. 1 og en halv time til de slutter, not worth it. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har faktisk nå funnet ut at jeg vet hvem en på forumet er IRL og har møtt han flere ganger. Gidder ikke å si hvem det er her da, tror jeg har sett han i DNFK et par ganger. Woo! Internett-detektiven er mitt alter-ego. Kom igjen, a. Sett det i spoiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg