Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Yoshi som spiser en gris? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 *somethingsomething* Alle under 20 KB. Håpar du likar dei, eller skal eg finne eit anna bilde? Dette var forresten det einaste biletet av han eg fant som var utan artifacts. :/ 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 *somethingsomething* Alle under 20 KB. Håpar du likar dei, eller skal eg finne eit anna bilde? Dette var forresten det einaste biletet av han eg fant som var utan artifacts. :/ kjempe bra takker og bukker du er min lille forum helt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Tull. Jeg som er forumhelten din Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 kjempe bra takker og bukker du er min lille forum helt No problem. Likar å gjer andre glad. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Tull. Jeg som er forumhelten din du faller nok i en kategori helt på andre siden, no offense kjempe bra takker og bukker du er min lille forum helt No problem. Likar å gjer andre glad. kjenner jeg ble litt rørt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Tull. Jeg som er forumhelten dinKan ikke være mye forumhelt når du ikke kjenner til selveste Kirby. Endret 4. januar 2011 av Slimda 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Søkte på 5 steder, fikk svar fra en, gidda ikke mere da :/ Det er jo ingenting. Du må søke OVERALT hvor de har ansatte (også steder du ikke kan se for deg at ville ansette deg), og du må møte opp personlig, ta sjefen/daglig leder/personalsjef i hånda og gjøre et godt førsteinntrykk, og levere ham søknaden i hånda. Nevnte søknad må selvfølgelig også være skrevet korrekt, med vedlagt CV. Det er faktisk ikke vanskelig, men det krever at du gjør en liten innsats. Dette lærte jeg meg i tidlig alder, og har hatt sommerjobb/deltidsjobb siden jeg var 15. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 du faller nok i en kategori helt på andre siden, no offense dvs du hater meg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Så motsatt av helt er noen man hater? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 du faller nok i en kategori helt på andre siden, no offense dvs du hater meg? hat er et sterkt uttrykk, vanskelig og hate noen en aldri har møtt, men at jeg ikke liker dine meninger/valg er mye mulig! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har merket ditt grudge mot meg komme helt gjennom skjermen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har merket ditt grudge mot meg komme helt gjennom skjermen. det at jeg bærer nag mot dine holdninger og meninger betyr ikke at jeg hater deg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Så motsatt av helt er noen man hater? Nei. På samme måte som med noen man elsker så er motsetningen noen man ikke kunne brydd seg mindre om. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Så motsatt av helt er noen man hater? Nei. På samme måte som med noen man elsker så er motsetningen noen man ikke kunne brydd seg mindre om. Akkurat. Var bare det jeg påpekte ovenfor frøken Gypsy. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har merket ditt grudge mot meg komme helt gjennom skjermen. det at jeg bærer nag mot dine holdninger og meninger betyr ikke at jeg hater deg! Jeg føler at dette er en samtale jeg kommer til å følge med på videre. La den utvikle seg! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Så motsatt av helt er noen man hater? Nei. På samme måte som med noen man elsker så er motsetningen noen man ikke kunne brydd seg mindre om. liker veldig godt resonnementet ditt Jeg føler at dette er en samtale jeg kommer til å følge med på videre. La den utvikle seg! Har ikke noe behov for og starte en krangel på forumet her på den måten Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg føler at dette er en samtale jeg kommer til å følge med på videre. La den utvikle seg! Har ikke noe behov for og starte en krangel på forumet her på den måten Du misforstår, jeg mente ikke at dere skulle krangle. Forumetnazier har bare en dårlig vane av å kutte ut alle "negative" diskusjoner som går på person, selv om det ikke involverer personangrep. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Startet kvelden/natten bra med å sovne i en time, dagen før første skoledag etter jul. Nå er jeg lys våken. FUUU. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er ikke noe å diskutere videre, men at mine holdninger og meninger er så forferdelige er bare bullshit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg