Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*somethingsomething*

post-154304-0-92835800-1294183949_thumb.png post-154304-0-09163600-1294183953_thumb.png post-154304-0-90402600-1294183956_thumb.png

Alle under 20 KB. :) Håpar du likar dei, eller skal eg finne eit anna bilde?

Dette var forresten det einaste biletet av han eg fant som var utan artifacts. :/

kjempe bra :D takker og bukker :D du er min lille forum helt ;)

Lenke til kommentar

Søkte på 5 steder, fikk svar fra en, gidda ikke mere da :/

Det er jo ingenting. Du må søke OVERALT hvor de har ansatte (også steder du ikke kan se for deg at ville ansette deg), og du må møte opp personlig, ta sjefen/daglig leder/personalsjef i hånda og gjøre et godt førsteinntrykk, og levere ham søknaden i hånda. Nevnte søknad må selvfølgelig også være skrevet korrekt, med vedlagt CV. Det er faktisk ikke vanskelig, men det krever at du gjør en liten innsats.

Dette lærte jeg meg i tidlig alder, og har hatt sommerjobb/deltidsjobb siden jeg var 15.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så motsatt av helt er noen man hater? :hmm:

Nei. På samme måte som med noen man elsker så er motsetningen noen man ikke kunne brydd seg mindre om.

liker veldig godt resonnementet ditt ;)

Jeg føler at dette er en samtale jeg kommer til å følge med på videre. La den utvikle seg!

Har ikke noe behov for og starte en krangel på forumet her på den måten ;)

Lenke til kommentar

Jeg føler at dette er en samtale jeg kommer til å følge med på videre. La den utvikle seg!

Har ikke noe behov for og starte en krangel på forumet her på den måten ;)

Du misforstår, jeg mente ikke at dere skulle krangle. Forumetnazier har bare en dårlig vane av å kutte ut alle "negative" diskusjoner som går på person, selv om det ikke involverer personangrep.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...