Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor døgne for å snu døgnet om? Har aldri skjønt det. Hvorfor ikke bare vente til kvelden etter og da legge deg til normal tid ?

Når en snur døgnet blir det gjerne så man sover om dagen, har man sovet hele dagen kan noen få problem med å legge seg til "normal" tid samme kveld.

Lenke til kommentar

Hvorfor døgne for å snu døgnet om? Har aldri skjønt det. Hvorfor ikke bare vente til kvelden etter og da legge deg til normal tid ?

Vanskelig å legge seg til å sove 10 på kvelden når man er vandt med å legge seg i 6-7 tiden på morningen. Derfor er en døgning veldig pent, da man er trøtt uansett når man legger seg på kvelden.

Lenke til kommentar

God morgen folkens. Våknet i dag tidlig og var helt hysterisk etter tidenes særeste drøm. Har tydeligvis drømt at jeg måtte rekke ett fly eller noe, for når jeg våknet var jeg helt sikker på at jeg kom til å miste det jævla flyet om jeg ikke kom meg ut av sengen snart. Samtidig som jeg virkelig ikke orket å løfte på øyelokkene. :ermm:

Lenke til kommentar

Hehe , skjønner :) har aldri døgnet jeg , aldri klart det. Jeg er en av de som klarer å sove 20 timer i strekk :) Men bare bra at døgning funker for dere :D

Yepp samme her. Klarer maks å være oppe til kl.3 foran dataen, og da begynner øyelokkene å streike.

Prøvde å døgne i sommer, det gikk heller dårlig.

Lenke til kommentar

"Uflaksmorgenen"

07:24 Jeg våkner opp til anstendig tid til å komme meg på skolen, men kommer på at gymtøy må jeg ha

07:40 Går ned i kjelleren å finner gymskoene mine, dette tar 50 minutter...

07:50 Bussen som jeg skulle ta som reserve ettersom han jeg pleier å sitte på med hadde kjørt, kjører nå

08:19 Jeg forlater hjemmet mitt for å ta bussen etter den som gikk 07:50, jeg står å venter i 20 minutter ettersom bussen var såpass forsinket.

09:00 Nå er jeg endelig på skolen, litt uti andre time.. Great :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...