Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommunisme er jo helt genialt styringssett!

Hvis vi ser bort ifra all korrupsjonen og slikt menneskene driver med. På papiret er det vakkert. I praksis er det et helvete.

på hvilken måte? er jo mer en bare korrupsjon som skaper problemer for Kommunismen!

Lenke til kommentar

Kommunisme er jo helt genialt styringssett!

Hvis vi ser bort ifra all korrupsjonen og slikt menneskene driver med. På papiret er det vakkert. I praksis er det et helvete.

på hvilken måte? er jo mer en bare korrupsjon som skaper problemer for Kommunismen!

Derav "og slikt".

Lenke til kommentar

Hvor vanskelig er det å få seg jobb som taxisjåfør?

Sitter her og funderer på hva jeg skal finne på nå som jeg har funnet ut at jeg ikke kommer noen vei med studiene.

kommer veldig an på hvor du bor osv.... her i byen var det bare og stikke innom og spør :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

viss du en dag bestemmer deg for og plukke opp en bok eller avis, og det tilfeldigvis står om Nord-Korea. Så vil du skjønne hvor ille befolkningen der har det!

:roll:

Lenke til kommentar

Kan noen av dere nasjonalistene fortelle meg hva i all verden som er bra med nasjonalisme? Hva er det som gjør en nordmann mer verdt eller flinkere enn en svenske, franskmann, mexicaner eller pakistaner?

Vi har norsk kultur fremfor svensk, fransk, mexikansk eller pakistansk kultur.

Lenke til kommentar

Hvorfor er man tilbakestående når man diskuterer/krangler over internett egentlig? Det der var kanskje treffende for 10-15 år siden, men ikke i dagens internett-samfunn.

Uenig. Ganske mange som virker relativt tibakestående når de diskuterer på intrenett.

'

Herr Brun: Dersom du sikter til meg, er jeg på ingen måte en nasjonalist.

Endret av Coa
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Kan noen av dere nasjonalistene fortelle meg hva i all verden som er bra med nasjonalisme? Hva er det som gjør en nordmann mer verdt eller flinkere enn en svenske, franskmann, mexicaner eller pakistaner?

Nasjonalisme har ingenting med å være bedre enn andre.

Lenke til kommentar

Uenig. Ganske mange som virker relativt tibakestående når de diskuterer på intrenett.

Det er ikke akkurat det bildet sier da. Bildet sier at uansett hva du gjør, så er du en "retard" om du diskuterer/krangler. Det du sier tilsier at en del av de som diskuterer/krangler over internett er "retard".

Uansett, folk generelt er idioter, og det gjelder også på internett.

Da er vi bedre?

Tja, må si at jeg foretrekker norsk behandling av jenter, fremfor pakistansk. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...