Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Denne tråden virket kul

Kan bare introdusere meg selv

Mitt navn er Tom Andre

Og folk og gamere kjenner meg som Toman, altså en av de mest beryktede gameren i Norge. Bare nevn mitt nick og folk kommer til å tenke: Åja det er han nerden med maskinene, eller han som elsker råe diskusjoner, eller for Norges store konsollelitefanboy :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne tråden virket kul

Kan bare introdusere meg selv

Mitt navn er Tom Andre

Og folk og gamere kjenner meg som Toman, altså en av de mest beryktede gameren i Norge. Bare nevn mitt nick og folk kommer til å tenke: Åja det er han nerden med maskinene, eller han som elsker råe diskusjoner, eller for Norges store konsollelitefanboy :D

dette er en veldig kul tråd.

tbh: så tror jeg gamere ser litt fort på seg selv som kjendiser :p

Lenke til kommentar

Tror de fleste vet hvem jeg er bare de vil ikke si det :tease:

Selvsagt. Jeg har et alter i skapet mitt med snikfoto av deg og utskrifter av de beste forumpostene dine. Det står også to svarte stearinlys der og en glassbolle der jeg daglig ofrer litt av blodet mitt til ære for deg. Så går jeg inn i senga og masturberer mens jeg tenker på deg.

Og med det sier jeg god natt! Har litt ofring og håndarbeid å gjøre.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Tror de fleste vet hvem jeg er bare de vil ikke si det :tease:

Selvsagt. Jeg har et alter i skapet mitt med snikfoto av deg og utskrifter av de beste forumpostene dine. Det står også to svarte stearinlys der og en glassbolle der jeg daglig ofrer litt av blodet mitt til ære for deg. Så går jeg inn i senga og masturberer mens jeg tenker på deg.

Og med det sier jeg god natt! Har litt ofring og håndarbeid å gjøre.

Haha denne her var faktisk bra, jeg tok til latter her ja :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...