Bruker-104685 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Denne tråden virket kul Kan bare introdusere meg selv Mitt navn er Tom Andre Og folk og gamere kjenner meg som Toman, altså en av de mest beryktede gameren i Norge. Bare nevn mitt nick og folk kommer til å tenke: Åja det er han nerden med maskinene, eller han som elsker råe diskusjoner, eller for Norges store konsollelitefanboy Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Denne tråden virket kul Kan bare introdusere meg selv Mitt navn er Tom Andre Og folk og gamere kjenner meg som Toman, altså en av de mest beryktede gameren i Norge. Bare nevn mitt nick og folk kommer til å tenke: Åja det er han nerden med maskinene, eller han som elsker råe diskusjoner, eller for Norges store konsollelitefanboy dette er en veldig kul tråd. tbh: så tror jeg gamere ser litt fort på seg selv som kjendiser Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 20 minutter i full lotus svir Men man må vel lide for å bli klok? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Tror de fleste vet hvem jeg er bare de vil ikke si det Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Aldri hørt om deg, dog er ikke jeg ekstrem gamer. Eneste jeg fikk i hode egentlig nå var: BRAGBRAGBRAG Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Vil si det er ikke alle som vet, men par hundre gamere vet hvem jeg er. Holdt til på innlegg.no å starta par hundre kriger som er ikke noe vanskelig med dagens gamere, fikk dem rundt lillefingeren Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Tror de fleste vet hvem jeg er bare de vil ikke si det Selvsagt. Jeg har et alter i skapet mitt med snikfoto av deg og utskrifter av de beste forumpostene dine. Det står også to svarte stearinlys der og en glassbolle der jeg daglig ofrer litt av blodet mitt til ære for deg. Så går jeg inn i senga og masturberer mens jeg tenker på deg. Og med det sier jeg god natt! Har litt ofring og håndarbeid å gjøre. 4 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Håndarbeid er for jenter... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Par hundre gamere vil ikke si de fleste.. Du fikk meg til og le L4r5 :!: Endret 5. januar 2011 av Nurk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Håndarbeid er for jenter... Ikke den typen håndarbeid. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Håndarbeid er for jenter... Ikke den typen håndarbeid. Nåja Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Tror de fleste vet hvem jeg er bare de vil ikke si det Aldri hørt om. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Håndarbeid er for jenter... Ikke den typen håndarbeid. Fortell... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Tror de fleste vet hvem jeg er bare de vil ikke si det Selvsagt. Jeg har et alter i skapet mitt med snikfoto av deg og utskrifter av de beste forumpostene dine. Det står også to svarte stearinlys der og en glassbolle der jeg daglig ofrer litt av blodet mitt til ære for deg. Så går jeg inn i senga og masturberer mens jeg tenker på deg. Og med det sier jeg god natt! Har litt ofring og håndarbeid å gjøre. Haha denne her var faktisk bra, jeg tok til latter her ja Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Åherregud. Og Nyhus er i gang igjen... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Skulle egentlig legge meg nå, men så fikk jeg plutselig idèen om og vaske hybelen istede. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Jeg har paparazzibilder av Toman som jeg spermer over regelmessig. Andre kjendiser også forsåvidt. Endret 5. januar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Skulle egentlig legge meg nå, men så fikk jeg plutselig idèen om og vaske hybelen istede. Holder på å koke poteter og skal ha middag om ikke så lenge. Deretter legger jeg meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg