Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Så så Gypsy. Ikke alle liker dine holdninger, på lik linje med at ikke alle liker mine holdninger. Vi er forskjellige, og noen reagerer i forskjellige grader. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jada, skal nå du kommer her og være klok igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Du misforstår, jeg mente ikke at dere skulle krangle. Forumetnazier har bare en dårlig vane av å kutte ut alle "negative" diskusjoner som går på person, selv om det ikke involverer personangrep. Forumnazier synes muligens at begge deler er unødvendig. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Da jeg liker forumet, så velger jeg og ikke kommentere mange av de tidligere postene! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jada, skal nå du kommer her og være klok igjen. Hey, det er slik jeg er. En klok sunnmøring med vise ord. Da jeg liker forumet, så velger jeg og ikke kommentere mange av de tidligere postene! javel. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Forumnazier kan bare gå og legge seg 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 hoho litt drama! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Vi trenger en Nstin-kopi for å fortelle oss om blodbad med jomfrusex. Er liksom ikke like morsomt uten slike poster. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Forumnazier kan bare gå og legge seg Denne forumnazien fikk ikke sove så han sto opp igjen og behandlet ørten rapporterte saker. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Vi trenger en Nstin-kopi for å fortelle oss om blodbad med jomfrusex. Er liksom ikke like morsomt uten slike poster. hvor har det blitt av Nstin? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Arrestert for omgang med mindreårige. Evt. er han i andre kategorier på forumet. Vet ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Nstin har ikke vært aktiv siden 7.desember. Kanskje han blei lei forumet, mistet nettet, ligger på sykehus eller god knows what. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Kansje han har kjørt seg i hjel. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 ser han skriver fra tid til annen i wow delen, men det er sjeldent Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg, derimot, er tilbake. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hmm. Tror det er sengetid. skal opp om 5 timer. Good job slimda. Good job indeed. /sigh Jeg, derimot, er tilbake. Har du vært borte? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har du vært borte? Siden 8.desember. Kom tilbake her om dagen. Kansje han har kjørt seg i hjel. Gyd forby. Det er så mange som dauer rundt om kring for tida føler jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Kjekt med litt ferie fra all skrivinga på forumet. Har vært fanget i L4r5 og Anfall sin Dungeon i 3 uker. Men jeg klarte endelig å spise meg gjennom kjettingene og grave meg gjennom døra med en tannpirker. Endret 5. januar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Denne forumnazien fikk ikke sove så han sto opp igjen og behandlet ørten rapporterte saker. Forumnazi og forumnazi, heller en litt heldig bruker. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Sprang en mus på kjøkkenet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg