ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har vasket hybelen siden 4ish inatt.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Da har du vært flink! Jeg skal straks på jobb, jeg. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 JA jeg har vært flink, for nå er det rent og pent her Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 For å snu døgnet tilbake til sin vanlige måtte jeg døgne i natt. Jeg merker alt nå at jeg kommer til å slite. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvorfor døgne for å snu døgnet om? Har aldri skjønt det. Hvorfor ikke bare vente til kvelden etter og da legge deg til normal tid ? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvorfor døgne for å snu døgnet om? Har aldri skjønt det. Hvorfor ikke bare vente til kvelden etter og da legge deg til normal tid ? Når en snur døgnet blir det gjerne så man sover om dagen, har man sovet hele dagen kan noen få problem med å legge seg til "normal" tid samme kveld. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Om man ikke får sove så hjelper det ikke stort. Døgnet selv i går og har nå den døgnrytmen jeg liker. Stå opp kl 4 om morgenen. Nå slapper jeg av med psykedelisk rock, kaffe og sjekker nyheter. Ahh! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 japp. I går sov jeg fra kl 14 - 1930. Så da holder jeg meg våken hele natten og dagen så legger jeg meg i fin tid i dag. Og vipps er jeg tilbake i den gode gammle vanen ^^ Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Sitter også med tanken på og døgne, får se om et par timer hvordan formen er. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvorfor døgne for å snu døgnet om? Har aldri skjønt det. Hvorfor ikke bare vente til kvelden etter og da legge deg til normal tid ? Vanskelig å legge seg til å sove 10 på kvelden når man er vandt med å legge seg i 6-7 tiden på morningen. Derfor er en døgning veldig pent, da man er trøtt uansett når man legger seg på kvelden. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hehe , skjønner har aldri døgnet jeg , aldri klart det. Jeg er en av de som klarer å sove 20 timer i strekk Men bare bra at døgning funker for dere Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Slik er det å være B-menneske i et A-samfunn. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 God morgen folkens. Våknet i dag tidlig og var helt hysterisk etter tidenes særeste drøm. Har tydeligvis drømt at jeg måtte rekke ett fly eller noe, for når jeg våknet var jeg helt sikker på at jeg kom til å miste det jævla flyet om jeg ikke kom meg ut av sengen snart. Samtidig som jeg virkelig ikke orket å løfte på øyelokkene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Vi trenger en Nstin-kopi for å fortelle oss om blodbad med jomfrusex. Er liksom ikke like morsomt uten slike poster. Amen brotha. Vi trenger en skikkelig kar som ikke legger seg før hymen-lukta i bygda er borte! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg er hekta på Jones in the Fast Lane. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hehe , skjønner har aldri døgnet jeg , aldri klart det. Jeg er en av de som klarer å sove 20 timer i strekk Men bare bra at døgning funker for dere Yepp samme her. Klarer maks å være oppe til kl.3 foran dataen, og da begynner øyelokkene å streike. Prøvde å døgne i sommer, det gikk heller dårlig. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Der jeg kommer fra langt oppi Finnmark, merket jeg ikke forskjell på natt og dag om sommern. Letteste tiden og døgne. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 "Uflaksmorgenen" 07:24 Jeg våkner opp til anstendig tid til å komme meg på skolen, men kommer på at gymtøy må jeg ha 07:40 Går ned i kjelleren å finner gymskoene mine, dette tar 50 minutter... 07:50 Bussen som jeg skulle ta som reserve ettersom han jeg pleier å sitte på med hadde kjørt, kjører nå 08:19 Jeg forlater hjemmet mitt for å ta bussen etter den som gikk 07:50, jeg står å venter i 20 minutter ettersom bussen var såpass forsinket. 09:00 Nå er jeg endelig på skolen, litt uti andre time.. Great Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Din egen feil. Man legger frem gymtøy kvelden før. TRU FAKT NIGGA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg