Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Din egen feil. Man legger frem gymtøy kvelden før. TRU FAKT NIGGA.

True story bro.

Sitter å gjør matte nå i hele dag..... Noen som joiner eksponentiallikninger, eksponentialfunksjoner og logaritmelikninger? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe , skjønner :) har aldri døgnet jeg , aldri klart det. Jeg er en av de som klarer å sove 20 timer i strekk :) Men bare bra at døgning funker for dere :D

Jeg er også en av de som kan sove 20 timer i døgnet, men døgning er null stress. Hadde en periode på rundt tre år hvor jeg døgna i hvert fall en gang i uka. Jeg er blitt litt flinkere til å få nok søvn nå, riktignok.

Sitter å gjør matte nå i hele dag..... Noen som joiner eksponentiallikninger, eksponentialfunksjoner og logaritmelikninger? :p

Ah, I wish! Vi kan bytte?

Lenke til kommentar

Jeg er ferdig på skolen nå, og har planer om å ta en liten tur inn til Oslo før jeg reiser videre til Lillestrøm i halv 4 tiden. Noen som er keen på å finne på noe frem til da? :)

Jeg jobber frem til fire, ellers så hadde jeg lett vært med. :wee:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Fy faen så ekkelt... Så inn i HELVETE ekkelt. I går, 10 minutter etter at jeg dro fra jobb var det frontkollisjon 10 kilometer bak meg, hu som omkom var en eks-kollega fra Steinkjer vgs. I dag for 1 time siden var det frontkollisjon bare 15 kilometer ifra der igjen på samme strekningen jeg må kjøre for å komme meg hjem... Bare til nå siden Oktober har det vært 6-7 ulykker der.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Fy faen så ekkelt... Så inn i HELVETE ekkelt. I går, 10 minutter etter at jeg dro fra jobb var det frontkollisjon 10 kilometer bak meg, hu som omkom var en eks-kollega fra Steinkjer vgs. I dag for 1 time siden var det frontkollisjon bare 15 kilometer ifra der igjen på samme strekningen jeg må kjøre for å komme meg hjem... Bare til nå siden Oktober har det vært 6-7 ulykker der.

Verdal? Kjør forsiktig :cry:

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk nå funnet ut at jeg vet hvem en på forumet er IRL og har møtt han flere ganger.

Gidder ikke å si hvem det er her da, tror jeg har sett han i DNFK et par ganger. Woo! Internett-detektiven er mitt alter-ego.

Kom igjen, a. Sett det i spoiler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...