ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Aweee! Syns dere skal være stille her en times tid, så jeg får rydda litt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 OMFG!! ER TOMAN HER?! DEN STORE GAMEREN?? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Aweee! Syns dere skal være stille her en times tid, så jeg får rydda litt. Skal spise, ta en øl til og legge meg og da blir jeg uansett værende avlogget så null problem. Lykke til med ryddingen ditt lille nurk... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Der var første kopp vasket Takk Glimti Endret 5. januar 2011 av Nurk Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er litt trist at mamma reiser hjem om 3 timer Må finne ut en måte å få hun til å flytte til Oslo Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er litt trist at mamma reiser hjem om 3 timer Må finne ut en måte å få hun til å flytte til Oslo Ser den! Blir alltid lei meg når mamma reiser. Hvor bor hun da? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Hun bor helt oppe i Målselv i Troms Må finne en måte å få ho til å flytte nærmere... Tips taes i mot Endret 5. januar 2011 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Og Nyhus er i gang igjen... in other news: Noen som har forslag til gode postapokalyptiske filmer jeg kan sjekke ut? Fikk blod på tann etter å ha sett I am legend og book of eli på samme dag. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Når er det folket skal stå opp? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Når er det folket skal stå opp? Imorgen? Når jeg føler for det. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Når er det folket skal stå opp? Imorgen? Når jeg føler for det. School's out? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Når er det folket skal stå opp? Imorgen? Når jeg føler for det. School's out? Yeeh Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Når er det folket skal stå opp? Imorgen? Når jeg føler for det. School's out? Yeeh Bosted: Steinkjer Fellow Trønder jo. Har ikke sett mange her inne. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Vell er noen av dem her. Har bare bodd på Steinkjer i et år. Endret 5. januar 2011 av Nurk Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Vell er noen av dem her. Har bare bodd på Steinkjer i et år. Skaptrønder. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Vell er noen av dem her. Har bare bodd på Steinkjer i et år. Skaptrønder. Er en liten mix av finnmark, nordland og trønder. Språket mitt er ødelagt av det..dessverre... Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Vell er noen av dem her. Har bare bodd på Steinkjer i et år. Skaptrønder. Er en liten mix av finnmark, nordland og trønder. Språket mitt er ødelagt av det..dessverre... Jeg har hørt engelsktrøndersk, men har til gode å høre trøndernordlending. :!: Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Endrer seg fort og. Når jeg er på jobb, er jeg ren trønder. Ellers er jeg den lille mixen. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Endrer seg fort og. Når jeg er på jobb, er jeg ren trønder. Ellers er jeg den lille mixen. Haha. :!: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fått høre at jeg prater "pen" Oslo-dialekt når jeg blir full... whaaaat?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg